تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر : 600064

راهنمای خرید بهترین سه چرخه کودک

راهنمای خرید بهترین سه چرخه کودک

چکیده : در این مطلب شما را راهنمایی کردیم تا با توجه به بودجه خود در خرید سه چرخه کودک بهترین انتخاب را داشته باشید!   اگر به خواندن این مطلب علاقه دارید پس قطعاً شما هم قصد خرید سه چرخه کودک را دارید و مانند همه والدین دوست دارید که بهترین سه چرخه را برای فرزند خود تهیه

چکیده : در این مطلب شما را راهنمایی کردیم تا با توجه به بودجه خود در خرید سه چرخه کودک بهترین انتخاب را داشته باشید!

 

اگر به خواندن این مطلب علاقه دارید پس قطعاً شما هم قصد خرید سه چرخه کودک را دارید و مانند همه والدین دوست دارید که بهترین سه چرخه را برای فرزند خود تهیه کنید.

شاید هم می‌خواهید یک کادوی ارزشمند به عزیزانتان هدیه کنید و سه چرخه کودک را مناسب‌ترین گزینه می‌دانید.

درهرصورت ما در این مطلب شما را راهنمایی خواهیم کرد که چه ویژگی‌هایی در سه چرخه کودک اهمیت دارد تا در موقع خرید به آن‌ها توجه کنید.

بسیاری از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، هنگام خرید سردرگم می‌شوند و درنهایت محصولی را انتخاب می‌کنند که ارزش خرید ندارد،‌ پس با ما همراه شوید تا بتوانید بهترین سه چرخه کودک خود را پیدا کنید.

 

 

مزیت‌های استفاده از سه چرخه کودک چیست؟

شاید به نظر شما سه چرخه فقط یک وسیله سرگرمی است. حتماً می‌دانید که سه چرخه یکی از اسباب‌بازی‌های محبوب برای بچه‌های کوچک است اما این وسیله نه‌تنها کودک را سرگرم می‌کند، بلکه به او احساس استقلال هم می‌بخشد.

همانطور که می‌دانید برای نوزاد تازه متولد شده، خرید کالسکه بچه منطقی به نظر می‌رسد. چرا که پیاده‌روی کردن و بیرون رفتن همراه با یک نوزاد دشوار است.

اما زمانی را در نظر بگیرید که نوزاد به‌اندازه‌ای رشد کرده و دیگر استفاده از کالسکه برایش مناسب نیست و از طرفی هم پاهای کوچک کودک توانایی راه رفتن در مسیرهای طولانی را ندارد.

در این صورت با داشتن سه چرخه، نیازی به اجبار کودک برای پیاده‌روی در مسافت‌های طولانی نیست، بلکه می‌توانید با خودتان سه چرخه را بردارید و به همراه کودک برای خرید یا پیاده‌روی بروید.

سه چرخه ها به دلیل حمل آسان می‌توانند همیشه در مسافرت‌، کنار ساحل، خانه پدربزرگ و مادربزرگ و … در کنار کودک و عصای دست شما باشد.

همه این مزیت‌ها باعث شده که سه چرخه برای کودکان 2 تا 6 سال یکی از بهترین و کاربردی‌ترین وسیله‌ها باشد.

 

 

هنگام خرید بهترین سه چرخه به چه ویژگی‌هایی باید توجه کرد؟

به دلیل وجود محصولات متنوع از برندهای مختلف در بازار، ممکن است خرید اسباب بازی نوزاد و کودک مخصوصاً سه چرخه مشکل باشد. به همین دلیل در ادامه شما را برای انتخاب بهترین سه چرخه، راهنمایی‌ خواهیم کرد.

 

راحتی صندلی

راحتی صندلی در هنگام خرید بهترین سه چرخه کودک بسیار اهمیت دارد. صندلی یکی از قسمت‌های مهم و اساسی سه چرخه است که کودک بر روی آن نشسته و سوار می‌شود.

اگر صندلی سه چرخه ناخوشایند و ناراحت‌کننده باشد، کودک ممکن است از سه چرخه‌اش لذت نبرده و حتی علاقه‌ای به استفاده از آن نداشته باشد.
صندلی باید اندازه مناسبی داشته باشد و به طور کامل پشت کودک را پوشش دهد تا هنگام استفاده راحت و ایمن باشد.

در بعضی از مدل‌ها وجود اسفنج و پد‌های نرم کمک می‌کنند که کودک احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

 

دسته‌ی فرمان نرم

دسته‌ی فرمان، قسمتی که کودک با دست خود آن را نگه می‌دارد و کنترل سه چرخه را انجام می‌دهد باید نرم و راحت باشد.

دسته‌های نرم باعث کاهش فشار و ارتعاش‌ها به دست کودک می‌شوند و راحتی کودک را به دنبال دارد.

این ویژگی باعث می‌شود که کودک بهتر و با احساس راحتی بیشتری سه چرخه را کنترل کند و از گردش و تفریح‌های خود لذت ببرد.

دسته‌های نرم و پوشیده شده از فوم آرامش‌بخش، از نقاط مهم برای راحتی دست کودک هنگام نگه‌داشتن فرمان سه چرخه هستند.

همچنین دسته فرمان باید اندازه مناسبی داشته باشد که کودک بتواند با دست‌هایش به‌راحتی آن را کنترل کند و درعین‌حال مقاوم و ایمن باشد تا از شکستن یا ایجاد مشکل در حین استفاده جلوگیری شود.

 

چرخ‌های نرم

ویژگی دیگری که هنگام خرید بهترین سه چرخه کودک باید به آن توجه کرد چرخ‌ها هستند که یکی از اصلی‌ترین نقاط است که فشار وزن را تحمل می‌کند و باید به اندازه کافی نرم و روان باشند.

چرخ‌های نرم، بی‌صدا و روان در سه چرخه کودک، اهمیت بسیار زیادی دارند. دلایلی که اهمیت این ویژگی‌ها را تأکید می‌کنند عبارت‌اند از:

  • ایمنی کودک: چرخ‌های نرم و روان کمک می‌کنند که سه چرخه به طور صاف و بدون لرزش حرکت کند. این ویژگی مانع از منحرف شدن سه چرخه می‌شود و ایمنی را بالا می‌برد.
  • کاهش سروصدا: چرخ‌های از جنس EVA، صدای کمتری در هنگام حرکت دارند که می‌تواند خیلی مهم باشد، به‌خصوص در زمان‌هایی که مسافرت هستید و یا می‌خواهید در آپارتمان از آن استفاده کنید. این ویژگی، محیط را آرام‌تر نگه می‌دارد و از ایجاد سروصدا جلوگیری می‌شود.
  • راحتی استفاده: اگر چرخ‌ها به اندازه کافی نرم و روان باشند، حرکت دادن سه چرخه برای کودک راحت‌تر انجام می‌شود. در این صورت کودک کمتر تلاش می‌کند و با لذت بیشتری از سوارشدن و حرکت کردن با سه چرخه لذت می‌برد.
  • دوام و طول عمر: چرخ‌های استاندارد از جنس EVA معمولاً دوام بیشتری دارند و باعث کاهش فشار و سایش بر روی سه چرخه می‌شوند. این موضوع می‌تواند مانع از خراب شدن زودهنگام و نیاز به تعویض قطعات باشد.

 

دسته هدایت والدین

تا زمانی که کودک به اندازه کافی توانایی و قدرت رکاب زدن را به دست نیاورده باشد و یا هنگامی‌که به پیاده‌روی رفته‌اید و فرزند شما از پا زدن خسته شده باشد، دسته هدایت به شما کمک می‌کند.

دسته هدایت سه چرخه، یکی از امکانات مهم است که به والدین اجازه می‌دهد کنترل بهتری بر حرکت و جهت حرکت سه چرخه داشته باشند و به‌راحتی سه چرخه را هدایت کنند. از این طریق می‌توان از احتمال برخورد یا سقوط ناگهانی کودک جلوگیری کرد.

همچنین در ابتدا، کودک می‌تواند بر روی سه چرخه نشسته و والدین از طریق دسته، حرکت را کنترل کنند و کودک با تماشا و تجربه‌ی این کنترل‌ها، نحوه‌ی استفاده صحیح را یاد بگیرد.

با گذشت زمان و بهبود توانایی‌های حرکتی کودک، می‌توان دسته هدایت را به‌طور تدریجی کمتر استفاده کرد یا کاملاً از آن صرف‌نظر کرد. این مرحله به کودک اجازه می‌دهد که استقلالی بیشتری در استفاده از سه چرخه پیدا کند و احساس موفقیت و استقلال کند.

 

راهنمای خرید بهترین سه چرخه کودک

سایبان

ویژگی مهمی دیگری که هنگام خرید سه چرخه کودک باید به آن توجه کنید وجود سایبان است. کودکان پوست لطیفی دارند و نور خورشید موجب ناراحتی و کلافگی آن‌ها می‌شود.

سایبان باعث می‌شود که در روزهای گرم تابستان کودک شما با آسایش بیشتری سوار بر سه چرخه خود شود و از بازی کردن و همراهی شما در پیاده‌روی لذت ببرد.

سایبان سه چرخه در بعضی از مدل‌ها قابل جدا شدن است و در برخی از مدل‌ها حالت جمع‌شو دارد و زمان‌هایی که به سایه‌بان نیاز ندارید می‌توانید آن را حذف کنید.

 

قابلیت تا شوندگی

بچه‌ها دوست دارند هر جایی که می‌روند سه چرخه را همراه خود داشته باشند. علاوه بر این، حمل و جابجایی سه چرخه برای والدین نیز یک چالش است.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید وقتی به مهمانی یا مسافرت می‌روید سه چرخه کودک خود را در صندوق خودرو قرار دهید و همراه داشته باشید حتماً مدلی را انتخاب کنید که قابلیت تا شوندگی داشته باشد.

قیمت سه چرخه کودک تاشو نسبت به سایر مدل‌ها بالاتر است ولی راحتی و آسایش شما را به همراه خواهد داشت.

 

رنگ و مدل سه چرخه

رنگ‌های مختلف و شاد اغلب در محصولات کودک مشاهده می‌شود. برای انتخاب رنگ مناسب سه چرخه کودک، به علاقه‌مندی‌های کودکتان توجه کنید و از او بخواهید که خودش رنگی را انتخاب کند. این کار به او احساس شادی و خوشحالی می‌دهد.

علاوه بر این از انتخاب سه چرخه کودک متناسب با سن و قد او مطمئن شوید. برچسب محصولات معمولاً رده سنی مورد استفاده را مشخص می‌کند، به همین خاطر حتماً به این نکته توجه کنید تا کودک شما از خرید سه چرخه لذت ببرد و در یادگیری و بازی‌هایش پیشرفت کند.

از نظر ظاهری نیز طرح‌های زیادی در بازار وجود دارد که در اشکالی مثل خرگوش و خرس و ببر و … هستند. طرح‌های فانتزی برای کودکان زیر سه سال بهترین انتخاب خواهد بود.

 

حفاظ صندلی

در بعضی از مدل‌های سه چرخه، یک حفاظ برای جلوگیری از سقوط کودک و کاهش خطرات ناشی از تعادل نامناسب تعبیه شده است.

شاید این ویژگی برای کودکانی که به اندازه کافی رشد کرده‌اند زیاد کاربردی نباشد ولی کمک می‌کند تا هنگام بازی تعادل خود را حفظ و با اطمینان بیشتری حرکت کنند.

 

سبد

بهتر است سه چرخه ای انتخاب ‌کنید که دارای سبد برای نگهداری وسایل اضافی باشد. زمانی که برای خرید همراه کودک خود به بازار می‌روید اهمیت این موضوع دوچندان می‌شود.

همچنین کودکان دوست دارند که اسباب‌بازی‌های کوچک و وسایل شخصی خود را داخل این سبد قرار دهند و با خود جابه‌جا کنند. این کار حس لذت بخشی را به فرزند شما می‌دهد.

 

جاپایی

کمتر کسی است که به این ویژگی دقت کند چراکه ازنظر آن‌ها وجود جاپایی در سه چرخه چندان اهمیت ندارد، اما باید این نکته را در نظر بگیرید که نبود جاپایی شاید کودک را از بازی کردن با سه چرخه اش خسته کند.

زمانی که شما توسط دسته هدایت والدین، کنترل سه چرخه را بر عهده دارید کودک می‌تواند پای خود را بر روی جاپایی بگذارد و فقط از دیدن مناظر اطراف لذت ببرد. این ویژگی باعث می‌شود که کودک ساعات بیشتری را بازی و تفریح کند.

در برخی از مدل‌ها قسمت جاپایی قابل جدا شدن و یا خم شدن هستند. در این صورت زمانی که کودک به اندازه کافی بزرگ شده است و دیگر نیازی به جاپایی ندارید می‌توانید آن را حذف کنید

 

قابلیت پخش موسیقی

این ویژگی برای کودکان زیر 3 سال می‌تواند جذاب باشد. بچه‌ها عاشق صداهای کارتونی هستند و قابلیت پخش موسیقی در سه چرخه برای آن‌ها هیجان‌انگیز خواهد بود. البته در اکثر مدل‌هایی که در بازار هست این ویژگی وجود دارد.

 

ویژگی‌های فنی بهترین سه چرخه کودک چیست؟

 

راهنمای خرید بهترین سه چرخه کودک

حتماً تا به اینجا متوجه شده‌اید که با توجه به نیازهایتان کدام ویژگی و امکاناتی از سه چرخه مناسب شما و کودک هستند و باید دنبال چه مدلی باشید.

در ادامه چند ویژگی فنی سه چرخه کودک نیز بیان شده که در انتخاب شما موثر خواهد بود و با دانستن آن‌ها می‌شود سه چرخه باکیفیت را از مدل‌های بی‌کیفیت تشخیص داد.

ویژگی فنی مهمی که باید در سه چرخه کودک مدنظر قرار بدید، جنس بدنه آن است. انواع مختلفی از جنس‌ها برای سه چرخه‌ها استفاده می‌شود؛ برخی از فلز ساخته می‌شوند و برخی هم از پلاستیک.

قبل از خرید سه چرخه کودک به این موضوع توجه کنید که کودک شما سه چرخه را در داخل خانه یا بیرون از منزل استفاده می‌کند و مطابق با این نیاز جنس مناسب را انتخاب کنید.

کیفیت ساخت قسمت‌های پلاستیکی سه چرخه و استفاده از مواد اولیه مرغوب در آن‌ها نیز یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین سه چرخه کودک است.

لاستیک‌های از جنس EVA، بدنه آلومینیومی و استیل، رنگ کوره‌ای و پلاستیک پلی‌پروپیلن ازجمله ویژگی‌های فنی در سه چرخه کودک است که هنگام خرید می‌توانید به آن‌ها توجه کنید.

 

 

سه چرخه کودک از کجا بخرم بهتره؟

حالا که با ویژگی‌های مهم سه چرخه کودک آشنا شدید شاید این سؤال در ذهن شما شکل گرفته که از کجا می‌شود به‌راحتی سه چرخه کودک را اینترنتی سفارش داد؟

هیچ‌کس دوست ندارد محصولی را در اینترنت سفارش دهد و بعد از دریافت متوجه کیفیت بد آن شود. سایت‌های مختلفی هستند که سه چرخه کودک را می‌توان از آن‌ها تهیه کرد اما یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی که به طور اختصاصی محصولات نوزاد و کودک مخصوصاً سه چرخه را عرضه می‌کند سایت کودک امروز است.

در فروشگاه اینترنتی کودک امروز سعی شده که تمام ویژگی‌های محصولات به طور کامل شرح داده شود تا شما با آسودگی خاطر و با چشم باز خرید خود را انجام دهید. همچنین نظرات مشتریان و عکس‌ها و ویدیو‌های محصولات تا حد خیلی زیادی به شما کمک خواهد کرد.

می‌توانید در این فروشگاه انواع مختلف سه چرخه ایرانی و خارجی با طرح‌های جذاب و گوناگون را مشاهده و از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید و سفارش دهید. برای باز کردن سایت کودک امروز می‌توانید دقیقا عبارت روبرو را در گوگل جستجو کنید و وارد اولین لینک به آدرس koodak.today شوید:  خرید سه چرخه کودک از فروشگاه کودک امروز

همچنین شماره تلفن 02156367501 نیز پل ارتباطی شما با کارشناسان فروش این فروشگاه است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.