تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر : 591123

نایلون استرچ از کجا بخریم؟

نایلون استرچ از کجا بخریم؟

نایلون استرچ یکی از انواع نایلون های بسته بندی است که کاربرد گسترده ای در بسته بندی محصولات مختلف دارد. نایلون استرچ نایلونی شفاف و مقاوم است که از نایلون های پلی اتیلنی می باشد. نایلون استرچ به صورت رولی به فروش می رسد و به صورت فله امکان تحویل ندارد زیرا این نایلون دارای

نایلون استرچ یکی از انواع نایلون های بسته بندی است که کاربرد گسترده ای در بسته بندی محصولات مختلف دارد. نایلون استرچ نایلونی شفاف و مقاوم است که از نایلون های پلی اتیلنی می باشد. نایلون استرچ به صورت رولی به فروش می رسد و به صورت فله امکان تحویل ندارد زیرا این نایلون دارای چسبندگی بالایی بوده و باید به شکل رول مورد استفاده قرار گیرد. از نایلون استرچ به صورت دستی و یا ماشینی می توان استفاده نمود. با استفاده از فیلم استرچ ، بسته بندی غیر قابل نفوذ ایجاد خواهد شد که محصولات از عوامل محیطی مانند رطوبت، گرد و غبار و آلودگی و.. در امان خواهند بود. فیلم استرچ دارای چسبندگی بالایی است و بسته بندی وکیوم را ایجاد می کند. فیلم استرچ مقاومت بالایی در مقابل ضربه دارد و به راحتی پاره نمی شود بنابراین کالا ها در مقابل ضربه ، حفاظت خواهند شد.

شرکت دریا پلاستیک فروش فیلم استرچ را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ارائه می نماید. این مجموعۀ تولیدی انواع نایلون ها را به تولید می رساند. برای خرید نایلون استرچ با مراجعه به سایت دریا پلاستیک و تماس با کارشناسان فروش ما می توانید انواع نایلون استرچ با کیفیت و مرغوب را تهیه نمایید.

 

انواع نایلون استرچ

  • نایلون استرچ صنعتی

فیلم استرچ صنعتی یا استرچ ( PE ) برای بسته بندی انواع کالا ها مورد استفاده قرار گرفته و از محصولات در برابر ضربه، گرد و غبار، آلودگی، دما، نور خورشید، خراش و … حفاظت می نماید.

  • نایلون استرچ غذایی

فیلم استرچ (pvc)  یا استرچ غذایی بهداشتی بوده و می تواند با مواد غذایی تماس داشته باشد زیرا هیچ گونه ضرری نخواهد داشت. بنابراین از نایلون استرچ غذایی برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود.

تفاوت فیلم استرچ صنعتی و نایلون استرچ غذایی

همان طور که گفته شد نایلون ها در انواع فیلم استرچ صنعتی و فیلم استرچ غذایی می باشد. هر یک از این نایلون ها دارای مصارف مختلفی بوده و برای خرید فیلم استرچ  باید نوع مناسب با بسته بندی مدنظرتان را انتخاب کنید. فیلم استرچ در انواع ضخامت ها به تولید می رسد که برای بسته بندی کالا های بزرگتر و سنگین تر از فیلم استرچ ضخیم تر که مقاومت بالاتری دارند، استفاده می شود. فیلم استرچ های صنعتی بیشتر به منظور بسته بندی محصولات کارخانه ای به کار می رود اما نایلون استرچ غذایی یا همان پی وی سی برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شوند زیرا بهداشتی هستند و آسیبی به مواد غذایی وارد نخواهند کرد. نایلون استرچ  صنعتی و نایلون استرچ غذایی از نظر کاربرد و کشسانی و ضخامت یکسان بوده و تفاوتی ندارند. از نظر ظاهری نیز نایلون استرچ پی وی سی براق تر و شفاف تر از فیلم استرچ صنعتی می باشد.

کاربرد فیلم استرچ

سرعت و نحوۀ بسته بندی از دغدغه های تولید کنندگان محصولات پر مصرف می باشد و در این راستا از انواع متریال بسته بندی استفاده می شود تا به آسانی بسته ها شکل گیرد و همچنین بسته بندی ایجاد شده محافظت کاملی را از محصولات به عمل آورد. برای کارخانجات مهم است که بتوانند حمل و نقل کالا ها و انتقال آن به مشتری و یا در بخش صادرات را به آسانی انجام دهند. فیلم استرچ دارای کشش و چسبندگی بالایی است و سطحی صاف و شفاف دارد. فیلم استرچ در انواع ماشینی و دستی برای بسته بندی کالا ها استفاده می شود که در روش دستی زمان زیادی نیاز است که بسته بندی انجام گیرد و معمولا برای خطوط تولید از روش ماشینی استفاده می شود تا کالا ها در زمان کوتاهی بسته بندی شوند. در بخش بسته بندی مواد غذایی استفاده ی زیادی را از نایلون استرچ مشاهده می کنیم به طوری که برای بسته بندی گوشت، مرغ، ماهی و سایر مواد غذایی می توان از نایلون استرچ استفاده کرد.

خرید نایلون استرچ با قیمت ارزان

نایلون استرچ در بازار با قیمت های مختلف به فروش می رسد که با توجه به برند تولیدی، کیفیت، وزن و.. در نظر گرفته می شود. در صورتی که می خواهید خرید نایلون استرچ را با مناسب ترین قیمت انجام دهید ، مراکز تولید می توانند بهترین گزینه باشند. مراکز تولیدی فیلم استرچ می توانند بهترین قیمت را به شما ارائه دهند زیرا به صورت مستقیم با مصرف کنندگان در ارتباطند و واسطه ها از میان خواهد رفت بنابراین از طریق دریا پلاستیک می توانید با قیمت بسیار مناسب ، خرید نایلون استرچ را انجام دهید. این مجموعه انواع فیلم استرچ را با بالاترین کیفیت ارائه می کند و قیمت ارزان در کنار کیفیت بالا ارائه خواهد شد.

نایلون استرچ از کجا بخریم؟

 

فروش فیلم استرچ با کیفیت بالا

فیلم استرچ با کیفیت های مختلف در سطح بازار عرضه می ‌شود و برخی از تولید کنندگان انواع مرغوب این نایلون ها را به تولید می رسانند. شرکت دریا پلاستیک دارای سابقه طولانی در زمینه تولید انواع فیلم استرچ می باشد و انواع مرغوب این نایلون ها را به تولید می رساند بنابراین اگر قصد شما خرید نایلون حبابدار با کیفیت و مرغوب است دریا پلاستیک در خدمت شماست این نایلون ها را با بهترین قیمت به دست شما برساند. نایلون های با کیفیت دوام و مقاومت بالای خواهند داشت و استفاده از آن ها در بسته بندی ها می توان عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد به همین دلیل پیشنهاد می شود که همواره از نایلون حبابدار با کیفیت استفاده کنید تا بتوانید یک بسته بندی شکیل و کاربردی را داشته باشید.

استفاده از فیلم استرچ

فیلم استرچ در انواع سایز ها و ضخامت ها به تولید می رسد و بر اساس درخواست مشتریان به تولید می رسد. افراد با توجه به بسته بندی های مورد نظرشان باید نایلون استرچ را در اندازه و ضخامت های مناسب تهیه نمایند. نایلون استرچ به صورت رولی عرضه می شود و می توانید این نایلون ها را در انواع رنگی نیز به تولید می رسند و برای بسته بندی ها با رنگ های مختلف می توانید از انواع رنگی استفاده کنید. از فیلم استرچ رنگی می توان برای جداسازی ر بسته بندی ها استفاده نمود و کالا ها را مشخص کرد. نایلون استرچ که آن را به نام سلفون استرچ نیز می شناسند، دارای کاربرد های زیادی در صنایع مختلف بوده و در صنایع خودروسازی، مبلمان، کارخانجات ، لوازم آشپزخانه و… به کار می رود. در کارخانجات از متریال زیادی به منظور پوشش دهی به محصولات استفاده می شود که یکی از این متریال نایلون استرچ است. استفاده از فیلم استرچ برای کارخانجات مقرون به صرفه است زیرا این نایلون بسیار ارزان بوده و به همین جهت برای کالا های ارزان نیز مناسب خواهد بود. یکی از مزایای نایلون استرچ ، خاصیت کششی آن است که پس از بسته بندی به کالا ها چسبیده و بسته بندی منسجمی را ایجاد می نماید. همچنین شما می توانید چندین کالا را در کنار هم بسته بندی نمایید. فیلم استرچ بهداشتی است و با بسته بندی ایجاد شده توسط این نایلون، کالا ها تمیز می مانند زیرا ضد نفوذ بوده و از ورود رطوبت و آلودگی به داخل بسته ها جلوگیری می نماید.

نایلون استرچ از کجا بخریم؟

 

شرکت دریا پلاستیک این افتخار را دارد که توانسته پاسخگوی نیاز تمامی مشتریانش باشد و نایلون مصرف بسیاری از واحد های تولیدی را تامین نماید. برای خرید فیلم استرچ و سایر نایلون های بسته بندی به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید و با همکاران ما تماس بگیرید.

https://daryapelastic.com

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.