تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر : 598248

فروش کناره استیل، ضایعات استیل، ورق استیل و … در مرکز استیل صفری

فروش کناره استیل، ضایعات استیل، ورق استیل و … در مرکز استیل صفری

استیل نوعی آلیاژ است که پایه آن را فلز آهن تشکیل داده است، این فلز دارای مقادیری کروم و کربن نیز می باشد. آلیاژ استیل دارای ضعف‌های مانند خورندگی است و در برابر عواملی مانند رطوبت، مقاومت کافی ندارد.حال اگر میزان کروم آلیاژ به ۱۰.۵ افزایش پیدا کند، خاصیت مقاومت در برابر رطوبت و اکسید

استیل نوعی آلیاژ است که پایه آن را فلز آهن تشکیل داده است، این فلز دارای مقادیری کروم و کربن نیز می باشد. آلیاژ استیل دارای ضعف‌های مانند خورندگی است و در برابر عواملی مانند رطوبت، مقاومت کافی ندارد.حال اگر میزان کروم آلیاژ به ۱۰.۵ افزایش پیدا کند، خاصیت مقاومت در برابر رطوبت و اکسید نیز بالا خواهد رفت. لایه کرومی به عنوان لایه دوم نقش عایق را بر عهده دارد و از خود فولاد در برابر زنگ زدگی محافظت می کند. در آلیاژ استیل عناصر دیگری مانند نیکل و منگنز نیز افزوده می شوند که به واسطه وجود آن ها مقاومت در برابر اکسیداسیون چندین برابر افزایش می یابد. به تأثیر نیکل و منگنز در ترکیب آلیاژ، خود ترمیمی گفته می‌شود. و همچنین به آلیاژ استیل دارای این ترکیبات، استنلس می گویند.

خرید ورق استیل

ورق استیل یکی از انواع ورق های فولادی ساخته شده بر پایه آهن هستند که به دلیل ساخته شدن با عناصری خاص، از قابلیت شکل پذیری، سختی بالا و جوش پذیری خیلی خوبی برخوردار هستند. برای خرید ورق استیل توصیه ما به شما این است که به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه فرمایید، چرا که انواع ورق استیل دارای خواص و ویژگی‌هایی متنوعی از یکدیگر هستند و با توجه به نوع ترکیبات ساختاری که در خود دارند، هر کدام از ورق‌ها تنها برای استفاده در مکان‌های استاندارد مناسب خواهند بود. چنانچه به دنبال خرید ورق استیل هستید یکی از فاکتور های مهمی که در هنگام خرید بایستی به درستی به آن توجه شود ویژگی‌های ورق استیل از این رو بهتر است برای خرید این محصول به فروشگاه های معتبر و متخصص مراجعه کنید. مجموعه مرکز استیل صفری با بیش از 5 دهه سابقه فعالیت در زمینه خرید و فروش ضایعات استیل و دیگر محصولات استیل به عنوان یکی از فروشگاه های کهنه کار در این زمینه شناخته می شود. هدف اصلی این مجموعه ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات با مناسب ترین قیمت به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود است. این مجموعه با بهره مندی از نیرو های مجرب راهنمایی‌های لازم و مشاوره رایگان را در جهت فروش محصولات مورد نیاز مشتریان ارائه می دهد.

 

خرید پروفیل استیل

پروفیل ها و قوطی ها به عنوان پرکاربردترین محصولات استنلس استیل به شمار می آیند. سطح مقطع پروفیل به صورت یکنواخت و همچنین توخالی است و در شکل های مختلفی در بازار وجود دارد که در صنایع مختلف به کار برده می شود. در واقع پروفیل استیل از جمله مقاطع فولادی است که به دلیل جنس استیلی که دارد قابل استفاده در محیط های خورنده و مرطوب می باشد. لازم است بدانید که پروفیل استیل در انواع مختلفی ساخته و در بازار به فروش می رسد. پروفیل استیل با نام دیگر پروفیل فولاد زنگ نزن نیز معروف است، این پروفیل فولادی در ترکیب شیمیایی خود دارای عناصری مانند کروم و نیکل است که به واسطه وجود آن ها در مقابل خوردگی مقاوم می باشد. در بعضی از انواع پروفیل های استیل مانند پروفیل استیل 316 از مولیبدن نیز استفاده می شود که مقاومت به خوردگی آن را خصوصا در محیط های دریایی تا حد قابل توجهی بالا می برد.قیمت این آلیاژ از پروفیل ها بالاتر از پروفیل فولادی معمولی بوده و همچنین قیمت خرید پروفیل استیل در مقایسه با دیگر جنس های پروفیل های فولادی به دلیل خواص فوق العاده فلز استیل بالاتر است. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد پروفیل استیل در انواع گوناگونی در بازار وجود دارد، تمامی انواع این محصول به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص و منحصر به فرد در کاربرد های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. ویژگی هایی نظیر مقاومت به خوردگی و زنگ زدگی، فرم پذیری مناسب، سادگی در نظافت و تمیز کردن، طول عمر بالا، قابلیت بازیافت، برخورداری از استحکام و دوام بالا همگی از مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار می آیند.

 

فروش کناره استیل، ضایعات استیل، ورق استیل و ... در مرکز استیل صفری

خرید لوله استیل

لوله استیل در درجه اول در سیستم‌های لوله‌کشی برای انتقال سیالات یا گازها استفاده می‌شود. برای تولید لوله استیل از آلیاژ استیل دارای نیکل و کروم استفاده می شود، که فلز استیل را در برابر خوردگی مقاوم می سازند. لوله استیل در برابر اکسیداسیون مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد که این امر آن را به محصولی با هزینه تعمیر و نگهداری کم تبدیل می‌کند، به همین دلیل از آن با اطمینان می توان در دماهای بالا و کاربرد های شیمیایی استفاده نمود. این لوله ها به دلیل جنس استیلی که دارند به سهولت قابل تمیزکاری و ضد عفونی هستند، به همین دلیل در مصارف غذایی، نوشیدنی‌ها و کاربردهای دارویی کاربرد آن ها بسیار به چشم می خورد. لوله استیل به طور معمول از طریق فرآیند جوشکاری یا اکستروژن تولید می‌شود. فرآیند جوشکاری شامل شکل دادن استیل به شکل لوله و سپس جوش دادن درزها به یکدیگر برای حفظ شکل است. اکستروژن یک محصول بدون درز ایجاد می‌کند و شامل گرم کردن یک میله استیل و سپس سوراخ کردن آن از وسط برای ایجاد یک لوله است. برای ورق ابعادی استیل (کناره استیل) و همچنین استعلام قیمت انواع محصولات استیل معرفی شده در متن فوق می توانید به وب سایت مرکز استیل https://markazsteel.com/ مراجعه نمایید. همچنین در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره تلفن 55533326-021 با مجموعه مرکز استیل صفری تماس حاصل فرمایید.

فروش کناره استیل، ضایعات استیل، ورق استیل و ... در مرکز استیل صفری

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.