تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 604637

والکس، دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایران

والکس، دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایران

بالا و پایین شدن قیمت دلار، کسب سود و حتی ماجراجویی و کسب تجربه‌های جدید برخی از دلایلی هستند که افراد را به سمت ارزهای دیجیتال کشانده‌اند. بازار ارزهای دیجیتال بر خلاف دیگر بازارهای مالی مانند بازارهای بورس و سهام بین‌المللی در بسیاری از کشورها از جمله ایران فعال هستند و ایرانیان نیز می‌توانند مانند

بالا و پایین شدن قیمت دلار، کسب سود و حتی ماجراجویی و کسب تجربه‌های جدید برخی از دلایلی هستند که افراد را به سمت ارزهای دیجیتال کشانده‌اند. بازار ارزهای دیجیتال بر خلاف دیگر بازارهای مالی مانند بازارهای بورس و سهام بین‌المللی در بسیاری از کشورها از جمله ایران فعال هستند و ایرانیان نیز می‌توانند مانند شهروندان سایر کشورها به معامله رمزارزها بپردازند. اولین چیزی که برای این کار لازم است، پیداکردن و ثبت‌نام در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر است. صرافی‌ یا اکسچنج‌ها واسطه‌هایی هستند که به شما امکان خرید ارز دیجیتال و فروش آن‌ها را می‌دهند. از آنجایی که قرار است بخشی از دارایی‌های خود را وارد این اکسچنج‌ها کنید، باید از اعتبار و کارایی آن‌ها اطمینان حاصل کنید. صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از برترین اکسچنج‌های ارز دیجیتال در ایران است که همواره سعی کرده امکاناتی در سطح اکسچنج‌های بزرگ بین‌المللی به کاربران خود ارائه دهد. در ادامه قصد داریم به معرفی این صرافی معتبر بپردازیم.

والکس چیست؟

والکس یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که توسط گروهی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برترین دانشگاه‌های ایران به‌وجود آمده است. والکس ارزش زیادی برای شفافیت قائل است. این اکسچنج تمامی حوادث و اتفاقات پیش‌آمده را صادقانه به اطلاع کاربران خود می‌رساند. یکی دیگر از ارزش‌های مهم صرافی ارز دیجیتال والکس، نوآوری و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیاست. این صرافی مدرن همواره سعی داشته تا امکانات اکسچنج‌های بزرگ دنیا را در دسترس کاربران ایرانی قرار دهد و همگام با برترین‌ها در جهان حرکت کند.

با وجود صرافی‌های خارجی، چه احتیاجی به صرافی‌های ایرانی داریم؟

ممکن است به این فکر کرده باشید که تنها در یک اکسچنج خارجی ثبت‌نام کرده و تمامی فعالیت‌های خود در بازار ارزهای دیجیتال را در آن انجام دهید. چند مشکل اساسی برای این کار وجود دارد؛ در مرحله اول شما باید دارایی خود را که به ریال است، به تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنید. برای این کار باید به وسیله حساب بانکی خود اقدام به خرید رمزارز کنید. چنین کاری به دلیل تحریم‌های بانکی در صرافی‌های خارجی امکان‌پذیر نیست. خرید از طریق حساب‌های اعتباری و بانکی خارجی هزینه و دردسرهای زیادی دارد و چندان منطقی نیست.

علاوه‌بر‌این بسیاری از اکسچنج‌های خارجی به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند و امکان باز کردن حساب برای ایرانیان وجود ندارد. صرافی بایننس که بزرگ‌ترین اکسچنج جهان به شمار می‌رود، امکان باز کردن حساب را به کاربران ایرانی نمی‌دهد. با این وجود افرادی هستند که با ابزارهای تغییر آی پی در این اکسچنج فعالیت می‌کنند؛ اما اگر ملیت آن‌ها لو برود، تمامی دارایی‌های آن‌ها بلوکه خواهد شد؛ بنابراین بهتر است ریسک نکنید و از فعالیت در چنین اکسچنج‌هایی اجتناب کنید.

صرافی ارز دیجیتال والکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

حال که توضیح دادیم چرا باید از طریق یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی در بازار رمزارزها فعالیت کنید، قصد داریم به بیان مزایای صرافی ارز دیجیتال والکس بپردازیم.

ایمن بودن و استفاده از لایه‌های حفاظتی چندگانه

اینترنت دارایی‌های ما را در محیطی عمومی قرار می‌دهد و هر مجرم سایبری از هر نقطه دنیا می‌تواند به رمزارزهای شما دسترسی پیدا کند؛ بنابراین اهمیت دارد که اکسچنج به خوبی از سرمایه شما محافظت کند. صرافی والکس یک صرافی امن است که از چند لایه دیواره آتش، سیستم‌های رمزنگاری پیچیده و همچنین کیف پول سرد برای محافظت از دارایی کاربران خود استفاده می‌کند. دارایی‌های دیجیتالی در کیف پول نگهداری می‌شوند. کیف پول‌های گرم به‌صورت نرم‌افزاری عمل می‌کنند، در‌حالی‌که کیف پول‌های سرد سخت‌افزاری هستند و دسترسی به آن‌ها از طریق اینترنت غیرممکن است. صرافی ارز دیجیتال والکس از اطلاعات کاربران خود بک آپ می‌گیرد تا احتمال ازبین‌رفتن این اطلاعات به صفر برسد.

والکس، دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایران

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع

تنوع در ارزهای دیجیتال موجود در بازار بسیار بالاست و یک اکسچنج خوب باید بتواند این تنوع را به کاربرانش ارائه کند. صرافی ارز دیجیتال والکس از بیش از 120 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند که رقم بسیار خوبی به شمار می‌رود و دستتان را در معاملات باز می‌گذارد. با والکس قادر خواهید بود به خرید و فروش طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال بپردازید.

ثبت‌نام و احراز هویت آسان

فرایند ثبت‌نام در صرافی والکس بسیار آسان است و سریع انجام می‌شود. تنها در پنج دقیقه می‌توانید ثبت‌نام و احراز هویت خود را در این صرافی کامل کنید. لازم به گفتن نیست که بر خلاف بسیاری از صرافی‌های خارجی، در والکس شما با مدارک شناسایی خود می‌توانید به سادگی احراز هویت کنید.

امکان انجام معاملات با بات

صرافی ارز دیجیتال والکس اولین صرافی در ایران است که بات معامله‌گر را در اختیار کاربران خود قرار داده است. امروزه بیش از هشتاد درصد از معاملات جهان توسط بات‌های معامله‌گر انجام می‌شود. مزیت این بات‌ها این است که به‌صورت خودکار 24 ساعته به خرید ارز دیجیتال و فروش آن می‌پردازد و خستگی و توقف ندارند. بات تریدر والکس به پنج استراتژی مختلف مجهز شده که بسته به شرایط بازار از هر کدام از آن‌ها می‌توانید استفاده کنید.

تعداد بالای کاربران

هر چه تعداد کاربران فعال یک اکسچنج بیشتر باشد، امکان انجام معامله در آن بیشتر خواهد بود. صرافی والکس بیش از یک میلیون کاربر دارد که روزانه بیش از صد میلیارد معامله انجام می‌دهند. با این حجم بالای معاملات، اطمینان خواهید داشت که خرید یا فروش رمزارز مورد نظر شما به سرعت انجام خواهد شد.

پشتیبانی دقیق و درست از کاربران

یک صرافی خوب باید در شرایط مختلف از کاربران خود پشتیبانی کرده و همواره آماده حل مشکلات آنان باشد. صرافی ارز دیجیتال والکس با تیم پشتیبانی حرفه‌ای خود 24 ساعته هر هفت روز هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران خود است. برای کمک گرفتن از پشتیبانی می‌توانید به آدرس support@wallex.ir ایمیل ارسال کنید یا با شماره‌های 91002275 و 91006555 با پیش شماره تهران تماس بگیرید.

والکس، دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی والکس؛ انتخابی درست برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال

در این مقاله سعی کردیم ابتدا به بررسی علت‌های داشتن حساب در یک صرافی ایرانی پرداخته و سپس صرافی والکس را معرفی کرده و قابلیت‌ها و مزیت‌های آن را بررسی کنیم. والکس برترین صرافی ایرانی به شمار می‌رود که خدماتی در سطح اکسچنج‌های بزرگ بین‌المللی به کاربران خود ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال یا فروش آن را دارید، حتما به وب‌سایت آن‌ها یعنی wallex.ir مراجعه کنید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.