تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
کد خبر : 604463

عضله سازی و چربی سوزی در یک ماه با استفاده از مکمل کراتین

عضله سازی و چربی سوزی در یک ماه با استفاده از مکمل کراتین

چکیده : در این مقاله به بررسی عضله سازی و چربی سوزی در یک ماه با استفاده از مکمل کراتین می پردازیم. افرادی که بدنسازی می کنند به دنبال یک خرید مکمل بدنسازی می باشند که هم چربی سوز باشد هم عضله سازی را انجام دهد تا با مصرف نمودن آن بتوانند کاهش وزن را در کنار

چکیده : در این مقاله به بررسی عضله سازی و چربی سوزی در یک ماه با استفاده از مکمل کراتین می پردازیم.

افرادی که بدنسازی می کنند به دنبال یک خرید مکمل بدنسازی می باشند که هم چربی سوز باشد هم عضله سازی را انجام دهد تا با مصرف نمودن آن بتوانند کاهش وزن را در کنار افزایش داشتن انرژی تجربه نمایند. مکمل های چربی سوز با افزایش دادن میزان متابولیسم بدن و سرکوب کردن اشتها در کاهش وزن افراد موثر می باشد. البته لازم به ذکر است که برای رسیدن به اندام دلخواه و چربی سوزی و حتما و الزاما می بایست دارای یک رژیم غذایی خاص و یک برنامه ورزشی منظم باشید و در کنار داشتن برنامه غذایی سالم و ورزش از مکمل های ورزشی نیز استفاده نمایید

کراتین و عضله سازی

مکمل کراتین برای درمان بسیاری از بیماری ها مصرف می شود و همچنین برای کاهش وزن و لاغری هم مورد استفاده قرار میگیرد. بدن انسان ها کراتین را به صورت فسفوکراتین در عضلات ذخیره میکند و در صورت لزوم از آنها به عنوان انرژی استفاده میکند. در نتیجه افراد از کراتین برای چربی سوزی و و افزایش دادن توده های عضلانی استفاده میکنند.

عوامل زیادی مانند مصرف نمودن گوشت و میزان هورمون هایی مانند تستوسترون بر میزان ذخایر کراتین بدن افراد موثر است و زمانیکه که افراد کراتین مصرف میکنند میزان ذخایر فسفوکراتین در بدن افزایش پیدا میکند که به بدن کمک میکند که انرژی بیشتری تولید کند و در حین انجام فعالیت های ورزشی عملکرد بهتری داشته باشد

کراتین به دلیل اینکه به ماهیچه ها انرژی می دهد در بدنسازی بسیار مهم است و سبب به وجود آمدن تغییراتی در ارایی سلول ها میگردد.مصرف نمودن کراتین باعث کاهش یافتن خستگی های ناشی از تمرینات ورزشی می شود و وضعیت جسمانی خووبی برای افراد فراهم شود

عضله سازی و چربی سوزی در یک ماه با استفاده از مکمل کراتین

 

مکمل کراتین برای همه افراد از جمله افراد ورزشکار سالمند و افراد کم تحرک و همچنین وزشکاران حرفه ای کاربردی است و مصرف نمودن آن دو الی سه برابر بیشتر از تمریناتی که بدن مصرف کراتین باشد سبب افزایش رشد ماهیچه ها می شود.

کراتین همچنین سبب افزایش قدرت و بهبودی عملکرد ورزشی ورزشکاران می شود و این موضوع به دلیل افزایش تولید آدنوزین تری فسفات می باشد و به افراد اجازه میدهد که بتوانند با شدت بیشتری تمرینات ورزشی خود را انجام دهند.

مکمل کراتین سبب بهبودی بیماری هایی مانند آلزایمر ، سکته مغزی و بیماری های آسیب به مغز و بیماری های مربوط به کاهش حافظه می گردد.کراتین برای افراد گیاهخوار نیز مفید می باشد زیرا افراد گیاهخوار دارای مقدار کمتری کراتین در بدن خود هستند .

عضله سازی با مصرف کراتین

 

عضله سازی و چربی سوزی در یک ماه با استفاده از مکمل کراتین

کراتین علاوه بر تولید انرژی سبب بهبود عملکرد سلول های عضلات می شود. برای مثال با افزایش حجم آب عضلات سبب افزایش حجم عضلات و پف کردگی آنها می شود و سبب افزایش هورمون رشد IGF1 می شود که موجب تشکیل شدن پذوتئین های جدید و ایجاد ماهیچه های جدید می شود.

کراتین همچنین از توده های ماهیچه ای مراقبت میکند و میزان تخریب عضلات را کاهش میدهد و با گذشت زمان توانایی بدن را انجام تمرین های ورزشی سخت تر و استفاده از وزنه های سنگینتر را در هر جلسه تمرین بیشتر می کند.

مکمل کراتین یکی از کاربردی ترین مکمل های بدنسازی مجاز می باشد که برای رسیدن به اندام دلخواه خود و همچنین داشتن بدنی  فوق‌العاده و افزایش دادن قدرت بدتی در حین انجام تمرینان ورزشی است. کراتین از طریق افزایش میزان آدنوزین تری فسفات در بدن در زمان انجام تمرینات ورزشی سبب بهبود عملکرد ورزشی ورزشکاران می شود. مصرف کردن این قبیل مکمل ها که چربی سوز و عضله سازهستند، سبب افزایش پیدا کردن کیفیت کلی‌ تمرینات ورزشی و افزایش دادن قدرت ورزشی افراد میگردد.

مصرف کردن مکمل‌های بدنسازی برای ساخت عضلات ضروری نمی باشد، اما مصرف نمودن آن تحت نظر مربی های ورزشی  سبب افزایش بهبود عملکرد و روند عضله سازی بدن افراد کمک بسیار زیادی کند. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که مصرف مکمل های ورزشی بدون انجام تمرینات ورزشی موثر نمی باشد.

شما میتوانید برای خرید مکمل های ورزشی عضله ساز چربی سوز مانند کراتین و یا خرید قرص مولتی ویتامین های مخصوص بدنسازی از طریق مراجعه به سایت داروخانه های آنلاین در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت محصول مورد نظر خود را سفارش داده و انرا درب منزل یا محل کار خود دریافت نمایید. ما به شما سایت داروخانه آنلاین داروما را پیشنهاد می دهیم که جزو برترین داروخانه های آنلاین در سراسر کشور می باشد و دارای ارسال رایگان نیز هستند.

داروخانه آنلاین داروما با آدرس اینترنتی https://darooma.com دارای تنوع اجناس بسیار بالا در حوزه مکمل های دارویی و ورزشی می باشد که انتخاب و خرید را برای شما عزیزان بسیار راحت تر می کند. هم چنین دارای قیمت های شگفت انگیزی نیز هستند زیرا دارای جشنواره های مختلف در طول سال می باشند و شما عزیزان می توانید با بهترین قیمت اجناس خود را انتخاب و خرید کنید و آن ها را درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.