تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 13195

شبکه جام‌جم به سراغ برنامه تخصصی ادبیات رفت

شبکه جام‌جم به سراغ برنامه تخصصی ادبیات رفت

شبکه جام‌جم به سراغ برنامه تخصصی ادبیات رفت برنامه “آنچه خود داشت” با رویکردی جذاب، شیرین و تخصصی به ادبیات ایران می‌پردازد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ “آنچه خود داشت” با رویکردی جذاب، شیرین و در عین حال تخصصی به ادبیات ایران زمینه پرداخته و علاقه‌مندان می‌توانند از سه‌شنبه ۱۳ اسفندماه ( ۳ مارس) شاهد این برنامه باشند. ادبیات ایران زمین گستره‌ای به افق تاریخ این مرز و بوم داشته و غنای معرفتی آن همیشه جلوه‌گر حکمت ایرانیان است.
بر همین اساس شبکه جهانی جام‌جم، برنامه‌ای را با عنوان “آنچه خود داشت” تهیه و تولید کرده که به طور خاص به شعر و ادبیات سرزمین ما می‌پردازد. پژوهش‌محور بودن برنامه، حضور میهمانان شاخص و مؤثر در ادبیات معاصر، راهنمای درست‌خوانی و خوب‌خوانی شعر فارسی، خوانش اشعار مهم و مقبول شاعران بزرگ توسط اساتید گویندگی، مرور تقویمی اخبار و رویدادهای ادبی هفته، ارائه گزارش‌های مردمی و معرفی زندگینامه مفاخر ادبی ایران زمین از مهمترین اولویت‌های این برنامه به شمار می‌رود.
“آنچه خود داشت” از تولیدات گروه فرهنگ، ادب و هنر شبکه جهانی جام‌جم است که تهیه‌کنندگی آن را یاسر ..

شبکه جام‌جم به سراغ برنامه تخصصی ادبیات رفت

برنامه "آنچه خود داشت" با رویکردی جذاب، شیرین و تخصصی به ادبیات ایران می‌پردازد.

شبکه جام‌جم به سراغ برنامه تخصصی ادبیات رفت – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ "آنچه خود داشت" با رویکردی جذاب، شیرین و در عین حال تخصصی به ادبیات ایران زمینه پرداخته و علاقه‌مندان می‌توانند از سه‌شنبه ۱۳ اسفندماه ( ۳ مارس) شاهد این برنامه باشند. ادبیات ایران زمین گستره‌ای به افق تاریخ این مرز و بوم داشته و غنای معرفتی آن همیشه جلوه‌گر حکمت ایرانیان است.

بر همین اساس شبکه جهانی جام‌جم، برنامه‌ای را با عنوان "آنچه خود داشت" تهیه و تولید کرده که به طور خاص به شعر و ادبیات سرزمین ما می‌پردازد. پژوهش‌محور بودن برنامه، حضور میهمانان شاخص و مؤثر در ادبیات معاصر، راهنمای درست‌خوانی و خوب‌خوانی شعر فارسی، خوانش اشعار مهم و مقبول شاعران بزرگ توسط اساتید گویندگی، مرور تقویمی اخبار و رویدادهای ادبی هفته، ارائه گزارش‌های مردمی و معرفی زندگینامه مفاخر ادبی ایران زمین از مهمترین اولویت‌های این برنامه به شمار می‌رود.

"آنچه خود داشت" از تولیدات گروه فرهنگ، ادب و هنر شبکه جهانی جام‌جم است که تهیه‌کنندگی آن را یاسر معظمی برعهده دارد؛ مجریان این برنامه رشید کاکاوند و مریم جباری است.

اخبار جعبه جادو| ماجرای "ساختمان نسترن" در رادیو و خاکسپاری بازیگر تلویزیون بدون مراسم تشییعدوربین سریال‌های تلویزیون خاموش نشدنی است/ لعیا زنگنه: دنبال خوب کردن حال مردمیم + فیلم

"آنچه خود داشت"، سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۱ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۱:۳۰ دقیقه به وقت وین پخش می‌شود؛ اولین قسمت این برنامه تلویزیونی امشب با حضور عطاءالله کوپال روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.