تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۵:۲۲
کد خبر : 67221

سورپرایز، گوشی های جدید سامسونگ تا ۴ سال آپدیت اندروید را دریافت می‌کنند

سورپرایز، گوشی های جدید سامسونگ تا ۴ سال آپدیت اندروید را دریافت می‌کنند

سورپرایز، گوشی های جدید سامسونگ تا ۴ سال آپدیت اندروید را دریافت می‌کننددر آستانه رونمایی از سری گلکسی S22 یک خبر خوب منتشر شده است. گویا قرار است گوشی های جدید سامسونگ آپدیت اندروید را تا ۴ سال دریاف..

سورپرایز، گوشی های جدید سامسونگ تا ۴ سال آپدیت اندروید را دریافت می‌کنند

در آستانه رونمایی از سری گلکسی S22 یک خبر خوب منتشر شده است. گویا قرار است گوشی های جدید سامسونگ آپدیت اندروید را تا ۴ سال دریافت کنند.

اخیرا گزارش جدیدی منتشر شده است که بر پایه آن سامسونگ می‌خواهد مجددا در خط مشی انتشار آپدیت های اصلی اندروید برای گوشی‌های خود تجدید نظر کند. پیشتر شرکت کره‌ای پشتیبانی نرم‌افزاری گوشی‌های خود را از دو سال به سه سال افزایش داده بود و حالا شاهد افزایش آن به ۴ سال هستیم.

۴ آپدیت اصلی اندروید برای گوشی های جدید سامسونگ منتشر خواهد شد

به گزارش وب‌سایت SamMobile، غول فناوری کره‌ای می‌خواهد تا ۴ سال آپدیت‌های اصلی اندروید را برای گوشی‌های جدید خود منتشر کند و همچنین این گوشی‌ها تا ۵ سال نیز وصله‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

سامسونگ آپدیت اندروید

احتمالا گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس، گلکسی S21 اولترا، گلکسی S21 FE، سری گلکسی S22، سری گلکسی تب S8 و حتی گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ در برنامه جدید سامسونگ قرار بگیرند. بدین ترتیب، سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 که با اندروید ۱۲ عرضه می‌شوند، تا اندروید ۱۶ را دریافت خواهند کرد و همچنین تا ۵ سال خیال کاربران آنها از بابت امنیت دستگاه راحت خواهد بود.

اگر این شایعه درست باشد، عمر مفید گوشی‌های گلکسی افزایش خواهد یافت و همین نیز می‌تواند خریداران بیشتری را به سمت سامسونگ بکشاند. البته این افراد هم دیگر مجبور نخواهند بود بعد از ۲ یا ۳ سال گوشی خود را به خاطر نرم‌افزار قدیمی عوض کنند.

سامسونگ آپدیت اندروید

جالب اینجاست که پیشتر گوگل نیز اعلام کرده بود که می‌خواهد تا ۵ سال برای پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو آپدیت امنیتی ارائه کند. امیدواریم با تغییر رویکرد سامسونگ در قبال آپدیت های اندورید، دیگر شرکت‌ها هم این رویه را در پیش گیرند و این مورد به یک ترند جهانی تبدیل شود.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.