تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
کد خبر : 603770

بیوگرافی پرژام پارسی آهنگساز و هنرمند تجسمی

بیوگرافی پرژام پارسی آهنگساز و هنرمند تجسمی

پرژام پارسی آهنگساز و هنرمند تجسمی فارغ التحصیل کنسرواتوار تهران متولد 1 آبان 1367 در تهران است. او با قطعات مینیمال اش برای پیانو و استرینگ شناخته میشود. پارسی از زمان اولین آلبوم خود به نام  In Decadence and Disarray در سال 2006، پنج آلبوم انفرادی منتشر کرده است. در طول 17 سال فعالیت حرفه

پرژام پارسی آهنگساز و هنرمند تجسمی فارغ التحصیل کنسرواتوار تهران متولد 1 آبان 1367 در تهران است. او با قطعات مینیمال اش برای پیانو و استرینگ شناخته میشود. پارسی از زمان اولین آلبوم خود به نام  In Decadence and Disarray در سال 2006، پنج آلبوم انفرادی منتشر کرده است. در طول 17 سال فعالیت حرفه ای خود، به عنوان تهیه کننده و نوازنده با بسیاری از گروه های موسیقی  مستقل  در آلمان و روسیه کار کرده است. در سال 2014 پارسی گروه موسیقی جز The Limited Sense را تأسیس کرد که در آن نقش گیتاریست و پیانیست را بازی می کند. او همچنین از آهنگسازان اصلی وعضو گروه موسیقی Dark Clove Ensemble است.

پارسی آهنگساز، تهیه کننده، مهندس صدا، پیانیست و گیتاریست است. همچنین در صورت نیاز سازهای دیگری مانند گیتار باس و ویولن سل می نوازد. آثار و تأثیرات او طیف متنوعی از ژانرها از جمله پاپ، جز، پراگرسیو متال و امبینت را در بر می گیرد. پارسی در 7 نوامبر 2018 ششمین آلبوم انفرادی خود را با نام “Season of Amnesia ” منتشر کرد.

 

Official website : www.parjamparsi.com

Instagram :@parjamparsi

Twitter: @parjamparsi

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.