تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
کد خبر : 53263

ساخت دستگاه ویدئو لانگوسکوپی جدید توسط استاد بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی تهران

ساخت دستگاه ویدئو لانگوسکوپی جدید توسط استاد بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی تهران

ویدئو لارنگوسکوپی جدید اختراع شده توسط دکتر محمدرضا خواجوی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دارای تیغه منحصر به فردی است که مجهز به به دوربین و نور بوده و نمای خوبی از حلق و حنجره می دهد. به گزارش سایت خبری کافه دانش٬ ویدئو لارنگوسکوپ جدید که توسط دکتر محمدرضا خواجوی عضو هیئت …

ویدئو لارنگوسکوپی جدید اختراع شده توسط دکتر محمدرضا خواجوی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دارای تیغه منحصر به فردی است که مجهز به به دوربین و نور بوده و نمای خوبی از حلق و حنجره می دهد.

به گزارش سایت خبری کافه دانش٬ ویدئو لارنگوسکوپ جدید که توسط دکتر محمدرضا خواجوی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، اختراع شده است، دارای تیغه منحصر به فردی میباشد که مجهز به به دوربین و نور بوده و نمای خوبی از حلق و حنجره می دهد.

تصاویر این ویدئو لارنگوسکوپ از طریق وای فای و نرم افزار به موبایل منتقل میشود و از طریق اپلیکشن نصب شده برموبایل میتوان به راحتی در عرض ۱۵ ثانیه بیمار را اینتوبه کرد. این وسیله همچنین قابلیت تهیه ثبت  فیلم و عکس جهت کار آموزش و درمان را دارد.

دکتر خواجوی متخصص بیهوشی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشد. اختراع ایشان که به ثبت رسیده است بخصوص در شرایط فعلی مواجهه با کرونا ویروس در افزایش سرعت عمل اینتوبه کردن بیماران نقش قابل توجهی خواهد داشت.

خبرنگار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.