تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 584829

طراحی داخلی اماکن گردشگری به سبک نوین! + عکس

طراحی داخلی اماکن گردشگری به سبک نوین! + عکس

چکیده : طراحی داخلی اماکن گردشگری و تفریحی وابسته به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی محیط بوده و از عناصر طبیعی در طراحی داخلی بهره گرفته میشود. بنابر اعلام گروه طراحی داخلی ایوان سبز، یکی از اصلی ترین عوامل برای جذب گردشگر به اماکن دیدنی مختلف می تواند طراحی داخلی زیبا و راحت آن باشد

چکیده : طراحی داخلی اماکن گردشگری و تفریحی وابسته به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی محیط بوده و از عناصر طبیعی در طراحی داخلی بهره گرفته میشود.

بنابر اعلام گروه طراحی داخلی ایوان سبز، یکی از اصلی ترین عوامل برای جذب گردشگر به اماکن دیدنی مختلف می تواند طراحی داخلی زیبا و راحت آن باشد استفاده از بهترین متریال متناسب با شرایط منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید هدف از گردشگری استراحت و بدست آوردن آرامش، دیدن مکان ها و جاهای دیدنی و تاریخی و … می باشد. بازسازی اقامتگاه و امکانات تفریحی، هتل ها و ویلا ها همچنین انتخاب سبک مناسب طراحی داخلی و استفاده از وسایل و امکانات مناسب ازجمله انتخاببهترین نوع کابینت آشپزخانه در حین بازسازی کابینت ها، تخت خواب با کیفیت بالا برای اتاق خواب، کلید و پریز های نو و بررسی عدم وجود خرابی و مشکل در آن ها، انتخاب سردوش، شیرآلات و سرامیک باکیفیت برای سرویس بهداشتی و انتخاب رنگ یا کاغذ دیواری مناسب به همراه نور پردازی میتواند با ایجاد آرامش و راحتی در کنار زیبایی به جذب گردشگر کمک شایانی نماید.

طراحی داخلی اماکن گردشگری جنگلی

برای طراحی داخلی اماکن جنگلی عموما از ترکیب دو سبک طراحی داخلی روستیک و مدرن استفاده میکنند. برای جذب گردشگر باید در جنگل ها، پارک های جنگلی به همراه اقامتگاه های مناسب مانند هتل و کلبه های جنگلی ایجاد کرد. برای طراحی اقامتگاه  تفریحی استفاده بسیار وسیع از چوب برای فضای داخلی، کابینت آشپزخانه، میز و صندلی و پنجره های بزرگ برای دید کامل به جنگل مخصوصا برای اتاق خواب اقامتگاه توصیه می شود.

بهتر است برای انتخاب کاغذ دیواری از طرح گیاهان استفاده نمایید، همچنین استفاده از گل و گیاه در فضای داخلی و خارجی اقامتگاه میتواند به زیبایی بیشتر آن کمک نماید.

ایستگاه در کوهستان

طراحی داخلی اماکن گردشگری به سبک نوین! + عکس

اقامتگاه های کوهستانی همیشه مورد علاقه کوهنوردان بوده اند و با طراحی مناسب میتوان اقامتگاه کوهستانی را به یک منطقه گردشگری تبدیل کرد. بنابراین طراحی داخلی کوهستان ها و ایستگاه های موجود در آن نیز می تواند یکی از عوامل جذب گردشگر، در این مناطق محسوب شود. از پر رفت و آمد ترین مکان هایی که افراد زیادی علاقمند  به بازدید از آن جا هستند، کوهستان ها می باشد. برای طراحی اقامتگاه کوهستانی باید بتوانید روح طبیعت کوهستان را در دل اقامتگاه بدمید. برای این کار باید از چوب های نتراشیده، سنگ های پرداخت نشده و رنگ های گرم استفاده کنید. از دکوراسیون داخلی فانتزی استفاده کنید تا افراد را هرچه بیشتر از زندگی شهری دور کنید، استفاده از شومینه، کابینت جزیره ای و…

برای اقامتگاه کوهستانی بهتر است تا جای ممکن از رنگ و بافت کم و بیش خنثی، طبیعی و خاکی استفاده کنید. اشیایی را انتخاب کنید که به رنگ‌های طبیعی نزدیک تر هستند.

اماکن گردشگری کویری

یکی دیگر از اماکن گردشگری پرطرفدار کویرها می باشند. افرادی که به کویر و کویر گردی علاقه دارند به خصوص در فصل های پاییز و زمستان، به این مناطق سفر می کنند. برای این که جذب گردشگر به مناطق کویری را بیش تر کنیم نیاز به یک سری اماکن جذاب با طراحی داخلی زیبا و فوق العاده داریم. بنابراین باید به طراحی داخلی هتل ها و اقامتگاه های اماکن گردشگری کویری توجه ویژه داشته باشیم و برای ساخت آن ها از المان های موجود در کویر کمک بگیریم. برای طراحی این اماکن کویری حتما باید از طراحان و معماران آشنا با این مناطق و المان های آن، استفاده نمایید.

طراحی داخلی ویلایی

 

طراحی داخلی اماکن گردشگری به سبک نوین! + عکس

برای طراحی داخلی ویلا به سبک مدرن، باید با این سبک طراحی آشنا باشید. در طراحی داخلی ویلا عوامل مختلفی مانند آب و هوای آن منطقه، متراژ ساختمان و… تاثیر گذار است. در طراحی داخلی ویلایی همچنین به عوامل زیادی مانند نورپردازی، رنگ، بافت، کف، دیوار، سقف، وسایل تزئینی، مبلمان و … می توان توجه کرد. این عوامل برای طراحان بسیار مهم هستند زیرا همه آن ها باید با هم هماهنگ و متناسب باشند. یکی از عوامل مهمی که برای طراحان در طراحی داخلی ویلاها اهمیت دارد، استفاده از نور و نورپردازی می باشد. به این ترتیب می توانند فضای ویلا را بسیار فوق العاده و زیبا کنند. طراحی داخلی ویلا را باید افراد با تجربه و آشنا با این عناصر و و عوامل انجام دهند.همچنین قیمت تمام شده یکی دیگر از عوامل مهم است که در آن قیمت خرید لوازم و تجهیزات و یا بازسازی بخش های مختلف خانه مانند قیمت تجهیزات نورپردازی استفاده شده یا قیمت کابینت های بازسازی شده بخشی از هزینه تمام شده هستند.

گروه بازسازی ایوان سبز

مجموعه ایوان سبز در طراحی داخلی اماکن گردشگری، بسیار با تجربه هستند و با چگونگی و اصول انجام آن کاملا آشنایی دارند. بنابراین می توانند با هزینه های مناسب طراحی این اماکن را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

منبع :interior-designer.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.