تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
کد خبر : 238

۳ عنصر اصلی اغتشاشات شهریار دستگیر شدند

۳ عنصر اصلی اغتشاشات شهریار دستگیر شدند

۳ عنصر اصلی اغتشاشات شهریار دستگیر شدند فرمانده انتظامی غرب استان تهران از بازداشت ۳ عنصر اصلی اغتشاشات شهریار خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محسن خانچرلی با اشاره به بازداشت عناصر اصلی اغتشاشات شهریار، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی که با موج‌سواری بر اعتراضات مردمی درباره طرح سهمیه‌بندی بنزین، اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان‌یافته اموال، اماکن عمومی و دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، روز گذشته در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی سه آشوب‌طلب دیگر شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران، تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، پمپ بنزین، تخریب دفاتر ائمه‌ جمعه، مسدود کردن تعدادی خیابان، تحریک مردم به تجمعات غیرقانونی و اقدامات هنجارشکنانه در شهرستان “شهریار” را از جمله اتهامات متهمان دستگیرشده، عنوان کرد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیسی به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن دولتی و تحریک مردم به‌منظور اخلال در نظم عمومی اعتراف کردند و ت..

۳ عنصر اصلی اغتشاشات شهریار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از بازداشت ۳ عنصر اصلی اغتشاشات شهریار خبر داد.

3 عنصر اصلی اغتشاشات شهریار دستگیر شدند – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محسن خانچرلی با اشاره به بازداشت عناصر اصلی اغتشاشات شهریار، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی که با موج‌سواری بر اعتراضات مردمی درباره طرح سهمیه‌بندی بنزین، اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان‌یافته اموال، اماکن عمومی و دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، روز گذشته در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی سه آشوب‌طلب دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، پمپ بنزین، تخریب دفاتر ائمه‌ جمعه، مسدود کردن تعدادی خیابان، تحریک مردم به تجمعات غیرقانونی و اقدامات هنجارشکنانه در شهرستان "شهریار" را از جمله اتهامات متهمان دستگیرشده، عنوان کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیسی به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن دولتی و تحریک مردم به‌منظور اخلال در نظم عمومی اعتراف کردند و تحویل مرجع قضایی شدند.

‌دستگیری ۴ نفر از اعضای شبکه فعال سلطنت‌طلب در ‌اصفهان / برنامه‌ریزی متهمان برای موج دوم اغتشاشاترئیس پلیس کشور: اغتشاشات اخیر متفاوت از گذشته و پراکنده بوددستگیری ۱۰ عامل اغتشاشات استان فارس / متهمان اموال عمومی و دولتی را تخریب کرده بودند

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.