تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
کد خبر : 36617

بررسی و مقایسه دوربین گوشی می ۱۰i شیائومی در مقابل وان پلاس نورد

بررسی و مقایسه دوربین گوشی می ۱۰i شیائومی در مقابل وان پلاس نورد

دانلود مستقیم ویدئو بررسی و مقایسه دوربین گوشی می ۱۰i شیائومی در مقابل وان پلاس نورد در این ویدئو می توانید بررسی کیفیت دوربین و مقایسه کیفیت تصاویر گرفته شده بین دو گوشی هوشمند Xiaomi Mi 10i و OnePlus Nord را مشاهده کنید، پس اگر می خواهید بدانید کدام گوشی برتر و جدید شیائومی یا وان پلاس کیفیت دوربین بهتری دارد، بنابراین این ویدئو را تا انتها تماشا کنید. گوشی تازه معرفی شده وان پلاس نورد دارای دوربین های عقب چهارگانه ۴۸ ، ۸ ، ۵ و ۵ مگاپیکسلی است که به ترتیب برای عکس برداری گسترده ، فوق گسترده ، سنجش عمق و ماکرو مناسب هستند. از طرفی ، موبایل می ۱۰i شیائومی از لنز های دوربین ۱۰۸ ، ۸ ، ۲ و ۲ مگاپیکسلی بهره می برد که برای عکس بردرای گسترده ، فوق گسترده ، ماکرو و سنجش عمق مناسب اند. خودتان کیفیت دوربین این دو گوشی شیائومی و وان پلاس را بررسی کنید.
توسط: میلاد حاتم در ۲ دقیقه پیش (دسته ها: بررسی موبایل ها, تکنولوژی, موبایل, ویدئو, ویدئو های بررسی, ویدئو های تکنولوژی)
۵ از ۵ از ۱ رای (رای دهید)

دانلود مستقیم ویدئو بررسی و مقایسه دوربین گوشی می ۱۰i شیائومی در مقابل وان پلاس نورد

در این ویدئو می توانید بررسی کیفیت دوربین و مقایسه کیفیت تصاویر گرفته شده بین دو گوشی هوشمند Xiaomi Mi 10i و OnePlus Nord را مشاهده کنید، پس اگر می خواهید بدانید کدام گوشی برتر و جدید شیائومی یا وان پلاس کیفیت دوربین بهتری دارد، بنابراین این ویدئو را تا انتها تماشا کنید. گوشی تازه معرفی شده وان پلاس نورد دارای دوربین های عقب چهارگانه ۴۸ ، ۸ ، ۵ و ۵ مگاپیکسلی است که به ترتیب برای عکس برداری گسترده ، فوق گسترده ، سنجش عمق و ماکرو مناسب هستند. از طرفی ، موبایل می ۱۰i شیائومی از لنز های دوربین ۱۰۸ ، ۸ ، ۲ و ۲ مگاپیکسلی بهره می برد که برای عکس بردرای گسترده ، فوق گسترده ، ماکرو و سنجش عمق مناسب اند. خودتان کیفیت دوربین این دو گوشی شیائومی و وان پلاس را بررسی کنید.

توسط: میلاد حاتم در (دسته ها: بررسی موبایل ها, تکنولوژی, موبایل, ویدئو, ویدئو های بررسی, ویدئو های تکنولوژی)

۵ از ۵ از ۱ رای (رای دهید)منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.