تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
کد خبر : 8682

فلش مابی با صدای غلامرضا صنعتگر در فرودگاه امام خمینی(ره)

فلش مابی با صدای غلامرضا صنعتگر در فرودگاه امام خمینی(ره)

فلش مابی با صدای غلامرضا صنعتگر در فرودگاه امام خمینی(ره) غلامرضا صنعتگر و گروهش، در اقدامی تازه فلش مابی دیگر در فرودگاه امام خمینی(ره) تولید و پخش کرده‌اند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فلش ماب، پدیده‌ای اجتماعی درباره قراری دسته جمعی و هدفمند و به اصطلاح خودجوش است. فلش ماب به گروه شهروندانی گفته می‌شود که از طریق رسانه‌های دنیای مجازی (اینترنت، ایمیل و غیره) یا تلفن همراه یا نامه، همدیگر را خبردار کرده و در زمان معینی در مکان‌های عمومی برای انجام کارهای شگفتی‌آور، از جمله اجرای کنسرت یا آواز گروهی فی‌البداهه، آب بازی، پرفورمنس تجمع می‌کنند.
ارکستر سمفونیک صدا و سیما جشنواره موسیقی فجر را افتتاح می‌کندروز گذشته دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، فلش مابی منتشر شد که در فرودگاه امام خمینی (ره) تهیه شده و خواننده‌اش غلامرضا صنعتگر است. در ادامه می‌توانید ویدیوی این فلش ماب را ببینید:
انتهای پیام/

فلش مابی با صدای غلامرضا صنعتگر در فرودگاه امام خمینی(ره)

غلامرضا صنعتگر و گروهش، در اقدامی تازه فلش مابی دیگر در فرودگاه امام خمینی(ره) تولید و پخش کرده‌اند.

فلش مابی با صدای غلامرضا صنعتگر در فرودگاه امام خمینی(ره) – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فلش ماب، پدیده‌ای اجتماعی درباره قراری دسته جمعی و هدفمند و به اصطلاح خودجوش است. فلش ماب به گروه شهروندانی گفته می‌شود که از طریق رسانه‌های دنیای مجازی (اینترنت، ایمیل و غیره) یا تلفن همراه یا نامه، همدیگر را خبردار کرده و در زمان معینی در مکان‌های عمومی برای انجام کارهای شگفتی‌آور، از جمله اجرای کنسرت یا آواز گروهی فی‌البداهه، آب بازی، پرفورمنس تجمع می‌کنند.

ارکستر سمفونیک صدا و سیما جشنواره موسیقی فجر را افتتاح می‌کند

روز گذشته دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، فلش مابی منتشر شد که در فرودگاه امام خمینی (ره) تهیه شده و خواننده‌اش غلامرضا صنعتگر است. در ادامه می‌توانید ویدیوی این فلش ماب را ببینید:

موسیقی , فرودگاه بین‌المللی امام خمینی , انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.