تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر : 65365

ایلان ماسک دوباره با یک توییت قیمت دوج کوین را ۲۵ درصد افزایش داد؛ آیا افزایش تداوم دارد؟

ایلان ماسک دوباره با یک توییت قیمت دوج کوین را ۲۵ درصد افزایش داد؛ آیا افزایش تداوم دارد؟

ایلان ماسک دوباره با یک توییت قیمت دوج کوین را ۲۵ درصد افزایش داد؛ آیا افزایش تداوم دارد؟ ایلان ماسک که به عنوان یکی از حامیان اصلی رمزارزها محسوب می‌شود بار دیگر با یک توییت قیمت دوج کوین ..

ایلان ماسک دوباره با یک توییت قیمت دوج کوین را ۲۵ درصد افزایش داد؛ آیا افزایش تداوم دارد؟

ایلان ماسک که به عنوان یکی از حامیان اصلی رمزارزها محسوب می‌شود بار دیگر با یک توییت قیمت دوج کوین را ۲۵ درصد افزایش داد؛ اما آیا افزایش قیمت این میم کوین تداوم خواهد داشت؟

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا به تازگی در صفحه توییتری خود از فروش برخی از محصولات تسلا با دوج کوین خبر داد که انتشار این توییت باعث رشد ۲۵ درصدی دوج کوین شد، اما آیا این رشد تداوم خواهد داشت؟

افزایش قیمت دوج کوین

پس از این که ایلان ماسک از پذیرش دوج کوین برای فروش برخی از محصولات تسلا خبر داد، قیمت این میم کوین معروف با حدود ۲۵ درصد رشد توانست به ۰.۲۱۵۰ دلار برسد. البته در حالی توییت ایلان ماسک باعث واکنش بازار شد که دوج کوین از مدتی قبل روند صعودی را شروع کرده بود.

گفتنی است ایلان ماسک حدود ۱ ماه قبل اعلام کرده بود درگاه پرداخت فروشگاه اینترنتی تسلا به‌زودی دوج کوین را به عنوان روشی برای پرداخت هزینه برخی از محصولات قبول خواهد کرد. ایلان ماسک دوج کوین را نسبت به بیت کوین یک ارز دیجیتالی کم مصرف می‌داند و بر این باور است که این میم کوین می‌تواند یکی از اصلی‌ترین ارزهای پرداختی تبدیل شود.

آیا افزایش قیمت تداوم خواهد داشت؟

 قیمت دوج کوین

با وجود این که این میم کوین به طور کلی روند رو به رشدی را دنبال می‌کند، اما قیمت آن پس از این که با ۲۵ درصد رشد به ۰.۲۱۵۰ دلار رسید، مجددا طی دو روز گذشته با افت مواجه شده و اکنون به ۰.۱۷۸۴ سقوط کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای آینده شتاب صعودی دوج کوین کاهش می‌یابد و سرانجام قیمت این میم کوین تا حمایت ۰.۱۳۶۷ دلاری سقوط خواهد کرد.

منبعcointelegraphمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.