تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر : 609183

معرفی دو انیمیشن سریال ژاپنی که باید حتما ببینید

معرفی دو انیمیشن سریال ژاپنی که باید حتما ببینید

  دانلود انیمه و انیمیشن پس از یک روز سخت کاری یا تحصیلی، می تواند گزینه ای بسیار عالی و لذت بخش برای افراد به شمار بیاید. شاید این مسئله کمی عجیب باشد اما خوب است بدانید که انیمه های ژاپنی، از پر طرفدارترین انیمه های جهان محسوب می شوند و متناسب با انواع سلیقه

 

دانلود انیمه و انیمیشن پس از یک روز سخت کاری یا تحصیلی، می تواند گزینه ای بسیار عالی و لذت بخش برای افراد به شمار بیاید. شاید این مسئله کمی عجیب باشد اما خوب است بدانید که انیمه های ژاپنی، از پر طرفدارترین انیمه های جهان محسوب می شوند و متناسب با انواع سلیقه ها هستند. در این بخش، می خواهیم به شرح نحوه دانلود انیمه سامورایی و چشم آبی که جزو برترین انیمه های تاریخ سینمای ژاپن هستند، بپردازیم پس با ما همراه باشید.

بهترین کمپانی های انیمیشن سازی ژاپن

قبل از آن که به شرح دانلود انیمیشن از بهترین وبسایت بپردازیم، بهتر است اطلاعات کاملی راجع به بهترین کمپانی های انیمیشن سازی ژاپن داشته باشیم. از بهترین و پر طرفدارترین کمپانی های انیمیشن سازی این کشور، می توان به نیپون، چیبلی، کناک، تاتسونوکو و تویی اشاره نمود. البته توجه داشته باشید که کمپانی های بسیار زیادی در این کشور در زمینه تولید انواع انیمه و انیمیشن فعالیت می کنند.

بهترین انیمیشن های سریالی ژاپنی

بالاخره می رسیم به بهترین انیمیشن و انیمه های سریالی ژاپنی؛ انیمه و انیمیشن های سریالی ژاپنی در ژانر های مختلف با توجه به تمامی سلیقه ها تولید می شوند و هر کدام از آن ها، از جذابیت بسیار زیادی برخوردار هستند. خوب است بدانید که برخی از انیمه های ژاپنی، مخصوص بزرگسالان بوده و محدویت سنی دارند. از بهترین و پرفروش ترین انیمه های سریالی ژاپنی می توان به انیمه هفتمین حلقه زمانی و سامورایی چشم آبی اشاره نمود. پیشنهاد می شود برای یکبار هم که شده، انیمه های نامبرده را تماشا کنید.

1-انیمه هفتمین حلقه زمانی

7th Time Loop: The Villainess Enjoys a Carefree Life Married to Her Worst  Enemy (TV Series 2024– ) - IMDb

انیمه هفتمین حلقه زمانی، از بهترین و پر فروش ترین انیمه های کشور ژاپن به شمار می آید. این انیمه پر فروش در سال 2024 به کارگردانی هانائومی ستسوکو و مانکیتسو سورو اکران شد. لازم به ذکر است هفتمین حلقه زمانی در دسته انیمه های ژانر رمانتیک قرار می گیرد. استفاده از کاراکتر های بسیار زیبا و مهیج، موجب افزایش چندین برابری جذابیت این انیمه در میان رقبای خود شده است. فصل یک این انیمه دارای 4 قسمت بوده و زمان  هر کدام از آن ها، بین 40 الی 70 دقیقه می باشد. شما می توانید این انیمه را به همراه خانواده تماشا کنید و از صحنه و سکانس های بی نظیر آن لذت ببرید.

داستان انیمه هفتمین حلقه زمانی، از آن جایی آغاز می شود که فردی هفت بار به دنیا می آید و شرایط مختلف و رویداد های گوناگونی را تجربه می کند. آرزوی این فرد ازدواج با یک شاهزاده بسیار زیبا و خوش صورت است. البته توجه داشته باشید که در انتهای قسمت های این انیمه، شاهزاده فرد را به قتل می رساند. او پس از مدت زمان کوتاهی که با شاهزاده زیبا ازدواج نموده و خوشبختی و زندگی اشرافی را تجربه می کند، سر انجام به قتل می رسد و به زندگی خود پایان می بخشد.

2-انیمه سامورایی چشم آبی

نقد و معرفی و بررسی انیمه اکشن سامورایی چشم آبی | فیلیموشات

انیمه سامورایی چشم آبی نیز از پر طرفدارترین و پرفروش ترین انیمه های ژاپنی به شمار می آید که توسط وبسایت های بزرگ جهان نظیر رولینگ استون، هالیوود ریپورتر و گاردین اسلنت مگزین موفق به دریافت رتبه و امتیاز برتر شده است. در این انیمه، شما می توانید انواع افکت های تصویری بسیار زیبا و جذاب را مشاهده کنید و لذت ببرید. علاوه بر آن، تمامی سکانس های سامورایی چشم آبی طبیعی بوده و این امر سبب افزایش جذابیت آن نسبت به سایر انیمه های دیگر شده است.

داستان انیمه سامورایی چشم آبی، از آنجایی آغاز می شود که میزو، قهرمانی که در قرن هفدهم زندگی می کند، نوعی دلال اسلحه بوده و توسط ماموران حکومتی تحت تعقیب است. پس از آن که مرز های ژاپن به روی تمامی نقاط جهان بسته می شوند و اجازه ورود سفید پوستان به این کشور صادر نمی شود، بسیاری از افراد قصد جان میزو را می کنند. پس از آن، یک آشپز بسیار کاربلد و خوش ذوق به نام ریگو، پدر و مغازه نودل فروشی را رها نموده و به میزو ملحق می شود تا بتواند فنون سامورایی حرفه ای را به خوبی بیاموزد و … ناگفته نماند که این انیمه پر طرفدار در سال 2023 در کشور آمریکا به کارگردانی امبر نویزومی و مایکل گرین اکران شد. اگر به دنبال انیمه های سریالی با ژانر های ماجراجویی و جنگی هستید، پیشنهاد می شود حتما سامورایی چشم آبی را دانلود و تماشا کنید. برای دانلود انیمه سامورایی چشم آبی پیشنهاد می شود حتما به وب سایت نماشات مراجعه کنید.

چگونه انیمه های برتر ژاپنی را با کیفیت بالا به صورت رایگان دانلود کنیم؟

یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از کاربران مطرح می گردد، این است که چگونه انیمه های برتر ژاپنی را با کیفیت بالا به صورت رایگان دانلود کنیم؟ همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد، انیمه های ژاپنی و آمریکایی از بهترین و پر طرفدارین انیمه های جهان به شمار می آیند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.