تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر : 21481

با انتشار پیامی صورت گرفت؛ دعوت آتش تقی‌پور از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

با انتشار پیامی صورت گرفت؛ دعوت آتش تقی‌پور از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

کافه دانش: آتش تقی‌پور، هنرمند و بازیگر فیلم و سینما در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، به مناسبت برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، آتش تقی‌پور، هنرمند و بازیگر محبوب اهل شهر فیرورق از توابع شهرستان خوی، در …

کافه دانش: آتش تقی‌پور، هنرمند و بازیگر فیلم و سینما در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، به مناسبت برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، آتش تقی‌پور، هنرمند و بازیگر محبوب اهل شهر فیرورق از توابع شهرستان خوی، در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بنام حق

من یارمهربانم

دانای بی زبانم

من دوست بی زیانم

میدانی من کتابم

شرکت شما در جشنواره کتابخوانی رضوی شایستگی‌های خدادادی شما را نشان می‌دهد و عقل و درایت‌تان را در انتخاب دوستی خوب و آموزگاری با مهربانی های فراوان.

من نیز توصیه می‌کنم در این فعالیت سازنده شرکت کنید. از سیره امام رضا(ع) بهره‌ها ببرید، موفقیت تان را در جشنواره کتابخوانی رضوی آرزو می‌کنم.

انتشار خبر: کوروش جم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.