تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
کد خبر : 63854

هیئت انتخاب بخش خیابانی جشنواره تئاتر سردار آسمانی معرفی شدند

هیئت انتخاب بخش خیابانی جشنواره تئاتر سردار آسمانی معرفی شدند

هیئت انتخاب بخش خیابانی جشنواره تئاتر سردار آسمانی معرفی شدند – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، سیدوحید فخرموسوی دبیر سومین جشنواره سراسری ..

هیئت انتخاب بخش خیابانی جشنواره تئاتر سردار آسمانی معرفی شدند – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، سیدوحید فخرموسوی دبیر سومین جشنواره سراسری تئاترسردار آسمانی طی احکامی جداگانه سعید نجفیان، پیام عزیزی، مهدی بذرافشان، داریوش نصیری و پژمان شاهوردی را به عنوان اعضای هیئت انتخاب و ارزیابی آثار بخش خیابانی جشنواره معرفی و منصوب کرد.

سعید نجفیان دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی،کارگردان و مدرس تئاتر است و تاکنون در چندین جشنواره همچون مقاومت، بسیج، سوره و…به عنوان داور و ارزیاب حضور داشته است.

داریوش نصیری بازیگر، نویسنده،کارگردان، نقال و مدرس دانشگاه، کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است که اجرای نمایش و داوری در چندین جشنواره داخلی و خارجی از جمله سوابق حرفه‌ای وی به شمار می‌رود.

پژمان شاهوردی کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است. حضور در چندین دوره جشنواره تئاتر فجر و مقاومت و نیز داوری در چندین جشنواره تئاتر خیابانی از جمله سوابق وی به شمار می‌رود.

پیام عزیزی کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، نویسنده،کارگردان پژوهشگر و مستندساز است و حضور در چندین جشنواره تئاتر داخلی و خارجی از جمله سوابق وی است.

مهدی بذرافشان نویسنده، کارگردان، نمایش و مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان نیز از فعالان باسابقه تئاتر خیابانی است که سابقه حضور و داوری در چندین جشنواره تئاتری در سطح کشوری را در کارنامه دارد.

سومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دی ماه سال جاری با دبیری سیدوحید فخرموسوی در کرمان برگزار خواهد شد.

هیئت انتخاب بخش رادیو تئاتر "جشنواره سردارآسمانی" معرفی شدند

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.