تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

شبکه جام‌جم به سراغ برنامه تخصصی ادبیات رفت برنامه “آنچه خود داشت” با رویکردی جذاب، شیرین و تخصصی به ادبیات ایران می‌پردازد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ “آنچه خود داشت” با رویکردی جذاب، شیرین و در عین حال تخصصی به ادبیات ایران زمینه پرداخته و علاقه‌مندان می‌توانند از سه‌شنبه ۱۳ اسفندماه ( ۳ مارس) شاهد این برنامه باشند. ادبیات ایران زمین گستره‌ای به افق تاریخ این مرز و بوم داشته و غنای معرفتی آن همیشه جلوه‌گر حکمت ایرانیان است.
بر همین اساس شبکه جهانی جام‌جم، برنامه‌ای را با عنوان “آنچه خود داشت” تهیه و تولید کرده که به طور خاص به شعر و ادبیات سرزمین ما می‌پردازد. پژوهش‌محور بودن برنامه، حضور میهمانان شاخص و مؤثر در ادبیات معاصر، راهنمای درست‌خوانی و خوب‌خوانی شعر فارسی، خوانش اشعار مهم و مقبول شاعران بزرگ توسط اساتید گویندگی، مرور تقویمی اخبار و رویدادهای ادبی هفته، ارائه گزارش‌های مردمی و معرفی زندگینامه مفاخر ادبی ایران زمین از مهمترین اولویت‌های این برنامه به شمار می‌رود.
“آنچه خود داشت” از تولیدات گروه فرهنگ، ادب و هنر شبکه جهانی جام‌جم است که تهیه‌کنندگی آن را یاسر ..

شبکه جام‌جم به سراغ برنامه تخصصی ادبیات رفت

برنامه "آنچه خود داشت" با رویکردی جذاب، شیرین و تخصصی به ادبیات ایران می‌پردازد.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ "آنچه خود داشت" با رویکردی جذاب، شیرین و در عین حال تخصصی به ادبیات ایران زمینه پرداخته و علاقه‌مندان می‌توانند از سه‌شنبه ۱۳ اسفندماه ( ۳ مارس) شاهد این برنامه باشند. ادبیات ایران زمین گستره‌ای به افق تاریخ این مرز و بوم داشته و غنای معرفتی آن همیشه جلوه‌گر حکمت ایرانیان است.

بر همین اساس شبکه جهانی جام‌جم، برنامه‌ای را با عنوان "آنچه خود داشت" تهیه و تولید کرده که به طور خاص به شعر و ادبیات سرزمین ما می‌پردازد. پژوهش‌محور بودن برنامه، حضور میهمانان شاخص و مؤثر در ادبیات معاصر، راهنمای درست‌خوانی و خوب‌خوانی شعر فارسی، خوانش اشعار مهم و مقبول شاعران بزرگ توسط اساتید گویندگی، مرور تقویمی اخبار و رویدادهای ادبی هفته، ارائه گزارش‌های مردمی و معرفی زندگینامه مفاخر ادبی ایران زمین از مهمترین اولویت‌های این برنامه به شمار می‌رود.

"آنچه خود داشت" از تولیدات گروه فرهنگ، ادب و هنر شبکه جهانی جام‌جم است که تهیه‌کنندگی آن را یاسر معظمی برعهده دارد؛ مجریان این برنامه رشید کاکاوند و مریم جباری است.

اخبار جعبه جادو| ماجرای "ساختمان نسترن" در رادیو و خاکسپاری بازیگر تلویزیون بدون مراسم تشییعدوربین سریال‌های تلویزیون خاموش نشدنی است/ لعیا زنگنه: دنبال خوب کردن حال مردمیم + فیلم

"آنچه خود داشت"، سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۱ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۱:۳۰ دقیقه به وقت وین پخش می‌شود؛ اولین قسمت این برنامه تلویزیونی امشب با حضور عطاءالله کوپال روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل