تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 47606

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی ایمنی شناسی

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی ایمنی شناسی

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی ایمنی شناسی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز جهانی ایمونولوژی پیامی صادر کرد.
به گزارش ایسنا، در متن پیام نمکی آمده است: نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۹، روز..

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی ایمنی شناسی

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی ایمنی شناسی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز جهانی ایمونولوژی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در متن پیام نمکی آمده است: نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۹، روز جهانی ایمنی شناسی، امسال نیز کماکان با همه گیری جهانی ویروس کرونا همراه است.

علم ایمنی شناسی و اساتید دانشمند و محققین و دانشجویان فعال این رشته در ماه‌های اخیر در حوزه پیشگیری با طراحی و تولید انواع واکسن ها، در زمینه تشخیص با ابداع و تولید انواع کیت های تشخیصی و در وادی درمان با روش های گونه گون توانستند و همچنان می توانند نقش مهمی در مقابله با این ویروس منحوس و سایر ویروس ها و بیماری ها ایفا کنند چنانکه تا امروز همکاران ایمنی شناسمان در سراسر کشور گام‌های بلندی در این زمینه ها برداشته اند و چشمان منتظر جامعه لحظه لحظه این تلاش ها را به رصد نشسته و البته امروز امیدوارانه تر از هر روز، دل در گروی توفیق آن بسته است و رسیدن به قله های اوج افتخار ملی از مسیر دانش و فناوری بویژه در ساخت واکسن های ایرانی قریب می نماید.

وی در پایان نوشته است: ضمن تبریک این روز به همه همکاران ایمنی شناس، دانش پژوهان و دانشجویان این حوزه از علوم پزشکی، مزید توفیقات ایشان در خدمت به جامعه بشری را از درگاه حضرت احدیت مسألت دارم.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.