تاریخ انتشار: پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی ایمنی شناسی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز جهانی ایمونولوژی پیامی صادر کرد.
به گزارش ایسنا، در متن پیام نمکی آمده است: نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۹، روز..

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی ایمنی شناسی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز جهانی ایمونولوژی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در متن پیام نمکی آمده است: نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۹، روز جهانی ایمنی شناسی، امسال نیز کماکان با همه گیری جهانی ویروس کرونا همراه است.

علم ایمنی شناسی و اساتید دانشمند و محققین و دانشجویان فعال این رشته در ماه‌های اخیر در حوزه پیشگیری با طراحی و تولید انواع واکسن ها، در زمینه تشخیص با ابداع و تولید انواع کیت های تشخیصی و در وادی درمان با روش های گونه گون توانستند و همچنان می توانند نقش مهمی در مقابله با این ویروس منحوس و سایر ویروس ها و بیماری ها ایفا کنند چنانکه تا امروز همکاران ایمنی شناسمان در سراسر کشور گام‌های بلندی در این زمینه ها برداشته اند و چشمان منتظر جامعه لحظه لحظه این تلاش ها را به رصد نشسته و البته امروز امیدوارانه تر از هر روز، دل در گروی توفیق آن بسته است و رسیدن به قله های اوج افتخار ملی از مسیر دانش و فناوری بویژه در ساخت واکسن های ایرانی قریب می نماید.

وی در پایان نوشته است: ضمن تبریک این روز به همه همکاران ایمنی شناس، دانش پژوهان و دانشجویان این حوزه از علوم پزشکی، مزید توفیقات ایشان در خدمت به جامعه بشری را از درگاه حضرت احدیت مسألت دارم.

انتهای پیام

منبع خبر

خروج از نسخه موبایل