تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۰۴
کد خبر : 66071

مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 فاش شد؛ اژدهای چینی با ۲۲ گیگابات رم

مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 فاش شد؛ اژدهای چینی با ۲۲ گیگابات رم

مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 فاش شد؛ اژدهای چینی با ۲۲ گیگابات رم مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 نشان می‌دهد که باید برای ملاقات با قوی‌ترین دیوایس اندرویدی، آماده شویم. در توصیف ..

مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 فاش شد؛ اژدهای چینی با ۲۲ گیگابات رم

مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 نشان می‌دهد که باید برای ملاقات با قوی‌ترین دیوایس اندرویدی، آماده شویم. در توصیف قدرت لنوو لیجن وای ۹۰ همین بس که ۲۲ گیگابایت رم دارد.

یکی از افشاگران معروف شبکه اجتماعی ویبو (Pandaisbald)، این‌بار به سراغ مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 رفت. او مدعی ظرفیت ۲۲ گیگابایتی رم دستگاه شد که از این مقدار، ۱۸ گیگ رم فیزیکی واقعی است و ۴ گیگ دیگر، مجازی!

لیجن Y90 در مجموع، ۶۴۰ گیگابایت هم حافظه داخلی دارد که به دو بخش ۵۱۲ و ۱۲۸ گیگابایتی تقسیم شده است.

این گوشی گیمینگ، به پنل آمولد ۶.۹۲ اینچی ساخت سامسونگ تجهیز خواهد شد. با نرخ نوسازی خیره‌کننده ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس ۷۲۰ هرتز، صفحه نمایش دستگاه حتی هنگام اجرای بازی‌های سنگین، همچون کَره نرم خواهد بود. از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ هم غافل نشویم که این ماشین گیمینگ قدرتمند را به جلو خواهد راند.

مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90

مشخصات اپتیک لنوو Legion Y90 هم بد نیست. در پنل عقب، یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی OV64A با سنسور ۱/۱.۳۲ اینچی OmniVision را همراه با یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دیگر خواهیم یافت. سنسور دوربین سلفی هم ۴۴ مگاپیکسلی و ساخت سامسونگ (GH1) است.

این گوشی قدرتمند، یک باتری بزرگ هم می‌طلبد؛ با ظرفیت ۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت که به لطف پشتیبانی از فناوری ۶۸ وات، به سرعت شارژ می‌شود.

از دیگر مشخصات فاش شده، باید به دو موتور X-axis برای بازخورد حسی، دو فن خنک‌کننده و شش دکمه اختصاصی گیمینگ اشاره کنیم. وزن این گوشی لنوو ۲۶۸ گرم و ابعاد آن، ۱۷۶ در ۷۸.۸ در ۱۰.۵ میلی‌متر ذکر شده است.

از ماه آینده میلادی (فوریه) باید منتظر آمدن لیجن وای ۹۰ باشیم.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.