تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

فلش مابی با صدای غلامرضا صنعتگر در فرودگاه امام خمینی(ره) غلامرضا صنعتگر و گروهش، در اقدامی تازه فلش مابی دیگر در فرودگاه امام خمینی(ره) تولید و پخش کرده‌اند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فلش ماب، پدیده‌ای اجتماعی درباره قراری دسته جمعی و هدفمند و به اصطلاح خودجوش است. فلش ماب به گروه شهروندانی گفته می‌شود که از طریق رسانه‌های دنیای مجازی (اینترنت، ایمیل و غیره) یا تلفن همراه یا نامه، همدیگر را خبردار کرده و در زمان معینی در مکان‌های عمومی برای انجام کارهای شگفتی‌آور، از جمله اجرای کنسرت یا آواز گروهی فی‌البداهه، آب بازی، پرفورمنس تجمع می‌کنند.
ارکستر سمفونیک صدا و سیما جشنواره موسیقی فجر را افتتاح می‌کندروز گذشته دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، فلش مابی منتشر شد که در فرودگاه امام خمینی (ره) تهیه شده و خواننده‌اش غلامرضا صنعتگر است. در ادامه می‌توانید ویدیوی این فلش ماب را ببینید:
انتهای پیام/

فلش مابی با صدای غلامرضا صنعتگر در فرودگاه امام خمینی(ره)

غلامرضا صنعتگر و گروهش، در اقدامی تازه فلش مابی دیگر در فرودگاه امام خمینی(ره) تولید و پخش کرده‌اند.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فلش ماب، پدیده‌ای اجتماعی درباره قراری دسته جمعی و هدفمند و به اصطلاح خودجوش است. فلش ماب به گروه شهروندانی گفته می‌شود که از طریق رسانه‌های دنیای مجازی (اینترنت، ایمیل و غیره) یا تلفن همراه یا نامه، همدیگر را خبردار کرده و در زمان معینی در مکان‌های عمومی برای انجام کارهای شگفتی‌آور، از جمله اجرای کنسرت یا آواز گروهی فی‌البداهه، آب بازی، پرفورمنس تجمع می‌کنند.

ارکستر سمفونیک صدا و سیما جشنواره موسیقی فجر را افتتاح می‌کند

روز گذشته دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، فلش مابی منتشر شد که در فرودگاه امام خمینی (ره) تهیه شده و خواننده‌اش غلامرضا صنعتگر است. در ادامه می‌توانید ویدیوی این فلش ماب را ببینید:

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل