تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
کد خبر : 609208

معرفی ۵ مورد از بهترین دارالترجمه‌های همدان

معرفی ۵ مورد از بهترین دارالترجمه‌های همدان

اگر ساکن همدان هستید و این روزها قصد مهاجرت دارید یا اینکه می‌خواهید برای اخذ انواع ویزا (تحصیلی، کاری، توریستی و …) اقدام کنید، لازم است برخی از مدارک خود را ترجمه کنید. اما نکته‌ای که شما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید این است که شما برای ترجمه نمی‌توانید کار را به هر

اگر ساکن همدان هستید و این روزها قصد مهاجرت دارید یا اینکه می‌خواهید برای اخذ انواع ویزا (تحصیلی، کاری، توریستی و …) اقدام کنید، لازم است برخی از مدارک خود را ترجمه کنید. اما نکته‌ای که شما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید این است که شما برای ترجمه نمی‌توانید کار را به هر مترجمی ارائه دهید مثلاً برای ترجمه مدرک تحصیلی یا ترجمه شناسنامه و مدارک شخصی باید به دارالترجمه‌های معتبری که زیر نظر قوه قضاییه فعالیت دارند مراجعه کنید. شاید با این دارالترجمه‌ها آشناییت زیادی نداشته باشید؛ از این رو ما قصد داریم تا در ادامه به معرفی ۵ مورد از بهترین دارالترجمه‌های همدان بپردازیم؛ پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

دارالترجمه میرپارس (کد 532)

بهترین دارالترجمه

اگر قرار باشد به شما بهترین دارالترجمه زبان انگلیسی را معرفی کنیم قطعاً دارالترجمه میرپارس در اولویت‌های ما قرار خواهد گرفت. این دارالترجمه در تهران واقع شده است ولی به دلیل اینکه کلیه خدمات خود را مخصوص اهالی همدان بصورت غیرحضوری و با پست رایگان انجام می‌دهد و بسیاری از اهالی استان همدان ترجمه مدارک خود را به این مرکز ترجمه می‌سپارند، این مرکز را به شما معرفی می‌کنیم. شما عزیزان می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن ترجمه رسمی انگلیسی تمامی مدارک مورد نیازتان از قبیل مدارک شرکتی، مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی، اسناد ملکی، وکالتنامه و غیره را از این دارالترجمه تحویل بگیرید. از بارزترین ویژگی‌هایی که می‌توانیم برای میرپارس به آن اشاره داشته باشیم این است که به عنوان بهترین و فوری ترین دارالترجمه شناخته می‌شود و کافیست عبارت “بهترین دارالترجمه” یا “دارالترجمه فوری” را در اینترنت سرچ نمایید تا از نظرات مثبت هزاران مشتری قبلی آگاه شوید. اخذ تاییدات دادگستری و وزارت خارجه و ارسال پیش‌نویس ترجمه به مشتری قبل از تایید از دیگر خدمات این دارالترجمه است.

این مرکز با 30 سال تجربه در زمینه ترجمه رسمی و غیر رسمی، در بستر آنلاین تمامی خدمات خود را به نحوی فراهم کرده که دیگر نیازی به مراجعه حضوری مشتریان نباشد. برای ارسال مدارک می‌توانید سفارش خود را در سایت به ثبت برسانید تا مشاوران دارالترجمه رسمی میرپارس در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شماره ارتباط برقرار کرده و پس از بررسی‌های اولیه کار ترجمه را آغاز کنند.

آدرس: ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب، جنب قنادی سینا، ساختمان 1534، طبقه اول، واحد 3

تلفن: 02166400955

وبسایت: mirpars.com

ترجمه مدارک شرکتی، ترجمه انواع مقالات، ترجمه اسناد ملکی و… تنها برخی از فعالیت‌هایی است که در این مرکز انجام می‌شود. از دیگر کارهایی که شما می‌توانید برای انجام آن به دارالترجمه میرپارس مراجعه کنید موارد زیر هستند:

  • ترجمه انواع قراردادهای کاری و بین‌المللی
  • ترجمه مدارک تحصیلی مرتبط با وزارت بهداشت
  • دریافت تاییدیه قوه قضاییه
  • اخذ تاییدیه سفارت
  • ترجمه گزارش ورود و خروج از کشور
  • ترجمه ابلاغیه و اخطارهای قضایی
  • دریافت تاییدیه وزارت‌های مربوطه
  • ترجمه اسناد طلاق و ازدواج
  • ترجمه گواهی‌های پزشکی

دارالترجمه 1342

از معروف‌ترین دارالترجمه‌هایی که در همدان فعالیت دارد و تحت نظر قوه قضاییه است دارالترجمه رسمی پارسی می‌باشد. دارالترجمه پارسی با مدیریت دکتر سعید صفری دکترای تخصصی ترجمه از دانشگاه علامه طباطبایی اداره می‌شود و شما می‌توانید برای ترجمه مدارک مختلف به این دارالترجمه مراجعه کنید. ترجمه انگلیسی رسمی اسناد و مدارک شما در زمانی بسیار کوتاه به همراه اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه از کارهایی است که در این مرکز انجام می‌شود؛ همچنین مصاحبه‌های آنلاین برای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های خارج از کشور و ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات isi از دیگر فعالیت‌هایی است که در این دارالترجمه صورت می‌گیرد. این دارالترجمه همدان شرایطی را فراهم کرده که شما بتوانید به هر زبانی که نیاز دارید ترجمه مدارک را در اختیار داشته باشید.

دارالترجمه رسمی دانا

معرفی 5 مورد از برترین دارالترجمه های رسمی در همدان

یکی از موسساتی که در همدان فعالیت دارد و به عنوان یک دارالترجمه رسمی شناخته می‌شود، دانا است. این دارالترجمه با دارا بودن یک تیم حرفه‌ای اقدام به ترجمه رسمی مدارک مختلف کرده و شما می‌توانید کارهای خود را به این مرکز بسپارید. این موسسه بهترین قیمت را برای مشتریان خود در نظر گرفته و بر اساس نرخ مصوب اتحادیه مشغول به فعالیت است.

دارالترجمه دانا از سال ۱۳۹۰ بعد از دریافت مجوزهای قانونی شروع به کار کرد و شما می‌توانید کارهای خود را به اکثر زبان‌های زنده دنیا همچون آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، اوکراینی و.. در این مرکز ترجمه کنید. لازم است به این نکته اشاره داشته باشیم که این دارالترجمه رسمی همدان به دارالترجمه رسمی سعیدیه هم معروف است.

دفتر ترجمه ۷۷۹

این دفتر که در خیابان بوعلی، کوچه پردیس، جنب دادگستری قرار گرفته است به عنوان یکی از دفاتر ترجمه رسمی در همدان شناخته می‌شود. ترجمه انواع مدارک همچون ترجمه کارت ملی، ترجمه پایان نامه، ترجمه مقاله، ترجمه مدارک فنی و حرفه‌ای و… از کارهایی است که در این دفتر انجام خواهد شد.

شما می‌توانید با مراجعه حضوری به دفتر ترجمه رسمی ۷۷۹ در زمان کوتاه کارهای خود را انجام دهید؛ همچنین مشتریان می‌توانند همه روزه به این دفتر ترجمه مراجعه کنند و کار خود را به این تیم مجرب بسپارند و با خیال راحت از کیفیت آن را در زمان مقرر شده تحویل بگیرند.

دفتر ترجمه رسمی ۳۵۸

دفتر ترجمه رسمی ۳۵۸ که در خیابان بین النهرین، نبش شهرداری، ساختمان آبادگران واقع شده یکی از مراکز ترجمه شهر همدان به حساب می‌آید که شما می‌توانید با مراجعه حضوری به آن خیلی سریع کار ترجمه انواع مدارک رسمی و متون غیررسمی را انجام دهید. در این دفتر تیم ماهری حضور دارند که می‌توانند کار شما را کاملا با کیفیت ترجمه کنند و تحویل دهند. ترجمه متون تخصصی، ترجمه معرفی نامه و توصیه‌نامه پذیرش دانشجو از استاد، ترجمه مقالات دانشگاهی از کارهایی است که در این دفتر انجام خواهد شد.

در دارالترجمه‌های همدان چه خدماتی به مشتریان ارائه خواهد شد؟

در دارالترجمه همدان به صورت متداول خدمات گسترده‌ای به مشتریان ارائه می‌شود؛ زیرا معمولاً تمامی متقاضیان مهاجرت نیاز به خدمات گسترده‌ای دارند و تنها به یک یا چند ترجمه مختصر کار آنها ختم نمی‌شود. معمولاً ترجمه مدارک تحصیلی، ترجمه مدارک شغلی، ترجمه سند ملک، ترجمه اسناد هویتی و وکالتنامه کارهایی است که شما می‌توانید به اکثر دارالترجمه‌های همدان مراجعه کنید تا ظرف مدت کوتاهی آنها را به شما تحویل دهند تا در اختیار سفارتخانه قرار دهید.

حتی اگر لازم باشد، می‌توانید کارهای دریافت تاییدیه‌های دادگستری و وزارت امور خارجه را بر عهده بهترین دارالترجمه همدان بگذارید. البته لازم به ذکر است که تمامی این دارالترجمه‌ها دریافت تاییدیه‌های دادگستری و وزارت امور خارجه را انجام نمی‌دهند؛ از این رو پیش از ارائه کار حتماً از این بابت اطمینان حاصل کنید که اگر لازم به انجام هر نوع تاییدی هست کار شما بدون مشکل و توسط خود این مراکز انجام شود.

هزینه انجام خدمات در دارالترجمه های همدان

معرفی 5 مورد از برترین دارالترجمه های رسمی در همدان

هزینه‌ای که در دارالترجمه‌های همدان از شما دریافت می‌شود با توجه به فاکتورهای مختلفی متغیر است. به عنوان مثال هر چقدر که تعداد صفحات کار ترجمه شما بیشتر باشد هزینه نهایی که از شما دریافت می‌کنند بیشتر خواهد بود. علاوه بر آن برخی از زبان‌‌ها، نرخ متفاوتی نسبت به زبان‌های دیگر دارند. به عبارتی زبانی مانند زبان انگلیسی نرخ متفاوتی نسبت به زبان ایتالیایی دارد؛ از این رو اگر شما بخواهید ترجمه کارتان به یک زبان خاص باشد هزینه بیشتری را هم باید به دارالترجمه بپردازید.

موضوع دیگری که روی نرخ نهایی می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد فوریت کار شما است. اگر شما بخواهید ترجمه رسمی خود را خیلی سریع تحویل بگیرید، باید هزینه جداگانه‌ای بابت این فوریت به دارالترجمه پرداخت کنید تا کار شما را خارج از نوبت انجام دهند.

سخن پایانی

دارالترجمه همدان تنها به این پنج مورد ختم نمی‌شود و در این شهر دارالترجمه‌های معتبر دیگری هم وجود دارد که ما تنها به معرفی برخی از این مراکز پرداختیم. در اموری همچون مهاجرت یا دریافت ویزا مهم‌ترین موضوعی که هر شخصی با آن روبرو می‌شود ترجمه مدارک است. با در نظر گرفتن اینکه هیچگونه اشتباهی در ترجمه این مدارک برای سفارت قابل قبول نیست، پس تحت هیچ شرایطی کار را به دست مراکز نامعتبر نسپارید؛ زیرا وجود هر ایرادی موجب به تعویق افتادن روند مهاجرت شما خواهد شد و همچنین شانس صدور ویزای شما را کاهش خواهد داد. اگر در شهر همدان زندگی کرده و قصد دارید به یک دارالترجمه رسمی همدان مراجعه کنید، می‌توانید از ۵ موردی که به شما معرفی کردیم یکی را انتخاب کنید و با بهترین کیفیت و بالاترین دقت ترجمه مدارک خود را تحویل بگیرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.