تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
کد خبر : 598719

راز داشتن اندامی زیبا و ایده آل

راز داشتن اندامی زیبا و ایده آل

بدون شک داشتن اندامی زیبا و متناسب در افزایش جذابیت های ظاهری تاثیر بسیاری دارد. ممکن است شما نیز متوجه افرادی شده باشید که چهره چندان زیبایی ندارند اما از آنجا که اندام آن ها بسیار فیت و مناسب می باشد ، در میان یک جمع به خوبی می درخشند ! از این رو داشتن

بدون شک داشتن اندامی زیبا و متناسب در افزایش جذابیت های ظاهری تاثیر بسیاری دارد. ممکن است شما نیز متوجه افرادی شده باشید که چهره چندان زیبایی ندارند اما از آنجا که اندام آن ها بسیار فیت و مناسب می باشد ، در میان یک جمع به خوبی می درخشند ! از این رو داشتن اندامی زیبا و خوش فرم برای هر فردی آرزو است و بسیاری از افراد تلاش می کنند با کمک رژیم های غذایی و ورزش کردن به بهترین و ایده آل ترین حالت خود دست پیدا کنند ، اما دستیابی به برخی از اهداف به کمک ورزش کردن میسر نیست ؛ از این رو افراد برای دستیابی به نتیجه مورد نظر خود به عمل های جراحی همچون پروتز سینه روی می آورند. اما آیا راهی جز عمل جراحی برای رسیدن به اندام ایده آل وجود دارد ؟

سبک زندگی سالم و تناسب اندام

اگر شما نیز به دنبال اندامی زیبا و متناسب با قد و جنسیت خود هستید ، باید بدانید که در قدم اول توجه به سبک زندگی و رژیم غذایی که دنبال می کنید ، اهمیت فراوانی دارد ، خوب است بدانید که ورزش کردن در کنار تغذیه سالم می تواند بسیاری از بیماری های جسمی و روحی را از شما دور کند. یکی از اصول بنیادی برای داشتن اندامی ایده آل تغذیه سالم است و اگر شما می خواهید در بهترین حالت خود باقی بمانید ، لازم است اصول بنیادی تغذیه و ورزش کردن را رعایت بفرمایید. در خانم ها داشتن سینه های خوش فرم از اهمیت بالایی برخوردار است و این موضوع در اعتماد به نفس آن ها نیز تاثیر زیادی دارد ، باید بدانید که سایز پستان ها تا حد زیادی به ژنتیک افراد بستگی دارد و از آنجایی که بافت آن چربی است ، ورزش کردن در افزایش سایز سینه ها تاثیری نداشته و بالعکس می تواند منجر به کوچک شدن بافت چربی پستان در خانم ها شود ؛ خوب است به این نکته نیز توجه داشته باشید که بافت سینه خانم ها و آقایان با هم متفاوت است و برخلاف خانم ها بافت سینه مردان را عضله تشکیل می دهد ؛ به همین دلیل است که آقایان به کمک ورزش کردن می توانند به تقویت عضلات سینه خود بپردازند.

بنابراین این موضوع یکی از دغدغه های اصلی خانم ها است به ویژه افرادی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند ؛ در واقع در رابطه با این موضوع باید صادقانه گفت اگر به دلیل ژنتیک بافت سینه شما کوچک است و یا به دلیل ورزش حرفه ای بافت چربی پستان های خود را از دست داده اید ، تنها راه داشتن سینه های خوش فرم انجام جراحی ایمپلنت سینه می باشد.

تاثیر زایمان بر تناسب اندام

تناسب اندام بعد از زایمان یکی از بزرگترین دغدغه های اصلی مادرانی است که به تازگی فرزند خود را به دنیا آورده اند ؛ باید بدانید که اضافه وزن در این دوران کاملا بدیهی بوده و زایمان و شیردهی تا حد زیادی می تواند بر تناسب اندام شما تاثیر بگذارد. توصیه می شود برای کنترل وزن خود حتما از مواد غذایی طبیعی استفاده کنید و از رژیم غذایی سخت در دوران شیردهی پرهیز نمایید ؛ چرا که در این دوران کودک نیز برای رشد خود به شیر مادر نیاز دارد ؛ به همین علت مادران برای حفظ سلامت خود و کودکشان به رژیم غذایی سالمی نیاز دارند. برخی از مادران بعد از شیردهی نگران وضعیت پستان های خود هستند. خوب است بدانید که تنها شیردهی در افتاده شدن سینه ها تاثیر ندارد ؛ بلکه تغییرات وزن ، ژنتیک و همچنین افزایش سن موجب این عارضه خواهد شد ؛ هر چند که راه هایی برای جلوگیری از افتادگی پستان ها وجود دارد اما تاثیر چندانی در بالا رفتن عضله ها نخواهد داشت. تنها بهترین و موثرترین راه برای رفع این مشکل ، انجام جراحی لیفت سینه است. با این حال در ادامه به برخی راهکار ساده و موثر برای جلوگیری از افتادگی سینه ها اشاره شده است :

  • استفاده از مرطوب کننده به صورت کلی تاثیری در جلوگیری از افتادگی سینه ها ندارد اما از آنجایی که موجب بهبود کیفیت پوست می شود ، می تواند در بهتر به نظر رسیدن شکل این اندام تاثیر داشته باشد. از آنجایی که پوست این ناحیه حساس است ، توصیه می شود از نرم کننده های مخصوص پوست های حساس استفاده نمایید.
  • استفاده از سینه بندهای مناسب می تواند ظاهر بهتری به سینه های شما ببخشد ؛ ذکر این نکته لازم است که پوشیدن لباس زیر تاثیری در جلوگیر از افتادگی سینه ها نخواهد داشت.
  • انجام بسیاری از حرکات ورزشی مانند شنا سوئدی و حرکات بالا تنه می تواند در جلوگیری از افتاده به نظر رسیدن سینه ها تاثیر داشته باشد. هرچه بدن پاسچر مناسبی داشته باشد ، این موضوع در بهتر به نظر رسیدن اندام ها تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

کلام آخر :

اگر شما نیز به دلیل انجام ورزش حرفه ای نگران سایز سینه های خود هستید و یا به دلیل بارداری و شیردهی نگران افتادگی فرم پستان های خود هستید ، نگران این موضوع نباشید ؛ چرا که به کمک عمل های جراحی مثل ایمپلنت و لیفت سینه امکان رسیدن به اندام ایده آل در کنار ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی سالم وجود دارد. اگر می خواهید به طبیعی ترین نتیجه از این جراحی دست پیدا کنید و از ریسک عارضه های جانبی ناشی از این فرآیند را به حداقل برسانید ، ما به شما دکتر محمد هادیزاده ؛ جراح سینه تهران را معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جراحی و مشاهده رضایت بیمارانی که تجربه عمل جراحی با دکتر هادیزاده را داشته اند ، می توانید به وب سایت ایشان مراجعه نمایید.

آدرس سایت : https://doctor-hadizadeh.com

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.