تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 608052

قطار مهتاب سیر جم چه امکاناتی دارد؟

قطار مهتاب سیر جم چه امکاناتی دارد؟

برای کسانی که ترس از پرواز دارند، مسافرت با قطار بهترین و مناسب‌ترین ایده است. قطارهای متنوعی توسط شرکت‌های ریلی مختلف راهی مسیرهای راه آهن می‌شوند. به‌طور معمول، قیمت و امکاناتی که در این قطارها ارائه می‌شود مهم‌ترین معیار انتخاب آن‌ها توسط مسافران است. در این مطلب، به امکاناتی که با بلیط قطار مهتاب سیر جم دریافت

برای کسانی که ترس از پرواز دارند، مسافرت با قطار بهترین و مناسب‌ترین ایده است. قطارهای متنوعی توسط شرکت‌های ریلی مختلف راهی مسیرهای راه آهن می‌شوند. به‌طور معمول، قیمت و امکاناتی که در این قطارها ارائه می‌شود مهم‌ترین معیار انتخاب آن‌ها توسط مسافران است. در این مطلب، به امکاناتی که با بلیط قطار مهتاب سیر جم دریافت خواهید کرد پرداخته‌ایم. جهت آشنایی با مزایای سفر با قطارهای این شرکت، لطفاً تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی شرکت مهتاب سیر جم

مهتاب سیر جم یکی از شرکت‌های مسافربری ریلی است که در سال 1387 با نام تجاری مهتاب تجارت خزر پا به عرصه حمل و نقل گذاشت. این شرکت یک سال بعد یعنی در 1388، به بخش خصوصی واگذار شد و این‌بار با نام مهتاب سیر جم درزمینه حمل‌ونقل ریلی بار و مسافر به فعالیت پرداخت. این شرکت همچنین درزمینه تولید، بازسازی و نگه‌داری قطار و همچنین خرید‌وفروش تجهیزات آن نیز فعالیت دارد.

کیفیت خدمات و امکانات واگن های شرکت مهتاب سیر جم با استانداردهای بین‌المللی همخوانی دارد و برهمین اساس، شرایط سفری امن، راحت و مقرون‌به‌صرفه را برای مسافران فراهم می‌کند. شما می‌توانید برای خرید انواع بلیط قطار در سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی در کسری از زمان اقدام کنید و بدون نیاز به مراجعه حضوری بلیط قطار خود را دریافت کنید.

امکانات قطار مهتاب سیر جم

به‌طورکلی، قطارهای 3 ستاره مهتاب سیر جم دارای واگن‌ها و کوپه‌های استاندارد هستند. بدنه و شیشه‌های این قطار عایق دما و صدا هستند. برهمین اساس، سرما، گرما و سروصدای بیرون مسافران را آزار نمی‌دهد. با خرید بلیط قطار مهتاب سیر جم، خدمات و امکانات متنوعی به شرح زیر دریافت می‌کنید: (نوع و کیفیت امکانات بسته به نوع بلیط متفاوت خواهد بود.)

پذیرایی قطار مهتاب سیر جم

پذیرایی قطارهای مهتاب سیرجم در سطح نسبتاً خوبی است و شامل سرو میان‌وعده‌ با بهترین کیفیت و توزیع آب معدنی رایگان می‌شود. مسافران این قطار برای صرف وعده‌های غذایی باید به واگن مخصوص رستوران مراجعه کنند. این قطارها از مکانی برای خرید تنقلات و لوازم دیگر نیز برخوردار هستند.

امکانات رفاهی

در قطارهای مهتاب سرجم، امکانات رفاهی قابل توجه و باکیفیت بالایی ازجمله سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر واگن، سیستم تهویه مطبوع و استاندارد، سرویس خواب، چراغ مطالعه، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم صوتی و تصویری در هر واگن، پریز برق، مایکروویو، توزیع روزنامه، مجله، کتاب و نشریه به‌صورت رایگان و … فراهم شده است.

یکی از ویژگی‌های مثبت قطارهای مهتاب سیر جم، در نظر گرفتن شرایط افراد توانخواه است. در همین راستا، این شرکت با ارائه ویلچر در هر واگن، شرایط سفر با قطار را برای این افراد آسان کرده‌ است.

خدمات مهمان‌داری

قطارهای مهتاب سیرجم از سیستم احضار مهمان‌دار برخوردار هستند. این سیستم برای پاسخگویی به سوالات و ارائه راهنمایی و رفع نیازهای مسافران در طول مسیر طراحی شده است. پرسنل مجرب و آموزش‌دیده این قطارها با رفتاری حرفه‌ای از مسافران پذیرایی می‌کنند و به درخواست‌های آن‌ها جهت سفری راحت‌تر پاسخ می‌دهند.

سرویس‌هایVIPو کوپه اختصاصی

یکی دیگر از امکانات قطارهای مهتاب سیرجم، امکان رزرو کوپه دربست و بهره‌مندی از مزایا و سرویس‌های ویژه است. همچنین می‌توانید یک کوپه 6نفره را برای تمام اعضای خانواده یا دوستان خود رزرو کنید و مسیر سفرتان را در یک محیط خصوصی و بدون حضور افراد غریبه طی کنید.

قطار مهتاب سیر جم چه امکاناتی دارد؟

انواع قطارهای شرکت مهتاب سیر جم

در حال حاضر، شرکت مهتاب سیر جم از سه نوع قطار در کلاس‌های معمولی تا لوکس برخوردار است:

  1. قطار مهتاب سیر جم شش تخته معمولی

  2. قطار مهتاب لوکس شش تخته

  3. قطار سه ستاره مهتاب

شرکت مهتاب سیر جم واگن‌های متعدد و متنوعی را راهی خطوط راه آهن کشور کرده است و حق انتخاب نسبتاً متنوعی را به مسافران می‌دهد. این شرکت دارای 87 دستگاه واگن پارسی با تخت، 25 دستگاه واگن اتوبوسی آلمانی با صندلی، 9 دستگاه واگن رستوران و 9 دستگاه واگن مولد برق است. تعداد دیگری واگن در حال ساخت و توسعه نیز وجود دارد که قرار است به‌زودی به لیست واگن‌های این شرکت افزوده شود.

قیمت بلیط قطار مهتاب سیر جم

به‌طورکلی، قطارهای مهتاب سیر جم در لیست قطارهای ارزان قیمت ایران قرار دارند. این شرکت از قطارهای شش تخته و چهار تخته برخوردار است. قطارهای سه ستاره مهتاب سیر جم شش تخته هستند و بر همین اساس برای خانواده‌های پرجمعیت و مسافرت‌های گروهی، گزینه‌ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه به‌حساب می‌آیند.

قطار مهتاب سیر جم چه امکاناتی دارد؟

مسیرهای قطار مهتاب سیرجم

مجموعه قطارهای مهتاب سیر جم در مسیرهای متعددی فعالیت می‌کنند. در اینجا برخی از پرترددترین مسیرهای قطارهای این شرکت را بیان کرده‌ایم:

  • از مبدأ تهران به مقصد شهرهای مشهد مقدس، یزد، اهواز، کرمان، قزوین، خرمشهر و شیراز

  • از مبدأ مشهد مقدس به مقصد شهرهای تهران، اهواز و قزوین

  • از مبدأ اهواز به مقصد شهرهای مشهد مقدس و تهران

  • از مبدأ قزوین به مقصد شهرهای مشهد مقدس و تهران

  • مسیر قطار یزد به تهران و بالعکس

  • قطار بندرعباس به مشهد

بهترین روش تهیه بلیط قطار ازجمله بلیط های قطار مهتاب سیرجم، خرید اینترنتی آن است که در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه کرده‌ایم.

رزرو آنلاین بلیط قطار در فلای تودی

تنوع قطارهای مهتاب سیر جم به‌صورت واگن‌های کوپه‌ای با ظرفیت چهار نفر و واگن‌های شش تخته معمولی و لوکس است. قطارهای این شرکت همچنین در مسیرهای متنوعی از مبدأ تهران به شهرهای بزرگ و… فعالیت می‌کند. این تنوع مسیر و تنوع امکانات، انتخاب و رزرو بلیط را برای مسافران آسان کرده است. در واگن‌های این قطارها، پذیرایی مناسب و امکانات رفاهی قابل‌توجهی ارائه می‌شود.

درصورتی‌که تصمیم به رزرو و خرید بلیط قطار مهتاب سیرجم گرفته‌اید، می‌توانید به سایت «فلای تودی» مراجعه کنید. فلای تودی یک آژانس گردشگری در ایران و خاورمیانه است و از طریق همکاری با شرکت‌های ریلی متنوع و همچنین همکاری با بیش از 900 ایرلاین داخلی و خارجی، امکان رزرو بلیط قطار و هواپیما را برای متقاضیان بسیار آسان کرده است. از طریق همین سایت می‌توانید هتل یا اقامتگاه مناسب را در مقاصد گردشگری داخلی و خارجی رزرو کنید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.