تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر : 586767

ایلان ماسک : توییتر را به خاطر آزادی بیان، انسان دوستی و کمک به جهان خریدم

ایلان ماسک : توییتر را به خاطر آزادی بیان، انسان دوستی و کمک به جهان خریدم

ایلان ماسک : توییتر را به خاطر آزادی بیان، انسان دوستی و کمک به جهان خریدم پس از کش و قوس فراوان، سرانجام ایلان ماسک توییتر را خرید. او از انگیزه‌های خود برای مالکیت این شبکه اجتماعی می‌گوید. ایلان ماسک با انتشار یک پست توییتری، دلایل خرید توییتر را تشریح کرد. او گفت: «گمانه‌زنی‌های زیادی

ایلان ماسک : توییتر را به خاطر آزادی بیان، انسان دوستی و کمک به جهان خریدم

پس از کش و قوس فراوان، سرانجام ایلان ماسک توییتر را خرید. او از انگیزه‌های خود برای مالکیت این شبکه اجتماعی می‌گوید.

ایلان ماسک با انتشار یک پست توییتری، دلایل خرید توییتر را تشریح کرد. او گفت: «گمانه‌زنی‌های زیادی درباره علت این تصمیم و عقاید من درباره تبلیغات مطرح شده که اغلب آن‌ها صحیح نیستند».

من توییتر را خریدم چون برای آینده‌ی تمدن ما، وجود فضایی لازم است که در آن بتوان عقاید مختلف را مطرح و در مورد آن‌ها به شیوه‌ای سالم بحث کرد؛ بدون اینکه ترویج خشونت در کار باشد.

او ادامه داد: «در حال حاضر، این خطر وجود دارد که فضای شبکه‌های اجتماعی با تقسیم به راست افراطی و چپ افراطی، نفرت و دو دستگی در جامعه را دامن بزند. بسیاری از رسانه‌های سنتی نیز در جستجوی بی‌امان برای جذب کلیک، هیزم به آتش می‌ریزند تا پول بیشتری به دست بیاورند. اما با این کار، فرصت گفتگو را از بین می‌برند».

«من به این دلیل توییتر را خریدم. نه به خاطر این که کار ساده‌ای است؛ نه به خاطر اینکه ثروت بیشتری کسب کنم. توییتر را خریدم تا به بشریت که به آن عشق می‌ورزم، کمک کنم. هر چند که در این مسیر، ادعایی ندارم و می‌دانم ممکن است با وجود نهایت تلاش، ناکام بمانیم».

«البته واضح است که توییتر نمی‌تواند به یک جای بی در و پیکر تبدیل شود و هر حرفی در آن بدون پیامد زده شود. علاوه بر پایبندی به قانون، این پلتفرم باید فضای گرم و دلپذیر، برای همه سلیقه‌ها باشد؛ همان‌طور که هر کسی می‌تواند انتخاب کند فیلم ببیند یا مثلا بازی ویدیویی کند».

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک رئیس توییتر شد؛ اخراج مدیران قبلی و دشمن ترامپ!

من همچنین باور دارم که تبلیغات درست، می‌تواند خوشایند و آگاهی‌بخش باشد. مثلا خدمات، محصولات یا روش درمانی خاصی را به شما نشان دهد که به درد شما می‌خورد؛ در حالی که قبلا از وجودش بی‌خبر بودید. برای تحقق این چشم‌انداز، لازم است به کاربران توییتر تبلیغاتی نشان داده شود که تا حد امکان، متناسب با نیازهایشان است. تبلیغات بی‌ربط، کلاهبرداری هستند و تبلیغات مرتبط، محتوای سودمند!»

«در اصل، توییتر می‌خواهد به مورد احترام‌ترین پلتفرم تبلیغاتی دنیا تبدیل شود؛ طوری که برند شما را تقویت و کسب و کار شما را بزرگ‌تر کند. از هر کسی که ما را همراهی می‌کند، سپاس‌گزارم؛ بیایید در کنار هم، یک چیز خارق‌العاده بسازیم».

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.