تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر : 584887

ساخت ویلا بهتر است یا خرید ویلا؟ اول خونه پاسخ می دهد

ساخت ویلا بهتر است یا خرید ویلا؟ اول خونه پاسخ می دهد

  اگر تابلویی با تیتر «از دست ندهید» وجود داشته باشد، حتما شهر های شمالی در صدر آن قرار دارند نه صرفا جهت تفریح و گردش که حتی برای سرمایه گذاری و ساخت ویلا. حتما شما هم وقتی به خانه رؤیایی‌تان فکر می‌کنید، احتمالاً چیزهای خاصی به ذهنتان خطور می‌کند، چیز هایی مانند حصار های

 

اگر تابلویی با تیتر «از دست ندهید» وجود داشته باشد، حتما شهر های شمالی در صدر آن قرار دارند نه صرفا جهت تفریح و گردش که حتی برای سرمایه گذاری و ساخت ویلا. حتما شما هم وقتی به خانه رؤیایی‌تان فکر می‌کنید، احتمالاً چیزهای خاصی به ذهنتان خطور می‌کند، چیز هایی مانند حصار های نرد‌ه ای، آجر هایی با رنگ قرمز روشن، سقف ‌های شیب‌دار. پس از سال‌ها تلاش سخت و رؤیاپردازی، شاید اکنون زمان آن رسیده است که آن خانه رویایی را متعلق به خودتان کنید. اما بین یک دو راهی مانده اید نمی دانید ساخت ویلا بهتر است یا خرید ویلا؟

ساخت یا خرید؟

گاهی گمان می کنید ساخت ویلا در شمال، خان بزرگی است بهرحال تسلط به اصول می خواهد، آشنایی با طراحی و فونداسیون (یک طراحی ناب که به حضور حداکثری طبیعت در ویلا بینجامد و در نهایت به تقویت زیبایی بصری منجر شود)، اندازه سقف، سایز پنجره ها، جنس عایق، کیفیت سیستم های الکتریکی نیاز دارد، مواردی که شاید برایتان هیجان انگیز نیستند، اما مواردی هستند که به غایت مهمند و تعمیر آن ها می تواند بسیار گران باشد. اما شما نیاز نیست نگران باشید اول خونه به عنوان یک تیم پیمانکاری صفر تا صد ساخت را عهده دار می شود و از طریق ارتباطاتی که با بهترین طراحان و مهندسین دارد، با یک هزینه معقول، کار را با تمام جزئیات ریز و درشتش در تاریخ مقرر، ارائه می دهد.

مزایای ساخت ویلا

پروژه ساخت ویلا توسط تیم اول خونه2

در ساخت ویلا در شمال، همه ایده ها را می شود اجرایی کرد مثل استفاده از رنگ های خنثی برای حس طبیعی تر ویلا یا مثلا باربیکیو ، برای آن شب های دورهمی تابستان. پنجره های مرتفع و عرشه فراخ برای مشاهده جنگل های بلند و دریای لطیف. از چیدمان، کابینت ها و کفپوش گرفته تا سینک ظرفشویی، نورپردازی، و دستگیره درها!

اما یک ویلای ساخته شده، صرفا امکان سفارشی‌سازی در رنگ، کفپوش و برخی آپشن های مشابه را فراهم می سازند و فراتر از آن نمی توان رفت. در پروسه ساخت ویلای شمال، شما می توانید بین چوب بلوط و بامبو انتخاب کنید، بین لوازم سنتی یا فولاد ضد زنگ، بین پیشخوان آشپزخانه گرانیتی و مرمری. شما گزینه های زیادی در مورد مواد و جزئیات سفارشی دارید. این به شما قدرتی بر هزینه نهایی می دهد و واقعا ارزشمند است.

وقتی ساخت دشوار می شود!

اگرچه همه دوست دارند چیزی کاملاً جدید و نو خلق کننده – به خصوص اگر ویلا باشد، اما مشکل این است که چیز های سفارشی جزئیات بیشتری دارند و زمان بیشتری برای بدست آوردن آن ها نیاز است – و واقعا این امر در مورد ویلا ها بسیار پیچیده تر و دست و پاگیرتر می شود.

هنگامی که خانه ای می سازید، باید زمین بخرید، در مورد طراحی ویلا تصمیم بگیرید و کفپوش، وسایل، کابینت، میز، تزئینات داخلی، تزئینات بیرونی و موارد دیگر را انتخاب کنید. شما باید همه این ها را انجام دهید و در حد بودجه خود بمانید. مدیریت تمام جزئیاتی که در ساخت ویلای شمال انجام می شود به زمان و تلاش نیاز دارد. هزینه های غیرمنتظره و هزینه های پس از انتقال مانند محوطه سازی و پرده ها را فراموش نکنید. همچنین مشکل تورم، هرچند کوتاه مدت، بر صنعت تولید اثر می گذارد، این امر باعث افزایش قیمت مصالح ساختمانی برای ویلا ها می شود.

خرید ویلا

پروژه ساخت ویلا توسط اول خونه3

 

هر خریدار ویلا در شمال، معمولاً یک لیست آرزو دارد که شامل نیازهای خاص (چیزهایی که خریدار باید داشته باشد) و خواسته ها (ویژگی هایی که خریدار دوست دارد اما در صورت لزوم می تواند بدون آن انجام دهد) دارد. اگرچه در پروسه خرید چه خرید آپارتمان در شمال و چه خرید ویلا، تلاش می کنیم این موارد رعایت شوند اما واقعیت این است که سایز اتاق ها، میزان نور نشیمن، اندازه پنجره ها، متریال آشپزخانه، تعداد پله ها، جهت ساختمان و ده ها فاکتور دیگر در ویلای خریداری شده ممکن است مطابق با رضایت قلبی و نیاز ما نباشد چون عموما ویلا ها بر اساس تعدادی پلان مشابه ساخته می شوند و سازنده تلاش می کند پلانی را اجرا کند که با پیچیدگی کمتر و در نهایت هزینه ارزان تر اجرا شود.

اما پیشنهاد اول خونه چیست؟

اینکه ساختن یا خرید خانه برای شما بهتر است واقعاً به موقعیت شما بستگی دارد اما یک واقعیت وجود دارد و آن اینکه، اگر زمان کافی باشد، ساخت ویلا در شمال از خرید بهتر است به چند دلیل: اول کامل منطبق بر سلیقه شماست، دوم کیفیت بالایی دارد، سوم هزینه ساخت 20 تا 25 درصد از قیمت خرید کمتر است (به عنوان مثال اگر قیمت تمام شده ویلایی که خود ساخته ایم 800 میلیون تومان شده باشد، قیمت فروش همین ویلا در بازار 1 میلیارد تا 1 میلیارد و 50 خواهد بود). اما توجه به چند نکته ضروری است، در پروسه ساخت ویلا که پیرو خرید زمین در شمال اتفاق می افتد، به خودتان اجازه ندهید که توسط کارهای غیرضروری به حاشیه روید و اصول اولیه را فراموش کنید، این دوران هیجان انگیزی در زندگی شماست، پس برای لذت بردن از آن وقت بگذارید و باید آرزو کنیم که خوش بگذرد.

.

پیش از ساخت ویلا

حال که شمال با دریای نیلگون و رقص پرنده ها همسایه شده، در شرایطی که قادر است شکوه جنگل را به رخ بکشد و دامنه های کوهش را برای ساخت ویلا کوهستانی عاریه دهد، بی تردید این منطقه نه تنها برای گردشگری که برای خرید زمین در شمال، برای خرید اقامتگاه و سرمایه گذاری بی مثل است. اگر تصمیم تان به خرید ویلا در شمال یا حتی خرید زمین در شمال شد یا حتی خرید آپارتمان در شمال، یک نکته مهم این است که جستجوی خود را از یک منطقه سطح بالا یا منطقه رو به رشد شروع کنید.

عموما حجم ساخت و ساز در یک منطقه می تواند سرعت توسعه آن را تا حدودی به ما گوشزد کند. در کنار دسترسی آسان، جذابیت آشکار آن منطقه برای ما مهم است و باید زیر ذره بین برود. ویلا یا زمین مورد نظر (چنانچه کاربری مسکونی داشته باشد)، با نقاط مرکزی و پر جنب و جوش شهر از جمله رستوران‌ها، بوتیک ها و حتی بیمارستان ها نبایستی فاصله چندانی داشته باشد. ملکی با موقعیت ساحلی و نزدیکی به مهم ترین بخش های شهری، جای تعجب نیست که تقاضای زیادی برایش در آن منطقه وجود داشته باشد. چنین مکانی در منطقه ای جای گرفته که به سرعت در حال توسعه است و مکانی عالی برای سرمایه گذاری به حساب می آید چرا که قیمت هایش دائما رشد می کند.

در انتها | نمی دانم از کجا شروع کنم؟

هیچ چیز باارزش تر از دیدن یک ایده اولیه یا یک رؤیای پیاده شده روی کاغذ نیست، در اول خونه، ما به ساخت ویلا هایی که مشتریانمان همیشه آرزوی آن را داشته اند، افتخار می کنیم. ما رویا های شما را با تخصص خود پیوند می زنیم تا ویلایی ساخته شود که از هر نظر نیاز هایتان را برآورده سازد، اما، حرف ما کافی نیست، پروژه های ما را در سایت اول خونه ببینید و هیجان زده شوید. حتی اگر برای سرمایه گذاری در ملک شمال، به کمی الهام نیاز دارید، باز هم می توانید با مشاهده پروژه های اول خونه یا ویلا هایی که برای فروش روی سایت بارگذاری شده، شروع کنید. طراحی های نفیس در لوکیشن های عالی، در سایت ما فراوان است. آن‌ها می‌دانند که بهترین معاملات را در محله‌های قدیمی یا در جوامع جدید کجا پیدا کنند

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.