تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 598723

جراحی لابیاپلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟

جراحی لابیاپلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟

تمایل به انجام عمل های زیبایی بر روی ناحیه تناسلی زمانی شروع می شود که بانوان نشانه های ناخوشایندی را احساس می کنند. به عنوان مثال در زمان برقراری رابطه جنسی احساس درد می کنند ، به دلیل نداشتن اعتماد به نفس لذت کافی را از انجام عمل زیبایی لابیا نمی برند ، دچار عفونت

تمایل به انجام عمل های زیبایی بر روی ناحیه تناسلی زمانی شروع می شود که بانوان نشانه های ناخوشایندی را احساس می کنند. به عنوان مثال در زمان برقراری رابطه جنسی احساس درد می کنند ، به دلیل نداشتن اعتماد به نفس لذت کافی را از انجام عمل زیبایی لابیا نمی برند ، دچار عفونت های مکرر می شوند ، در زمان دویدن یا راه رفتن احساس سوزش و خارش می کنند.  امروزه با وجود تکنیک های مختلف زیبایی همچون عمل لابیاپلاستی ، مشکلات مذکور قابل حل هستند ، اما نباید در این میان مراجعه به یک متخصص مجرب و متبحر را از یاد برد. یکی از نکات کلیدی در دستیابی به نتایج ایده آل و مطلوب ، داشتن اطلاعات کافی راجع به پروسه است. شاید در گذشته های نچدان دور چنین مسئله ای مطرح نبود ، اما به مرور زمان با گسترش علم و تکنولوژی و در دسترس قرار گرفتن اینترنت ، اطلاعات زیادی از سوی برترین متخصصان همچون دکتر دادگر ، در اختیار زیباجویان قرار داده می شود تا بتوانند با دیدی کاملا باز و آگاهی کافی تصمیم گیری کنند. در ادامه قصد داریم به توضیح یکی از روش های ایمن عمل کوچک کردن لابیا ها یعنی استفاده از لیزر بپردازیم و نحوه انجام آن را توضیح دهیم .

نحوه انجام لابیاپلاستی با لیزر

طبق گفته های دکتر مژگان دادگر یکی از مجرب ترین جراحان و متخصصان زنان تهران ، عمل زیبایی لابیاها با لیزر یک پروسه ایمن و کم تهاجمی به حسب می آید. درطول انجام این روش شما خونزیزی یا درد زیادی را احساس نخواهید کرد. چرا که برای انجام آن نیازی به استفاده از تیغ جراحی نمی باشد و در زمان شروع ابتدا پزشک با استفاده از کرم بی حسی و لیگنوکایین ناحیه درمان را بی حس می کند. پس از آن بافت اضافی لابیا با استفاده از لیزر بدون خونریزی برداشته می شود. زیرا لیزر باعث انعقاد بافت در محل برش لیزر می شود و خونریزی را به حداقل می رساند و در نتیجه خطرات کمتری را به وجود می آورد. علاوه بر تمامی این موارد برای انجام این پروسه نیازی به بیهوشی کامل بیمار نیست و در مطب نیز می توان آن را انجام دارد.

مزیت دیگری که باید  به آن اشاره داشت این است که در این روش به دلیل عدم نیاز به ایجاد برش ، بخیه استفاده نمی شود و در نهایت لزومی در رعایت نکات مراقبتی وجود ندارد و فرد بعد از انجام پروسه درمان می تواند به راحتی به منزل باز گردد و به انجام امور روزمره خود بپردازد.

لیزر آر اف روش پیشنهادی دکتر دادگر

دستگاه آر اف از امواج یا فرکانس های رادیویی بالای 4 مگاهرتز برای تولید گرما استفاده می کند. این دستگاه می تواند حرارتی تا 45 درجه سانتی گراد را تولید نماید که نسبت به دیگر دستگاه های لیزر کمتر بوده و آسیب کمتری را به بافت پوست وارد می کند. با به وجود آوردن آسیب کمتر زخم های کمتری نیز به منظور بهبود به وجود خواهند آمد. گرما پس از تولید شدن توسط این دستگاه به سطح پوست منتقل می گردد. این گرما سبب تحریک فیبروپلاست ها شده و منجر به تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود. کلاژن و الاستین دو پروتئین بسیار مهم در جوانسازی پوست هستند و به استحکام و خاصیت ارتجاعی آن کمک می کنند. با تولید کلاژن ناحیه تحت درمان به تدریج شروع به سفت شدن کرده و در 3 الی 4 ماه بعد از حالت افتادگی خارج می شود و به مرور کوچک تر خواهد شد. در این تکنیک همانطور که اشاره شد ، هیچ برشی صورت نمی پذیرد و نیازی به تیغ جراحی و بیهوشی وجود ندارد.

توصیه های کلیدی برای کسب نتایج عالی از جراحی زیبایی لابیا

قطعا شما نیز به دنبال این هستید که ثمره عمل جراحی ، در بهترین حالت ممکن برای شما نمایان شود. پس باید به یکسری نکات و فاکتور های مهم که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد ، دقت ویژه ای داشته باشید.

اولین و مهم ترین مورد ، انتخاب پزشکی مجرب و متبحر در زمینه انجام لابیاپلاستی در تهران یا شهر محل زندگی خودتان می باشد. همانطور که مشخص است پزشک مجرب در این خصوص ، تسلط کامل بر تمامی جوانب را داشته و وقوع هر نوع خطا و اشتباه به صفر می رسد.

حضور در جلسه مشاوره با جراح و کسب اطلاعات مهم در طول این جلسه می باشد. هر موردی که فکر می کنید می تواند در روند بهبودی و جراحی شما تاثیر بگذارد یا باعث شود شما نتیجه مطلوب را دریافت نکنید را باید به پزشک خود اطلاع دهید. همچنین اگر سوال یا موضوعی ذهنتان را درگیر کرده ، آن را با متخصص خود در میان بگذارید.

بانوان عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند که از بیان خواسته و هدف خود و حتی دلیل انجام این پروسه خجالت نکشید و با صداقت این موارد را به پزشک خود بازگو کنید تا ایشان بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه دهند.

در انتها خوب است تا به اهمیت رعایت توصیه های جراح زیبایی زنان اشاره داشته باشیم. قطعا برای اینکه شما به نتیجه عالی از عمل دست پیدا کنید باید یکسری امور را به انجام برسانید. نگرانی در خصوص اینکه از کجا به این اطلاعات پی ببرید ، نداشته باشید چرا که پزشک تمامی نکات مراقبتی و لازم را قبل و بعد از عمل در اختیار شما قرار می گذارد. شما نیز به عنوان کسی که به دنبال دریافت بهترین نتایج است و تمایل دارد در این مسیر با مشکل جدی یا خاصی رو به رو نشود تمامی نکات گفته شده را به خاطر بسپارید و به درستی به آن ها عمل کنید.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.