تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر : 601495

زیباترین مدل آرایش صورت ترند 2023

زیباترین مدل آرایش صورت ترند 2023

آرایش صورت از گذشته تاکنون، در میان بانوان محبوبیت خاصی داشته است و همواره مدل‌های مختلف در این زمینه فعالیت کرده‌اند. امروزه نیز اغلب بانوان با الهام گرفتن از میکاپ آرتیست‌ها، مدل‌های آرایش ترند را شناسایی کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنند. درواقع این افراد آرایش صورت خود را با مد روز دنیا تطبیق می‌دهند. اما عده‌ای دیگر

آرایش صورت از گذشته تاکنون، در میان بانوان محبوبیت خاصی داشته است و همواره مدل‌های مختلف در این زمینه فعالیت کرده‌اند. امروزه نیز اغلب بانوان با الهام گرفتن از میکاپ آرتیست‌ها، مدل‌های آرایش ترند را شناسایی کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنند. درواقع این افراد آرایش صورت خود را با مد روز دنیا تطبیق می‌دهند. اما عده‌ای دیگر از بانوان سبک‌ آرایش صورت ساده و شیک را می‌پسندند و به آن‌ها پایبندند. بنابراین هر فرد براساس سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند بهترین سبک میکاپ را برای خود انتخاب کند. در این مطلب سعی کرده‌ایم چند مدل آرایش‌ صورت جدید و ترند سال ۲۰۲۳ را به شما عزیزان معرفی کنیم. همچنین نکات بسیار مهمی برای داشتن آرایشی زیباتر را ارائه داده‌ایم.

زیباترین مدل‌های آرایش صورت

هرساله انواع مختلفی از میکاپ‌ها و ترفندهای آرایشی مد می‌شود و مورد توجۀ افراد قرار می‌گیرد. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که مدشدن تنها به این معنی نیست که یک سبک آرایش صورت جدید توسط میکاپ آرتیست‌های برتر ایجاد شود که قبلا وجود نداشته است، بلکه این میکاپ می‌تواند در سال‌ها یا حتی دهه‌های گذشته نیز وجود داشته باشد. اما میکاپ آرتیست‌ها با ایجاد برخی تغییرات در این سبک‌های آرایشی، آن‌ها را امروزی‌تر می‌کنند؛ به‌طوری‌که مورد پسند بسیاری از افراد واقع می‌شود.

در این بخش به معرفی چند مدل آرایش زنانه و دخترانه پرداخته‌ایم:

میکاپ پاستیلی

این نوع میکاپ معمولاً به‌عنوان آرایش صورت دخترانه شناخته می‌شود و برای افراد کم‌سن یا کسانی که علاقه‌مند به میکاپ‌های فانتزی هستند مناسب است. تمرکز این میکاپ بیشتر روی گونه‌ها، چشم‌ها و لب‌ها بوده و برخلاف سایر میکاپ‌ها، از سادگی خاصی برخوردار است. البته این سادگی بسیار هوشمندانه بوده و باعث زیبایی و درخشش هرچه بیشتر پوست و چشمان فرد می‌شود.

برای انجام میکاپ پاستیلی علاوه‌بر کرم پودر، به لوازم آرایش مخصوص با رنگ‌های پاستیلی یا ملایم نیاز خواهید داشت. به‌عنوان مثال سایه چشم صورتی ملایم، روشن‌کننده‌های صورتی کمرنگ برای گونه‌ها و رژ لب‌هایی پاستیلی ازجمله این لوازم به‌شمار می‌روند. بهتر است رژ لب شما حاوی روغن آرگان باشد تا رنگ ملایم و زیبایی مطلوب را ایجاد کند.

میکاپ چشم گربه‌ای

میکاپ چشم گربه‌ای نوع دیگری از آرایش صورت جدید است که در سال ۲۰۲۳ طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده‌است. این نوع آرایش از گذشته‌های دور هم رواج داشته است، اما در چند سال اخیر بر میزان محبوبیت آن به‌طور چشمگیری افزوده شده‌است.

همان‌طور که همۀ ما می‌دانیم، چشم‌های افراد مهم‌ترین مرکز توجه در چهره محسوب می‌شوند. ازاین‌رو آرایش چشم گربه‌ای تأثیر قابل‌توجهی در زیبایی چهره دارد و اگر به‌طور درست و اصولی انجام شود، نتیجه‌ای بسیار شیک و جذاب خواهد داشت. در این مدل میکاپ، خط چشم جایگاه اصلی را دارد و به همین دلیل باید مهارت فرد در کشیدن خط چشم بالا باشد تا نتیجۀ دلخواه حاصل شود.

میکاپ با سایه‌های رنگی

در سال ۲۰۲۳، استفاده از میکاپ‌های متالیک به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته و در این میان، رنگ‌های آبی، زرد، صورتی و بنفش بیشتر از بقیه رنگ‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند. ازاین‌رو می‌توانید با استفاده از یک پالت سایه و یا با استفاده از خط چشم رنگی، درخشش و جذابیت بالایی را برای چشمان خود به ارمغان بیاورید.

استفاده از رژ گونه

رژ گونه همچون کرم پودر، رژ لب، خط چشم و… یکی از مهم‌ترین اقلام آرایشی به‌شمار می‌رود و استفاده از آن تأثیر مهمی بر ایجاد آرایش صورت ساده و شیک دارد. همچنین امروزه استفاده از رژ گونه‌های شاین و براق نیز گسترش پیدا کرده‌است که موجب زیبایی دوچندان چهرۀ شما می‌شوند.

میکاپ پاریسی

کشور فرانسه به ویژه شهر پاریس، جایگاه بسیار ویژه‌ای در صنعت مد و زیبایی دارد. ازاین‌رو در ترندهای آرایشی، معمولاً نام میکاپ‌های پاریسی نیز به چشم می‌خورد. اما این سبک آرایش چه ویژگی خاصی دارد؟ مشخصۀ اصلی میکاپ پاریسی این است که به جای تمرکز آرایش روی چشم و صورت، بیشتر بر روی لب‌ها کار می‌کند.

استفاده از کانتور ملایم

امروزه کانتورینگ صورت در میکاپ اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده‌است و اغلب میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند. همچنین این تکنیک در آرایش صورت دخترانه هم زیاد به چشم می‌خورد. بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها از آرایش‌هایی با کانتور ملایم رونمایی کرده‌اند که باعث القای حس شادابی و زیبایی در پوست می‌شود.

زیباترین مدل آرایش صورت ترند 2023

استفاده از سایه اکلیلی

از سایه‌های اکلیلی بیشتر در آرایش زنانه استفاده می‌شود. اما با این حال در برخی موارد می‌توان میکاپ‌های دخترانه را نیز با این سایه‌ها انجام داد. در میکاپ‌های ترند سال ۲۰۲۳، استفاده از سایه‌های اکلیلی و درخشان بسیار رواج یافته و طرفداران زیادی را نیز به خود اختصاص داده‌است. این نوع آرایش در جشن‌ها و عروسی‌ها بسیار کاربرد دارد و در بالای چشم زده می‌شود. هرچند که در آرایش‌های خاص، از سایه‌های اکلیلی در زیر چشم نیز استفاده شده و زیبایی چندبرابری را به چشم‌ها می‌دهد.

ست کردن سایه با لباس

ست کردن آرایش با لباس، از گذشته محبوبیت خاصی میان افراد داشته است. امروزه نیز ست کردن سایه‌های نئونی یا اکلیلی با رنگ لباس بسیار رواج یافته‌است و به‌عنوان یکی از میکاپ‌های ترند سال ۲۰۲۳ شناخته می‌شود. این کار جلوۀ میکاپ شما چندین برابر کرده و ظاهری بسیار زیبا و فوق‌العاده ایجاد می‌کند.

نکات کلیدی در میکاپ صورت

میکاپ چهره ممکن است در نظر اول بسیار ساده به نظر برسد، اما واقعیت چنین نیست. درواقع نکات متعددی وجود دارد که رعایت آن‌ها شرط اصلی یک آرایش زیبا و جذاب است. در این بخش قصد داریم دربارۀ مهم‌ترین نکات در این زمینه صحبت کنیم:

در انتخاب رنگ کرم پودر دقت کنید

یکی از اصلی‌ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که از کرم پودر با رنگ مناسب پوستتان استفاده کنید. برای این کار باید هنگام خرید کرم پودر، مقداری از آن را به پوست نزدیک گردن خود بزنید. اگر رنگ کرم با رنگ پوست گردن تناسب داشت، آن گزینه برای شما مناسب خواهد بود.

تناسب ابرو را رعایت کنید

ابروها جایگاه خاصی در میکاپ شما دارند و به همین علت باید در انتخاب مدل و رنگ ابرو بسیار هوشمندانه عمل کنید. برای مثال، رنگ ابروهای شما باید با رنگ موهایتان تناسب داشته باشد. البته برای پوست‌های تیره می‌توان ابروها را یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگ موها کرد. همچنین اگر پوست روشنی دارید، می‌توانید رنگ ابروهای خود را یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ موهایتان در نظر بگیرید.

خط چشم را متناسب با حالت چشم بکشید

امروزه تقریباً همۀ افراد می‌توانند برای چشمان خود خط چشم بکشند. اما مسئله مهمی که وجود دارد این است که خط چشم باید با حالت چشمان شما تناسب داشته باشد. یک توصیۀ همگانی در این زمینه این است که دنبالۀ خط چشم را زیاد بلند نکشید، زیرا این کار حالت چشم شما را به‌طورکلی تغییر می‌دهد. همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که خط چشم در قسمت گوشۀ خارجی چشم باید تابع شکل پلک پایین باشد. بنابراین دنبالۀ خط چشم را با چشمان باز بکشید تا بتوانید کار خود را ببینید.

زیباترین مدل آرایش صورت ترند 2023

رژ گونه را به‌درستی استفاد کنید

معمولاً افراد بعد از پوشاندن پوست خود با کرم پودر، از رژ گونه استفاده می‌کنند. همان‌طور که استفادۀ درست و اصولی از رژ گونه، تأثیر قابل‌توجهی در زیبایی چهره دارد، استفادۀ نادرست از این وسیله می‌تواند جذابیت میکاپ شما را کاهش دهد. بنابراین باید نسبت‌به استفادۀ صحیح از رژ گونه آگاهی داشته باشید. علاوه‌بر این، استفاده از رژ گونه برای هر نوع فرم صورت متفاوت است. به همین علت باید قبل از شروع کار، نسبت‌به فرم صورت خود و شیوۀ صحیح استفاده از رژ گونه برای آن فرم اطلاعاتی کسب کنید.

از سایه‌های ترکیبی استفاده کنید

سایه چشم نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره داشته و در آرایش‌ صورت مبتدی و حرفه‌ای کاربرد دارد. در این میان، استفاده از سایه‌های ترکیبی در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار بالایی کسب کرده و به‌عنوان یکی از عوامل مهم در آرایش زنانه یا آرایش صورت دخترانه در نظر گرفته می‌شود. ازاین‌رو توصیه می‌کنیم هنگام آرایش از حداقل دو رنگ سایه چشم استفاده کنید. همچنین برای ترکیب کردن چند رنگ سایه، باید از برس نرم استفاده کنید.

فقط یک لایه ریمل بزنید

بدون شک آرایش چشم یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در میکاپ صورت محسوب می‌شود. در این میان، ریمل از مهم‌ترین لوازم آرایش چشم به‌شمار رفته و نقش تعیین‌کننده‌ای در زیبایی آرایش صورت ساده و شیک دارد. نکتۀ بسیار مهمی که هنگام ریمل زدن باید به آن توجه کنید، این است که فقط یک لایه ریمل بزنید، زیرا اگر بیش از یک مرتبه مژه‌های خود را به ریمل آغشته کنید، حالت چسبندگی پیدا خواهند کرد و این موضوع موجب کاهش جذابیت آرایش شما خواهد شد.

جمع‌بندی

در این مطلب دربارۀ زیباترین مدل‌های آرایش صورت ترند ۲۰۲۳ صحبت کردیم. همچنین دربارۀ برخی نکات مهم در خصوص میکاپ صورت اطلاعاتی به شما ارائه دادیم. امروزه با پیشرفت‌های صورت گرفته در صنعت مد و آرایش، تهیه لوازم آرایشی اصلی همچون کرم پودر، رژ لب، سایه چشم، خط چشم و… کار سختی می باشد می توانید برای تهیه محصولات اورجینال از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی حنارا استفاده کنید

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.