تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
کد خبر : 591083

مرکز فروش و اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران

مرکز فروش و اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران

کاهش هزینه ساخت و ساز در بحث سازه‌های اسپیس فریم اصلی‌ترین نکته‌ای است که کارفرمایان برای ایجاد مکانی موقت جهت نمایش محصولات و معرفی آن‌ها در نظر دارند. در این نوع سازه شاهد تنوع بالایی هستیم که در ادامه می‌توانید با اصلی‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید. این نوع سازه گزینه خوبی برای پیاده‌سازی اهداف شما

کاهش هزینه ساخت و ساز در بحث سازه‌های اسپیس فریم اصلی‌ترین نکته‌ای است که کارفرمایان برای ایجاد مکانی موقت جهت نمایش محصولات و معرفی آن‌ها در نظر دارند. در این نوع سازه شاهد تنوع بالایی هستیم که در ادامه می‌توانید با اصلی‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید. این نوع سازه گزینه خوبی برای پیاده‌سازی اهداف شما در زمینه‌های مختلف به ویژه نمایشگاه‌های معرفی محصولات خواهد بود. در ادامه به اصلی‌ترین مزایا و معایب استفاده از این نوع سازه اشاره خواهیم داشت.

اسپیس فریم چیست؟

بنا‌های اسپیس فریم به فرم‌های موقت هندسی گفته می‌شود که برای تقسیم نیروی وارده به سازه در نظر گرفته خواهد شد. اصلی‌ترین دلیل استفاده از این نوع سازه که به داربست‌های نمایشگاهی نیز معروف بوده، برای نمایش محصولات در رویدادهای عمومی بوده است. نه تنها در رویدادهای موقت می‌توان از اسپیس فریم استفاده کرد، بلکه برای فرم‌دهی و زیباسازی مجمع‌های عمومی نظیر سقف مترو نیز در نظر گرفته می‌شود.

شکل و شمایل اسپیس فریم که به داربست نیز مشابه بوده، می‌تواند میزبان تنوع بالایی را در اختیار شما قرار دهد که کارفرما با مدنظر قرار دادن نیاز خود می‌تواند فرم‌های مختلفی را برای سازه پیاده‌سازی کند. برای اتصال قطعات موجود در اسپیس فریم از بست‌های اسپیسی استفاده می‌شود که این موارد مقاومت بالایی برای نگهداری وزن بیشتر نسبت به وزن اولیه خود در اختیار داشته‌اند که این بخش می‌تواند کاهش هزینه را برای شما به همراه داشته باشد. اجاره اسپیس بهتر است یا خرید آن؟ برای یافتن پاسخ این سوال باما همراه باشید.

اسپیس فریم را بخریم یا اجاره کنیم؟

اگر جزو افرادی هستید که برای نمایش محصولات خود در رویدادهای مختلف حضور پیدا می‌کنید، نیاز به یک اسپیس فریم دائمی خواهید داشت که با جداسازی آن امکان استفاده از قطعات موجود در مکان‌های دیگر را خواهید داشت که در این زمینه پیشنهاد می‌شود نگاهی به اجاره اسپیس نداشته باشید؛ زیرا این مورد در درازمدت می‌تواند سبب ضرر و زیان شما شود.

اما اگر قصد دارید که یک بازخورد از معرفی محصولات خود در یک نمایشگاه داشته باشید، اجاره اسپیس فریم می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد که اگر سود به دست آمده بیشتر از حد انتظار شما بود می‌توانید فکری برای خرید اسپیس فریم‌های جداشدنی نسبت به حوزه کاری خود داشته باشید.

پیاده‌سازی و استفاده صحیح از اسپیس فریم یک اصل اساسی در این زمینه خواهد بود؛ زیرا با رعایت نکردن قوانین فیزیک و سازه‌بندی ممکن است شاهد خرابی سازه باشید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که در موارد ابتدایی به یک مهندس سازه رجوع کنید تا با ارائه اطلاعات کافی به شما بتواند از بروز مشکلات این چنینی جلوگیری کند. پیاده‌سازی و جمع‌آوری سریع سازه‌های اسپیس فریم سبب خواهد شد تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید به باقی کارهای خود جهت معرفی محصولات برسید. در ادامه می‌توانید با اصلی‌ترین مزایای استفاده از سازه‌های اسپیس فریم آشنا شوید.

مرکز فروش و اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران

نکات مهم در استفاده از اسپیس فریم برای نمایشگاه‌ها

امروزه جهت فروش اسپیس مجموعه‌های بسیاری در حال خدمات‌دهی به کاربران هستند که در این زمینه باید به نکات مهمی اشاره داشته باشید؛ زیرا کوچکترین سهل‌انگاری می‌تواند سبب سوخت شدن سرمایه شما شود. مجموعه ما با برخورداری از تجربه بالا در ساخت قطعات اسپیسی امروزه توانسته میزبان خوبی جهت فروش اسپیس به ایرانیان عزیز باشد که نصب و تحویل در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد گرفت تا بتوانید به باقی اقدامات خود جهت استفاده از این نوع سازه رسیدگی کنید.

در ادامه می‌توانید با نکات مهم این مبحث آشنا شوید:

  • تحمل وزن بالاتر نسبت به آن چیزی که در ذهن دارید؛ زیرا ممکن است در مکان‌های مورد استفاده از این نوع سازه رفت و آمد مردم بالا باشد که نباید امنیت آن‌ها را نادیده گرفت.
  • انجام تست‌های مختلف قبل از برگزاری نمایشگاه و آغاز شدن آن جهت اطمینان حاصل کردن از صحت عملکرد سازه
  • در نظر داشتن شرایط مختلف نظیر آب و هوا جهت جلوگیری از غافلگیر شدن
  • ساخت و پیاده‌سازی سازه بر اساس فضای در اختیار و نمایش بهتر محصولات

 

مرکز فروش و اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران

مزایا و زمینه‌های استفاده از سازه اسپیس فریم (space frame)

همانطور که در توضیحات فوق به آن اشاره شد این نوع سازه‌های موقتی در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارند که در ادامه به اصلی‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم داشت:

  • ساخت غرفه‌های نمایشی جهت معرفی محصولات در مدت زمان مشخص شده یکی از اصلی‌ترین نیاز اشخاص جهت استفاده از اسپیس فریم بوده است.
  • تنوع بالای اسپیس فریم به شما این امکان را می‌دهد تا بسته به نیاز و سلیقه خود امکان پیاده‌سازی آن را داشته باشید که در این زمینه نباید آیتم‌های اولیه جهت ایمن‌سازی آن را فراموش کنید؛ زیرا ساخت سازه‌های اسپیس فریم نیازمند رعایت یک سری قوانین بوده است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.
  • استحکام بالا سبب شده است تا امروزه شاهد استفاده از این نوع سازه در سوله‌های موقت باشیم که با استفاده از از یک سری قطعات اسپیسی می‌توانید وزن بسیار بالایی را روی سازه قرار دهید.
  • استیج‌های موقتی و کنسرت‌ها یکی دیگر از زمینه‌های استفاده از این نوع سازه بوده است که با استفاده از طراحی مد نظر خود می‌توانید شکل و شمایل زیبایی را به آن منتقل کنید.
  • نورپردازی مکان‌های بزرگ نظیر سالن‌ها یکی دیگر از مزایای استفاده از این نوع سازه بوده است که با استفاده از برخی کابل‌های انتقال برق می‌توانید در هر نقطه که مد نظرتان بود از لامپ‌های روشنایی استفاده کنید.

به طور کلی سازه‌های اسپیس فریم را نمی‌توان مخصوص سال‌های اخیر دانست؛ زیرا از اسپیس فریم در بافت‌های تاریخی قدیمی و محبوب جهانی دیده شده است که با الهام‌گیری از آن و ساخت قطعات مرغوب، امروزه شاهد استفاده از این نوع‌ سازه در زمینه‌های مختلفی بوده‌ایم. بد نیست بدانید که این نوع سازه در مکان‌های تاریخی استفاده شده که طاق نصرت و طاق رومی نمونه‌ای از معماری آن بوده است.

نتیجه گیری

مجموعه تولیدی و صنعتی کرج اسپیس www.karajspace.com با کسب مجوزات گرید A توانسته به مرکز فروش و اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران تبدیل شود که امروزه شاهد استفاده از سازه‌های ما در نمایشگاه‌های بسیاری بوده‌اید. اگر در مورد خرید اسپیس فریم یا کسب اطلاعات بیشتر با سوالی مواجه هستید می‌توانید با شماره‌های قرار گرفته در ارتباط باشید و هر سوالی که در این زمینه داشته‌اید را از کارشناسان مجموعه ما بپرسید.

 

برچسب ها : فروش اسپیس,اجاره اسپیس,اسپیس فریم,کرج اسپیس

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 152 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.