تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۶
کد خبر : 600944

بهترین برندهای تشک ایرانی در فروشگاه سه گامه

بهترین برندهای تشک ایرانی در فروشگاه سه گامه

بدن، روان و روح سه دارایی مهم و ارزشمندی است که هنگام خواب، به تشک خود امانت می سپارید. تشک خوب پیش از هر چیز یک امانت دار خوب است. برای پیدا کردن آن حتما باید اطلاعات و دانش کافی را داشته باشید تا دارایی های ارزشمند شما را دچار اختلال نکند.   مدت زیادی

بدن، روان و روح سه دارایی مهم و ارزشمندی است که هنگام خواب، به تشک خود امانت می سپارید. تشک خوب پیش از هر چیز یک امانت دار خوب است. برای پیدا کردن آن حتما باید اطلاعات و دانش کافی را داشته باشید تا دارایی های ارزشمند شما را دچار اختلال نکند.

 

مدت زیادی است که شرکت های داخلی فعال در زمینه کالای خواب محصولات خود را با رعایت بالاترین کیفیت تولید و روانه بازار می کنند. برند هایی که با کیفیت فوق العاده خود توانستند هم پای رقبای وارداتی رضایت مشتریان خود را جلب کنند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی 3 برند معروف در این زمینه بپردازیم.

بهترین برندهای تشک ایرانی در فروشگاه سه گامه

تشک رویا

 

شرکت رویا با سابقه 37 ساله در زمینه تولید تشک، مدعی است که با کیفیت ترین محصولات را با کمترین قیمت ممکن تولید می کند. چرا که راهبرد اصلی و کلیدی این شرکت برای مشتریان برد- برد است.

 

استفاده از تکنولوژی مدرن و به روز توسط این شرکت باعث شده تا همواره رضایت مشتریان یکی از برترین امیتاز های این برند محبوب باشد. تشک های این شرکت در ابعاد مختلف، همچنین انواع مختلف فنری منفصل (پاکتی) یا متصل (بانل)، طبی و طبی فنری در بازه نرمی و سفتی مشخص و استاندارد در بازار موجود است. انواع این تشک شامل اولترا پلاس، مدیکال پلاس، اولترا یک تا پنج، مدل بونل یک تا پنج و همچنین مدیکال یک تا چهار هستند. پیش از خرید تشک مورد نظر خود حتما رابطه ای متناسب بین بدن و تشکی که قصد خرید آن را دارید پیدا کنید. تشک رویا محصولات خود را مخصوص فیزیک های مختلف تولید می کند. گستردگی محصولات این برند در خط تولید باعث شده تا افراد در انتخاب کالای مورد نظر خود از حق انتخاب قابل توجه ای برخوردار باشند. تشک رویا محصولات خود را مناسب تخت های یک نفره و دو نفره و همچنین تخت کودک و نوجوان به عرصه تولید می رساند.

 

تشک خوشخواب

 

شرکت خوشخواب با تاسیس در سال 1338 به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های داخلی در حوزه تولید کالای خواب و تشک شناخته می شود. این مجموعه مدعی است که به پیشرفته ترین دستگاه های اروپایی مرتبط با تولید تشک و کالای خواب مجهز است. شرکت خوشخواب این ادعای خود را با گستردگی انواع تشک خوشخواب به اثبات رسانده است. تولیداتی با کیفیت و موفق در انواع مختلف، فول طبی، طبی فنری و فنری که نیاز مشتریان خود را با در بالاترین سطح برطرف می کند. تشک های فول طبی این شرکت با استفاده از لایه های فوم با تراکم  متفاوت مناسب کسانی طراحی شده است که بابت شرایط فیزیکی خاص یا اختلالات پیش آمده به تجویز پزشک می بایست از این مدل تشک ها استفاده کنند. قابل ذکر است که شرکت خوشخواب مدعی است که اولین تشک طبی فنری موجود در بازار را تولید کرده است. این تشک ها که اصطلاحا بونل نامیده می شوند همان تشک های با اسکلت فنری متصل هستند.

 

به طور خلاصه شرکت خوشخواب یکی از غول های تولید کالای خواب در سطح کشور است که به تازگی با مدل های جدید خود مانند تشک های میکرو بیوریتمیک و های کلاس مموری سطح کیفی این صنعت را در داخل کشور ارتقا بخشیده است.

بهترین برندهای تشک ایرانی در فروشگاه سه گامه

تشک رویال

 

شرکت رویال که در سال 1372 تاسیس شده شاید به لحاظ عددی در قیاس با سال های فعالیت دو برند گفته شده قبلی (خوشخواب و رویا) تجربه کمتری داشته باشد اما از لحاظ نحوه تولید و کیفیت محصولات همپای رقیبان خود پیش رفته و این رقابت را به یکی از عوامل جذاب پیشرفت در حوزه تولید تشک و کالای خواب در سطح کشور مبدل ساخته است. تشک رویال یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین تشک های موجود در بازار کالای خواب کشور است.

 

برند  تشک رویال هم مانند رقبای خود یکی از تولید کنندگان مهم در زمینه تشک های طبی به حساب می آید. یکی از مدل های مهم در این زمینه، تشک های طبی هستند که برای افرادی طراحی شده اند که به واسطه اختلال و یا ضایعات نخاعی، زخم بستر در کمین آنها نشسته است. این تشک ها که یا مجهز به فوم های هوشمند و یا دارای دریچه های هوا هستند، وظیفه سهولت در روند چرخش جریان هوا و آب را در تشک بر عهده دارند. تشک های طبی مورد استفاده در بخش آی سی یو بیمارستان ها نیز از همین مدل تشک ها هستند.

 

همچنین مشابهت اسمی این برند با برند رویا، موجب شده تا اغلب این دو شرکت مجزا از یکدیگر را یک شرکت و برند بدانند، در صورتیکه شرکت رویا و شرکت رویال دو تولیدی جز در حوزه فعالیت نقطه اشتراک دیگری با یکدیگر ندارند.

 

پس از معرفی سه برند مطرح در عرصه تولید تشک و کالای خواب به نکاتی درمورد خرید تشک اشاره خواهیم داشت، تا با شما در داشتن خریدی مطمئن همراه باشیم.

 

حتما درمورد درجه سفتی و نرمی تشک مورد نیاز خود تحقیقات لازم را به عمل بیاورید. چرا که انتخاب اشتباه در این زمینه، می تواند در طولانی مدت اثراتی مخرب روی بدن شما بگذارد.

اگر به دنبال خرید تشک یک نفره اید اما از غلت زدن زیاد خود در خواب مطلع هستید به شما پیشنهاد می کنیم که تشک های یک و نیم نفره را برای خرید مد نظر قرار دهید.

اگر مجبور به جابجایی های مکرر هستید و یا تحمل سختی حمل و نقل کالاهای سنگین را ندارید، از خرید تشک با وزن بسیار زیاد خودداری کنید.

 

توجه به این موضوع که شما چه نوع تشک می خواهید ؟ طبی یا فنری یا طبی فنری؟

تشکی که انتخاب کردید چه ارتفاعی دارد؟

و نوع فنر آن چیست ؟ متصل (بانل), منفصل (پاکتی)؟

هنگام خرید، از داشتن و تحویل گرفتن برگه گارانتی تشک غافل نشوید.

حتما برای مراقبت از تشک خود پد محافظ و ضد آب متناسب با ابعاد آن را خریداری نمایید.

 

برای اطلاع از قیمت انواع محصولات و مشاهده ویژگی ها و جزئیات آن ها، به سایت www.segameh.com مراجعه کنید. اگر درباره هر محصولی سوال داشتید و یا برای ثبت سفارش راهنمایی خواستید، یا با شماره های تلفن ثابت و همراه ۰۲۱۴۴۰۳۸۴۲۴ و ۰۹۱۲۲۰۶۹۵۵۳ تماس بگیرید

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.