تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 601478

چگونه تیرگی های پوستمان را از بین ببریم؟

چگونه تیرگی های پوستمان را از بین ببریم؟

چگونه تیرگی های پوستمان را از بین ببریم؟ سیاهی زیربغل، زانو، آرنج و کشاله‌ی ران گاهی خجالت آور است. این تیرگی‌ها اعتماد به نفس را تحت‌ا‌لشعاع قرار می‌دهد و ترس از نمایان شدن این سیاهی‌ها روابط اجتماعی را مختل می‌کند. این مشکلات به تدریج کلافه کننده می‌شود و مانع لذت بردن از لحظات زندگی می‌شود. بنابراین

چگونه تیرگی های پوستمان را از بین ببریم؟ سیاهی زیربغل، زانو، آرنج و کشاله‌ی ران گاهی خجالت آور است. این تیرگی‌ها اعتماد به نفس را تحت‌ا‌لشعاع قرار می‌دهد و ترس از نمایان شدن این سیاهی‌ها روابط اجتماعی را مختل می‌کند. این مشکلات به تدریج کلافه کننده می‌شود و مانع لذت بردن از لحظات زندگی می‌شود. بنابراین عجیب نیست که بسیاری برای سفید کردن این ناحیه‌ها به پزشک مراجعه می‌کنند تا اعتماد به نفس خود را ارتقا دهند.

درمان رفع تیرگی پوست:

استفاده از روغن و کرم های لایه بردار و سفیدکننده:

استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های روشن کننده بسیار کارآمد است و هیچگونه عوارضی ندارد. استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های موضعی متداول‌ترین روشی است که افراد زمانی که برای نخستین بار می‌خواهند وضعیت پوست خود را بهبود بخشند به دنبال آن می‌روند. مواد تشکیل دهنده اصلی موجود در کرم‌های موضعی شامل اسید کوجیک، اسید آزالائیک و هیدروکینون می‌باشد. این مواد بر روی لایه‌ی بیرونی پوست اثر می‌گذارند، سلول‌های مرده پوست را از بین برده و پوست روشن‌تر در زیر آن را آشکار می‌کنند.

استفاده از ژل ایچون بیوتی:

ژل لایه بردار و سفیدکننده ایچون بیوتی یکی از پرفروش ترین اسکراب ها و لایه بردارهای موجود در بازار است. اسکراپ ایچون بیوتی در مدت زمان ۵ دقیقه پوست را به صورت عمیق لایه برداری می کند و سلول های مرده پوست را از بین می برد. حاوی مرطوب کننده است و پوست صورت و بدن را خشک نمی کند.

 ژل لایه بردار و سفیدکننده ایچون بیوتی حاوی ۶ محصول متنوع شامل: خاویار، روغن آرگان، عصاره چای سبز، ژل عصاره چای سبز، ژل عصاره ویتامین سی، ژل عصاره روغن کوسه میباشد.

ژل ایچون بیوتی با توجه به انواع پوست دارای ۶ مدل ژل لایه بردار پرفروش شامل:

  • ژل خاویار :

مناسب برای صورت و بدن، یکی دیگر از اسکراب های پرطرفدار برند ایچون بیوتی، ژل لایه بردار ایچون بیوتی خاویار است. این اسکراب حاوی عصاره گران قیمت خاویار است. که خاویار سرشار از پتاسیم است و باعث لیفت شدن پوست می شود و مانع از شل شدن و افتادگی پوست می شود. همچنین باعث می شود سلول های مرده پوست از بین برود و پوست را روشن و مرطوب می کند و از ایجاد آکنه و جوش در پوست نیز جلوگیری می کند. از این ژل لایه بردار می توان برای صورت و بدن استفاده کرد.

  • ژل روغن آرگان:

ژل لایه بردار ایچون آرگان یکی از محبوب ترین اسکراب ها و لایه بردارهای برند ایچون بیوتی است. که این اسکراب حاوی دانه های ریزی است که باعث می شود پوست لایه برداری شود و سلولهای مرده پوست از بین برود. که علاوه بر لایه برداری عمیق پوست باعث آبرسانی و مرطوب شدن پوست می شود و میزان ترشح چربی پوست را تنظیم می کند، و مانع از ایجاد آکنه در پوست می شود. و باعث ترمیم و احیا پوست می شود.

  • ژل عصاره توت فرنگی:

ژل لایه بردار و سفید کننده ایچون بیوتی عصاره توت فرنگی از لایه بردار های قدرتمند و مارک اصلی در بازار بهداشتی آرایشی می باشد . ما انسانها به صورت مداوم و در طی هفت سال تمامی پوست بدن مان تعویض و بازسازی می شود، اما گاهی رفتن سلول های مرده و تیره پوستی راحت نبوده و به سختی از پوست بدن جدا می شوند و به همین علت باعث ایجاد جلوه ای ناپسند در صورت و بدن می شود.

اما برای رهایی از این مشکل استفاده از لایه بردار ایچون بیوتی عصاره توت فرنگی است. این محصول با نفوذ به بافت زیرین پوست باعث تحریک و تسریع متابولیسم سلولی و جریان گردش خون شده که همین امر باعث جدا سازی سلول های تیره و مرده و دیگر آلودگی های عمقی در پوست می شود و پوستی شاداب و سفید، نرم و مرطوب، لطیف و زیبا برای شما ایجاد خواهد کرد.

  • ژل عصاره چای سبز:

ژل چای سبز با نفوذ به پوست صورت و بدن باعث سفیدی و درخشانی پوست می شود و با تحریک در تسریع متابولیسم سلولی،‌ باعث تقویت و استحکام سلول های ضعیف پوستی می شود. این محصول تمامی آلودگی های پوست را از بین برده و باعث جوانسازی و سفیدی پوست شده و همچنین با باز کردن منافذ باز پوست باعث می شود که چربی پوست و جوش ها را کاهش دهد.

  • ژل عصاره روغن کوسه:

این عصاره با نفوذ به بافت عمیق پوست، آلودگی ها و مواد آرایشی برجای مانده در لابلای منافذ باز پوستی را نابود کرده و سبب دوباره باز شدن این منافذ می شود که در نتیجه تنفس سلولی پوست و جریان خون رسانی افزایش پیدا کرده و سبب کلاژن سازی و افزایش خاصیت الاستیک و ارتجاعی پوست می شود و پوستی سالم، سفید و شاداب ایجاد می کند.

استفاده از روغن ماساژ مکس لیدی:

روغن ماساژ مکس لیدی مناسب برای ماساژ صورت و بدن و رفع خستگی های روزمره استفاده میشود و از کیفیت بسیار خوبی بهره مند است. این روغن ماساژ میتواند آمادگی جسمی و روحی قبل از رابطه جنسی را برای شما فراهم کند.

چگونه تیرگی های پوستمان را از بین ببریم؟

تاثیر روغن ماساژ مکس لیدی در رابطه جنسی:

با خرید روغن ماساژ مکس لیدی به رفع خستگی بدن و ایجاد آرامش روحی و درونی خودتون کمکم بسزایی میکنید و خود را برای عملکردهای مناسب و درست در مقابل شریک جنسی تان آماده میکنید.

ایجاد آرامش در رابطه جنسی با ماساژ بدن:

داشتن استرس و اضطراب باعث حواس پرتی و عملکرد نادرست حین رابطة زناشویی است و در برخی موارد باعث سستی و شل شده آلت تناسلی میگردد. بنابراین لازم است ذهن خود را نسبت به اشتغالات درونی خالی کنید تا رابطه خوبی داشته باشید و بتوانید حق همسر خود را ادا کنید.

ماساژ بدن و صورت میتواند تا حد زیادی به کسب آرامش روحی شما کمک کند. خستگی روزمره ناشی از فعالیت های جسمی و شرایط خاص اقتصادی یکی از علت های اضطراب است. برای از بین رفتن این خستگی میتوانید یک دوش آب خنک بگیرید و از همسر خود بخواهید تا شما را ماساژ بدهد تا بتوانید تمرکز و انرژی خود را مجدد به دست آورید.

خواص عصاره جینسینگ:

جینسینگ یک گونه از گیاهان دارویی با ریشه های گوشتی است که بعنوان دارو و درمان موارد بسیاری کاربرد دارد. در اینجا به چند نمونه از فواید این گیاه که میتواند به هدف ما در راستای بهبود کیفیت روابط زناشویی بینجامد اشاره میکنیم.

1. کاهش استرس:

یکی از عوامل مهمی که باعث زودانزالی در آقایان و کاهش زمان رابطه جنسی میشود، استرس است. با کاهش اضطراب و استرس های درونی در بدن، کنترل بدن بر روی قسمت های مختلف همانند انزال را بهبود میبخشد. آداپتوژن موجود در جینسینگ میتواند هورمون های عصبی بدن را تحت تاثیر قرار دهد و باعث آرامش روحی و روانی و در نتیجه کنترل بهتر زودانزالی گردد. همچنین جینسینگ آسیایی عصب های بدن را تحت تاثیر قرار داده انرژی بدن را برای یک رابطه جنسی قوی و عالی بالا میبرد.

2. درمان اختلال در نارسایی جنسی مردان:

ریشه جینسینگ میتواند باعث افزایش تولید تستسترون شود و همچنین وجود موارد خاص دارویی در آن میتواند منجر به انقباض بافت های تناسلی و بهبود اختلالات جنسی مردان شود.

ناگفته نماند که این نتیجه برای جینسینگ قرمز هم انجام شده و نتیجه آن چندان مورد رضایت نبوده است. بنابراین لازم است تحقیقات بیشتری در این مورد انجام شود.

3. کاهش خستگی:

جینسینگ این ماده گیاهی باعث کاهش خستگی و افزایش قدرت و انرژی در بدن میشود.ایجاد گرمای لذت بخش در نواحی مختلف بدن با ماساژ دادن، میتواند التهاب سلول ها و عضلات بدن را کاهش دهد. همچنین باعث کاهش التهاباتی که بعد از برخی مراحل درمانی مانند آسیب دیدگی های جسمی پدید می آید میگردد.

روغن ماساژ بادام:

این نوع روغن قرن‌هاست که برای سلامت پوست و مو استفاده می‌شود. فواید روغن بادام از آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و سایر مواد مغذی موجود در این میوه ناشی می‌شود. دو نوع از این محصول وجود دارد: بادام تلخ و بادام شیرین. هر نوع دارای خواص متفاوتی است و می‌تواند به روش‌های مختلف استفاده شود.

روغن ماساژ بادام مکس لیدی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار در این زمینه است. در این مقاله به فواید و موارد استفاده از روغن بادام خواهیم پرداخت که یکی از آن موارد استفاده، آمادگی قبل از رابطه زناشویی است.

خواص روغن بادام مکس لیدی:

روغن ماساژ بادام مکس لیدی فواید بالقوه زیادی مانند از بین رفتن جای زخم و چین و چروک برای پوست دارد. به علاوه دارای خواص آبرسانی است که می‌تواند به مرطوب کردن پوست کمک کند. همچنین می‌تواند به عنوان یک نرم‌کننده استفاده شود که به صاف شدن پوست کمک می‌کند. این ویژگی‌ها روغن ماساژ بادام را به یک ماده محبوب برای محصولات مراقبت از پوست تبدیل می‌کنند و نشان‌دهنده اثرات مثبت خواص روغن بادام برای پوست هستند. روغن ماساژ بادام به دلیل خاصیت سبکی و غیر تحریک کنندگی، برای پوست‌های حساس بی‌خطر است. روغن ماساژ بادام مکس لیدی به تسکین بیماری‌های مزمن پوستی مانند پسوریازیس، آکنه، اگزما و درماتیت کمک می‌کند.

موارد مصرف روغن ماساژ بادام مکس لیدی:

روغن ماساژ بادام به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی، دارای کاربردهای زیادی است. برخی از افراد روغن ماساژ بادام را به اسموتی اضافه می‌کنند؛ در حالی که برخی دیگر از آن به صورت موضعی برای ماساژ پوست خود بهره می‌گیرند.

روغن ماساژ شترمرغ مکس لیدی:

این روغن برای کاهش دردهای روماتیسمی, درد عصب سیاتیک, کاهش درد مفاصل بسیار موثر می باشد و علاوه بر اینها برای درمان در رفتگی ها و رگ به رگ شدن عضلات و ماهیچه ها نیز از این روغن استفاده های بسیاری می شود.

فواید روغن ماساژ شترمرغ مکس لیدی:

روغن شترمرغ فواید بسیار زیادی دارد که علاوه بر کارهای زیبایی پوست، برای تسکین دردهای مختلف از آن استفاده می کنند. این روغن برای کاهش دردهای روماتیسمی, درد عصب سیاتیک, کاهش درد مفاصل بسیار موثر می باشد و علاوه بر اینها برای درمان در رفتگی ها و رگ به رگ شدن عضلات و ماهیچه ها نیز از این روغن استفاده های بسیاری می شود. از خواص دیگر این روغن می توان به شفافیت و لطافت رنگ پوست و آرام کننده پوست و اعصاب آن نیز اشاره کرد. برای ماساژ پوست بدن استفاد می‌شود و به هیچ عنوان در ناحیه صورت از آن نباید استفاده کرد.

استفاده از ماسک ژله ای سفید کننده بیکینی:

ماسک ژله ای روشن کننده بیکینی یک ماسک ورقه ایی ژله ایی هست که به جهت برطرف کردن تیرگی ناحیه حساس بانوان می باشد. قسمت بیکینی در بانوان به دلیل عدم تماس و حضور با نور، فضای مناسبی برای آلوده شدن و تجمع باکتری ها می باشد. این امر خود موجب تیرگی و کدری بافت پوست این ناحیه میگردد. ماسک ورقه ای بیکینی یکی از بهترین راه حل هایی است که برای سفید کردن ناحیه بیکینی موجود است. این ماسک با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، مواد طبیعی و مغذی را به پوست بیکینی می دهد تا بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن برای شما به ارمغان بیاورد.

چگونه تیرگی های پوستمان را از بین ببریم؟

با خرید ماسک ژله ای روشن کننده بیکینی یک محصول عالی و کاربردی جهت رفع تیرگی ناحیه واژن خود تهیه می کنید. این ماسک که برخی به آن ماسک شورت هم می گویند، سلول های این ناحیه را آبرسانی کرده و بافت تیره آن را بازسازی میکند و آن را بهبود می بخشد. ماسک ورقه ای بیکینی حاوی عصاره بابونه بوده و باعث رفع بوی نامطبوع ناحیه واژن می گردد. همچنین با عملکرد آنتی باکتریال خود، در سلامت این ناحیه تاثیرگذار است. این ماسک حاوی موادی است که به صورت عمیق در پوست نفوذ کرده و آلودگی ها، باکتری ها و اشکال پوستی را از بین می برد. همچنین با سفید کردن ناحیه بیکینی و بازسازی سلول های پوستی، پوست بیکینی را نرم و لطیف می کند. این ماسک بیکینی حاوی موادی است که به سفید کردن و آرامش دادن پوست ناحیه واژن نیز کمک می کند. همچنین می توانید از این ماسک برای سفید کردن و بازسازی ناحیه واژن نیز استفاده کنید. ماسک بکینی تسکین دهنده سریع برای سوزش‌های پوستی حاصل از اپیلاسییون، لیزر و یا اصلاح ناحیه واژن است که بدلیل آبرسانی قوی میتواند به ترمیم پوست این ناحیه کمک کند. اگر تجربه استفاده از ماسک واژن را داشته باشید حتما میدانید که استفاده مداوم از این محصول در بهبود رنگ و روشن شدن رنگ پوست این ناحیه تاثیر زیادی دارد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.