تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر : 608278

چگونه میز و صندلی کودک انتخاب کنیم؟ نکاتی که قبل از خرید باید بدانید!

چگونه میز و صندلی کودک انتخاب کنیم؟ نکاتی که قبل از خرید باید بدانید!

چکیده : در این مقاله انواع میز و صندلی کودک را معرفی کرده‌ایم و نکات لازم برای خرید و نگهداری این محصول را شرح داده‌ایم. میز و صندلی کودک از وسایل ضروری موردنیاز است اگر فرزند کوچک دارید. کودکان می‌توانند از میز و صندلی برای نوشتن، کتاب خواندن، غذا خوردن و حتی بازی کردن استفاده کنند. این وسیله

چکیده : در این مقاله انواع میز و صندلی کودک را معرفی کرده‌ایم و نکات لازم برای خرید و نگهداری این محصول را شرح داده‌ایم.

میز و صندلی کودک از وسایل ضروری موردنیاز است اگر فرزند کوچک دارید. کودکان می‌توانند از میز و صندلی برای نوشتن، کتاب خواندن، غذا خوردن و حتی بازی کردن استفاده کنند. این وسیله محبوب در شکل‌ها وطرح‌های مختلف تولید می‌شود که شما می‌توانید براساس نیازتان بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

در ادامه این مقاله مزیت‌های استفاده از این نوع میز و صندلی، نکات قابل توجه در خرید و نگهداری و برخی از انواع میز و صندلی را به شما معرفی خواهیم کرد.

استفاده از میز و صندلی کودک چه مزیت‌هایی دارد؟

استفاده از میز و صندلی برای کودکان مزایای زیادی دارد که در ادامه آن‌ها را ذکر کرده‌ایم:

۱. راحتی کودک:

طراحی میز و صندلی کودک به‌گونه‌ای است که آن‌ها می‌توانند برای طولانی مدت در حالت صحیح نشسته و به فعالیت مورد علاقه خود بپردازند.

2. کمک به آموزش و توسعه مهارت‌های کودک:

میز و صندلی کودک انتخاب مناسبی برای استفاده‌ در محیط‌های آموزشی هستند. این مبلمان نقش زیادی در توسعه مهارت‌های اجتماعی و بهبود تمرکز دارند.

3. داشتن ایمنی و استحکام بالا:

اکثر میز و صندلی‌های کودک از جنس چوپ یا پلاستیک هستند که مقاومت و استحکام بسیار خوبی دارند. این موضوع ایمنی کودکان در هنگام انجام فعالیت‌های مختلف را تضمین می‌کند.

4. ظاهر جذاب:

در طراحی میز و صندلی کودک از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و جذاب استفاده می‌شود. به همین علت شما می‌توانید متناسب با سلیقه کودک یا خودتان و یا حتی محیط منزل بهترین طرح و رنگ را انتخاب و خرید کنید.

انواع مدل میز و صندلی کودک

همان‌طور که گفته شد میز و صندلی بچگانه طرح‌ها و شکل‌های متفاوتی دارد. این نوع از میز و صندلی عمدتاً از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند و به همین دلیل بسیار سبک و قابل حمل هستند.

معمولاً میز و صندلی کودک را براساس معیارهای قابلیت جدا شدن پایه‌ها و شکل ظاهری به 2 دسته تقسیم می‌کنند که در ادامه ذکر کرده‌ایم.

1. براساس ظاهر:

همانطور که اشاره شد میز و صندلی کودک در شکل‌ها و طرح‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. به همین جهت همه افراد می‌توانند متناسب با سلیقه خود و دکوراسیون منزل مناسب‌ترین طرح و رنگ را انتخاب کنند. به عنوان مثال: میز کودک در شکل‌های دایره، مربع و مستطیل تولید می‌شود و سایزهای مختلفی دارد. این موضوع به شما اجازه می‌دهد انتخاب بهتری متناسب با فضای در دسترس خود داشته باشید.

2. براساس قابلیت جدا کردن پایه‌ها:

این اصل، میز و صندلی کودک را در 2 دسته میز و صندلی یک سره و میز و صندلی با پایه‌های جداشونده قرار می‌دهد.

در میز و صندلی یک‌سره امکان جدا کردن پایه‌ها نیست و شما نمی‌توانید در مواقع نیاز آن‌ها را جدا و جمع کنید. صندلی و میز استار یک نمونه از این مدل است که در ادامه آن را بیشتر معرفی خواهیم کرد.

میز و صندلی با پایه‌های جداشونده نوع دیگری از میز و صندلی کودک است که شما می‌توانید در صورت نیاز پایه‌های آن را به آسانی جدا کرده و محصول را جمع کنید. این موضوع موجب می‌شود که در مواقع عدم استفاده، میز و صندلی کودک فضای زیادی از شما نگیرد. میز و صندلی وانیا یک نوع میز و صندلی با این ویژگی است.

نکات مهم برای خرید میز و صندلی کودک

 

چگونه میز و صندلی کودک انتخاب کنیم؟ نکاتی که قبل از خرید باید بدانید!

برای داشتن انتخاب بهتر و رضایت بیشتر از خرید میز و صندلی کودک، بهتر است در هنگام خرید به نکات زیر توجه داشته باشید:

1. توجه به ایمنی:

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید در خرید میز و صندلی کودک به آن توجه کنید؛ ایمنی است. برای این کار باید مطمئن شوید میز و صندلی ساختار مقاومی دارند و زوایای تیز و برنده ندارند. همچنین بهتر است در ساخت میز و صندلی از قطعات کوچک قابل خوردن استفاده نشده باشد.

.2. ظاهر و طراحی جذاب:

اولین موردی که توجه کودک را به خود جلب می‌کند؛ ظاهر میز و صندلی است. بهتر است برای خرید میز و صندلی به سلیقه کودک خود توجه کنید و آن‌ را متناسب با ترجیح کودک خود انتخاب کنید. در صورتی که میز و صندلی برای کودک جذابیت نداشته باشد او مایل به استفاده از میز وصندلی نخواهد بود.

3. راحتی:

طراحی میز و صندلی باید به‌گونه‌ای باشد که کودک در هنگام استفاده احساس ناراحتی و نارضایتی نداشته باشد. پشتی صندلی باید مرتب بوده و به‌خوبی از کمر کودک حمایت کند. همچنین ارتفاع میز باید با ارتفاع صندلی و قد کودک متناسب باشد.

4. استفاده از مواد با کیفیت برای ساخت:

حتماً در هنگام خرید به جنس میز و صندلی کودک توجه داشته باشید. استفاده از مواد مرغوب در ساخت میز و صندلی موجب مقاومت و دوام آن در برابر استفاده و افزایش طول عمر می‌شود.

5. قابلیت تمیز کردن:

قطعاً کودکان در هنگام بازی و یا غذا خوردن، کثیف‌کاری دارند. به همین جهت باید جنس میز و صندلی کودک به‌گونه‌ای باشد که به راحتی تمیز شده و قابلیت شست‌وشو نیز داشته باشد.

مهم‌ترین نکات برای مراقبت از میز و صندلی کودک

نکات زیر به شما کمک می‌کند استفاده بهینه‌تری از میز و صندلی کودک داشته و بتوانید برای مدت طولانی‌تر از آن استفاده کنید:

1. به صورت مرتب میز و صندلی را تمیز کنید.

حتماً به‌صورت مرتب میز و صندلی کودک را تمیز کنید. این کار از ماندگار شدن لکه‌ها جلوگیری کرده و موجب طول عمر محصول می‌شود. همچنین در هربار تمیز کردن از نبود ترک و خط روی سطح میز و صندلی مطمئن شوید.

2. میز و صندلی را در محلی مناسب قرار دهید.

در مواقعی که از میز و صندلی کودک استفاده نمی‌کنید، آن را در محل مناسب و مطمئن قرار دهید تا از عدم آسیب و خرابی آن مطمئن شوید.

3. وضعیت ایمنی محصول را به‌صورت دوره‌ای چک کنید.

برای اطمینان از عدم آسیب میز و صندلی، بهتر است محصول را به‌صورت مرتب و در دوره‌های منظم چک کنید. همچنین مطمئن شوید هیچ کدام از قطعات دچار لغزش یا شکستگی نشده‌اند.

4. اصول مراقبت از میز و صندلی را به کودک خود آموزش دهید.

بهتر است قبل از شروع استفاده، نحوه مراقبت از میز و صندلی را به کودک خود بیاموزید و از او بخواهید که به هیچ عنوان به محصول ضربه وارد نکند.

5 مدل میز و صندلی کودک محبوب

 

چگونه میز و صندلی کودک انتخاب کنیم؟ نکاتی که قبل از خرید باید بدانید!

در این بخش قصد داریم 5 محصول پرطرفدار و جذاب از میز و صندلی کودک را معرفی کنیم:

1. میز و صندلی استار

میز و صندلی استار یک نمونه جذاب و زیبا از میز و صندلی کودک است که رنگ‌بندی متنوعی دارد و هرکودکی را به خود جذب می‌کند.

2. صندلی کودک فومی

صندلی فومی کودک، یک محصول کاربردی و البته جذاب برای اتاق کودک و مهدکودک است. این مدل صندلی در طرح‌های متنوع و جذاب تولید شده که شما می‌توانید برحسب سلیقه خود بهترین نوع آن را انتخاب و خرید کنید.

3. تخته وایت برد و میز لگو کودک

این محصول که از یک تخته وایت برد کوچک و یک میز لگو بهم متصل تشکیل شده است؛ جذابیت بسیار زیادی برای کودک دارد. طراحی این میز و صندلی به‌گونه‌ای است که علاوه‌بر کارایی بسیار زیاد، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

4. میز و صندلی چوبی کودک

میز و صندلی چوبی کودک محصولی با کیفیت بالا از جنس MDF است که از یک میز و 4 صندلی تشکیل شده است. این میز و صندلی در تمام محیط‌هایی که کودکان رفت‌وآمد دارند قابل استفاده است و جذابیتی دوچندان به محیط می‌دهد. این محصول برای کودکان در سنین پیش دبستانی مناسب است اما اگر کودک شما جثه کوچکی دارد می‌تواند تا سن 8 سالگی از آن استفاده کند.

5. میز تحریر کودک وانیا

میز تحریر مدل وانیا یک میز و صندلی بهم متصل است که جذابیت بسیار زیادی برای کودکان دارد. این میز و صندلی تک نفره بوده و یک رویه چوبی دارد. در زیر این رویه چوبی فضایی مناسب برای قرار دادن وسایل کودک تعبیه شده است.

سخن پایانی

میز و صندلی کودک، محصولی کاربردی در محیط‌ مهدکودک و یا حتی منزل است. میز و صندلی‌های کودک در انواع مدل و با طرح‌های مختلف تولید می‌شوند که شما می‌توانید براساس سلیقه فرزندتان بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

اگر به‌دنبال خرید میز و صندلی کودک باکیفیت هستید، ما فروشگاه اینترنتی شهر کودک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه شما می‌توانید مدل‌های متنوع میز و صندلی و سایر تجهیزات مهدکودک و خانه بازی را مشاهده کرده و پس از دریافت مشاوره، بهترین خرید را تجربه کنید.

برای آشنایی بیشتر با این فروشگاه و محصولات آن کافی است به سایت www.koodak.city مراجعه کرده و یا عبارت “شهرکودک” را در گوگل جست‌وجو کنید.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.