کافه دانش: آتش تقی‌پور، هنرمند و بازیگر فیلم و سینما در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، به مناسبت برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، آتش تقی‌پور، هنرمند و بازیگر محبوب اهل شهر فیرورق از توابع شهرستان خوی، در …

کافه دانش: آتش تقی‌پور، هنرمند و بازیگر فیلم و سینما در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، به مناسبت برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، آتش تقی‌پور، هنرمند و بازیگر محبوب اهل شهر فیرورق از توابع شهرستان خوی، در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بنام حق

من یارمهربانم

دانای بی زبانم

من دوست بی زیانم

میدانی من کتابم

شرکت شما در جشنواره کتابخوانی رضوی شایستگی‌های خدادادی شما را نشان می‌دهد و عقل و درایت‌تان را در انتخاب دوستی خوب و آموزگاری با مهربانی های فراوان.

من نیز توصیه می‌کنم در این فعالیت سازنده شرکت کنید. از سیره امام رضا(ع) بهره‌ها ببرید، موفقیت تان را در جشنواره کتابخوانی رضوی آرزو می‌کنم.

انتشار خبر: کوروش جم

خروج از نسخه موبایل