تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۳:۱۳
کد خبر : 583944

تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4، طراحی و رنگبندی این دو را فاش کرد

تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4، طراحی و رنگبندی این دو را فاش کرد

تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4، طراحی و رنگبندی این دو را فاش کرد تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 به بیرون درز کرد. این تصاویر رنگبندی و طراحی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ سامسونگ را فاش می‌کند. بر اساس شایعاتی که جدیداً به

تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4، طراحی و رنگبندی این دو را فاش کرد

تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 به بیرون درز کرد. این تصاویر رنگبندی و طراحی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ سامسونگ را فاش می‌کند.

بر اساس شایعاتی که جدیداً به دست ما رسیده، رویداد بعدی Unpacked سامسونگ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ماه) برگزار خواهد شد. رویدادی که انتظار می‌رود غول کره‌ای در آن از گوشی‌های تاشو جدید گلکسی زد فولد و زد فلیپ ۴ و همچنین ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۵ خودش طی یک روز رونمایی کند. اما برای ملاقات با نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ حتماً لازم نیست تا آن روز منتظر بمانید؛ ساعاتی پیش یک افشاگر مطرح حوزه موبایل تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 را منتشر کرده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 4

رندرهایی که از گوشی تاشو زد فولد ۴ منتشر شده، از شباهت آن با نسل فعلی خبر می‌دهد. علاوه بر این نشان می‌دهد که این دیوایس در سه رنگ بژ، خاکستری و مشکی عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، نمایشگر داخلی و خارجی این گوشی از نسبت ابعاد بهتری نسبت به نسل فعلی برخوردار خواهد بود. همچنین در رندر به وضوح یک حسگر اثر انگشت کناری و یک اسلات سیم کارت در طرف چپ دستگاه مشخص است.

این گوشی به یک نمایشگر ۷.۶ اینچی تاشو AMOLED و یک پنل ساده ۶.۲ اینچی AMOLED در پشت دستگاه مجهز خواهد بود که هر دو آن‌ها نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی دارند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ معرفی و عرضه گوشی های تاشو گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 مشخص شد

در قلب تپنده این گوشی، چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ قرار گرفته است و ۱۲ یا ۱۶ گیگ رم آن را همراهی می‌کنند. احتمالاً سامسونگ این گوشی را در نسخه‌های با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگ یا ۱ ترابایتی حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه خواهد کرد. سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI‌ به صورت پیش‌فرض روی آن نصب هستند و یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان ۲۵ واتی وظیفه تأمین انرژی آن را بر عهده دارد.

تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4

گوشی جدید زد فولد سامسونگ دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی روی صفحه بیرونی و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی زیر نمایشگر در صفحه نمایش تاشو خودش را ارائه می‌کند. دوربین‌های پشتی آن را هم سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری تشکیل می‌دهد.

تصاویر رسمی گلکسی Z Flip 4

اما در کنار تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 4 ، رندرهای از مدل Z Flip 4 نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد غول کره‌ای نسل جدید گوشی زد فلیپ خودش را در رنگ‌های متنوع آبی، مشکی، کرمی و بنفش ارائه خواهد کرد. در کنار نمایشگر اصلی جلویی، سامسونگ یک نمایشگر ثانویه را هم در کنار دوربین‌های دوگانه پشتی این گوشی تعبیه کرده است.

تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4

با نگاهی به رندرها گلکسی زد فلیپ ۴، شما یک پورت USB-C در پایین گوشی به همراه اسپیکر و میکروفون را مشاهده می‌کنید. بر اساس شایعات موجود، این گوشی از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. نمایشگر خارجی آن هم ۲.۱ اینچی است که کمی بزرگ‌تر از پنل ۱.۹ اینچی نسل قبلی شده است.

بیشتر بخوانید:

اولین رندر گلکسی Z Flip 4 منتشر شد؛ تغییراتی کوچک اما مهم

انتظار می‌رود این گوشی هم مثل مدل فولد ۴ به چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام مجهز باشد. ظرفیت باتری آن ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و با توان ۲۵ واتی شارژ می‌شود. از دیگر امکانات این گوشی باید به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، رم ۸ گیگ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد.

۱۹ مرداد ماه می‌توانید از نزدیک با طراحی و امکانات گوشی‌های جدید تاشو سامسونگ آشنا شوید.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.