تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
کد خبر : 48967

محدود کردن میزان ورودی نور با کرکره برقی

محدود کردن میزان ورودی نور با کرکره برقی

فهرست۱ جابه جایی راحت با پارتیشن اداری۱.۱ استفاده از پارتیشن شیشه ای با فریم الومینیوم استیل۲ خلق زیبایی با آینه کاری منزل۲.۱ ساختار شیشه رنگی۲.۲ فواید استفاده از شیشه سکوریت ۳ استفاده از شیشه بالکن در ساختمان های مدرن۳.۱ جلوکیری از ورود گردوغبار با درب اتوماتیک شیشه ای همه ی ما می دانیم که وجود …

همه ی ما می دانیم که وجود نور خورشید برای سلامتی مان و سالم ماندن ما مهم است ولی پرتورهای نور خورشید قطعات UV دارند که بسیار مخرب می باشند. در تابستان برای اینکه از ورود نور خورشید به منزل جلوگیری شود نیاز است که ما از تجهیزاتی همچون کرکره برقی استفاده کنیم. علاوه بر اینکه تابش زیاد و مستقیم نورخورشید میتواند سبب آسیب به بدن شود بلکه تاثیرات منفی بر روی وسایل منزل ما خواهد داشت و میتوان با استفاده از کرکره برقی تا حد زیادی موجب عدم آسیب به خود شویم. از کرکره برقی در فروشگاه ها، مغازه ها وپارکینگ ها و…. نیز استفاده می شود.

جابه جایی راحت با پارتیشن اداری

همانطور که می دانید یکی از مزیت‌های پارتیشن اداری این است که می‌توان به واسطه آن فضای اداری خود را به اتاق های مختلفی تقسیم بندی کرد و اگر شما همواره به ساختمان های متعددی جابجایی را انجام می‌دهید می‌توانید از پارتیشن اداری دوجداره برای فضاهای اداری تان استفاده کنید و هر زمانی که می خواهید با استفاده از این پارتیشن ها اتاقک های مختلفی را به وجود بیاورید و از آنها استفاده کنید و البته بدانید که در مکان جدید نیز این پارتیشن ها قابل استفاده هستند. یکی از نکات مهمی که در مورد کاربرد پارتیشن اداری و اتاق های آن موجود است این بوده که شما می توانید استفاده های متعددی از آنها داشته باشید همچنین شما با استفاده از پارتیشن اداری در محیط اداری خودتان یک فضای بسیار مناسب را می توانید ایجاد نمایید.

استفاده از پارتیشن شیشه ای با فریم الومینیوم استیل

از پارتیشن شیشه ای در موارد مختلفی استفاده می شود و کاربردهای متنوعی داشته‌اند اما استفاده از پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل برای دندانپزشکی ها یک گزینه بسیار جذاب محسوب می‌شود که علاوه بر اینکه تصویر بسیار زیبایی را به فضای دندانپزشکی می دهد بلکه فضای بسیار کمی را اشغال می کند. پارتیشن شیشه ای دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و در ساخت و آنها از پروفیل بسیار مرغوبی استفاده می گردد. این نکته را نیز بخاطر بسپارید که در پارتیشن شیشه ای برای اینکه جذابیت و کارایی بیشتر شود میتواند با سازه های دیگر با متریال های متفاوت دیگر نیز ترکیب شد که در نهایت خلاقیت و تنوع در طرح دیده میشود به عنوان مثال پارتیشن شیشه ای با کمد استند وقتی در یک فضا ترکیب شود زیبایی منحصر به فردی را ایجاد مینمایند.

رامادور

خلق زیبایی با آینه کاری منزل

دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و بیشتر افراد عادی، طراحان داخلی و معماران به دنبال این هستند تا بتوانند یک ایده جدید و متفاوت را برای دکوراسیون داخلی منزل به کار بگیرند و البته آینه کاری منزل به عنوان یکی از این بهترین گزینه ها به شمار می رود. شما با آینه کاری منزل می‌توانید تجسمی از شکوه و زیبایی را در منزل خود بینندگان منتقل کنید و البته آینه کاری منزل به عنوان یکی از راه‌های انتقال خلق زیبایی برای افراد می باشد و همچنین تاثیر بسیار زیادی در انتقال روحیه و انرژی مثبت به افراد داشته است.

ساختار شیشه رنگی

امروزه به دلیل اینکه شیشه های رنگی تنوع بسیار زیادی دارند در نماهای متعددی مورد استفاده قرار می گیرند شیشه‌ها به صورت دقیق با حساسیت های چشمی مطابقت داشته اند و همچنین از تاریک شدن فضا نیز جلوگیری می کند.

شیشه های رنگی گزینه بسیار مناسب برای مناطق سردسیر محسوب می‌شوند و به این واسطه می‌توان از انرژی خورشید بیشترین بهره را دریافت نمود. البته شیشه رنگی در اکثر مناطق کشور ما ایران می توان مورد استفاده قرار گرفت و با هر نوع آب و هوایی مطابقت دارند و با هر فرهنگ و اقلیمی نیز سازگاری داشته اند که افزون بر این که می توانند موجب صرفه جویی در مصرف انرژی شوند بلکه به واسطه استفاده از شیشه رنگی می توان زیبایی خاصی را به محیط خود ببخشید. برای این که به زیبایی شیشه رنگی پی ببرید کافی است عکس هایی از بکار بردن شیشه رنگی را در نماهای مختلف را مشاهده کنید.

معرفی شیشه لمینت به عنوان یکی از پراستفاده ترین شیشه ها

زمانی که می‌خواهند در نما از شیشه رنگی استفاده کنند برای اینکه ضریب ایمنی شیشه ها را بالاتر ببرند از شیشه لمینت استفاده می‌کند که البته می توان گفت شیشه لمینت کاربردهای متنوعی داشته است که شامل موارد زیر می شود:

لازم است بدانید که شیشه لمینت در برخورد های محکم و شدید هم به هیچ عنوان فرو نمی ریزد و به طلق میچسبد و به همین شکل میزان عبور صوتی که از این شیشه ها( شیشه لمینت )عبور می کند تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد داشت و  می‌توان گفته یک عایق صوتی محسوب می شود.

  • شیشه لمینت برای بانک ها، استخرها، نورگیرها و بیمارستان ها مورد استفاده قرار میگیرد.
  • این شیشه ها برای درب های ورودی و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار میگیرند.
  • به عنوان شیشه های ضد گلوله، ایمن در برابر زلزله و ضد سرقت محسوب می شوند.
  • این شیشه ها عایق صوتی ،عایق حرارتی و… هستند.

فواید استفاده از شیشه سکوریت

استفاده نمودن از شیشه سکوریت برای ما فواید بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت که می توان به چهار مورد زیر به عنوان اصلی ترین آنها اشاره کرد ۱) شیشه سکوریت بعد از شکستن دارای ذرات ایمن می باشد ۲) در برابر شیشه های معمولی نسبتاً ۷ برابر مقاوم تر بوده است ۳) در محیط‌های مختلف  شیشه سکوریت قابل استفاده می باشد ۴) شیشه سکوریت در برابر گرما از خود مقاومت نشان می‌دهد.

استفاده از شیشه بالکن در ساختمان های مدرن

استفاده از شیشه بالکن روزبه‌روز متداول تر می شود و با استقبال عمومی مردم روبرو می گردد. البته دلایل مختلفی برای محبوبیت شیشه بالکن وجود دارد که می‌توان به انعطاف در طراحی و نصب آنها، زیبایی خیره کننده آن ها و نگهداری آسان شان اشاره کنیم. اگر افراد بخواهند یک ساختمان مدرن شیشه‌ای را داشته باشند قطعاً از شیشه بالکن استفاده می‌کنند.

رامادور

شیشه بالکن دارای انواع مختلف و زیبا هستند و به دلیل اینکه متنوع می باشند ظاهری مینیمال را به ساختمان می بخشند و به راحتی نور از آنها عبور می کند؛ پس نه تنها موجب روشنی و طراوت جذابی به ساختمان و بالکن می شوند بلکه استفاده از شیشه بالکن مدرن و قشنگ محسوب می شود. شیشه بالکن به عنوان یک المان در طراحی ساختمان محسوب شده که مقاوم و مستحکم می باشند و همچنین دارای طول عمر بسیار زیادی بوده اند.

جلوکیری از ورود گردوغبار با درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای به واسطه سنسورهایی که در آنها استفاده می‌شود حضور افراد را در برابر درب تشخیص داده و موجب باز و بسته شدن در در مواقع لازم می‌شود و البته همین امر موجب شده تا از میان درب آلودگی های محیط وارد نشود و همچنین کاهش عبور ریزگردها را به همراه داشته است و علاوه بر آن صرفه جویی در مصرف انرژی گرمایشی و سرمایشی را به واسطه استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای به دنبال خواهد داشت.

یکی دیگر از عوامل مهمی که موجب می‌شود تا از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده شود این بوده که با استفاده از این نوع دربها در حدود ۳۵ تا ۵۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می گردد و تقریبا اتلاف انرژی را در محیط نخواهیم داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.