تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

بازداشت ۴۵ محتکر اقلام پزشکی در ۲۴ ساعت اخیر رئیس پلیس امنیت اقتصادی از بازداشت ۴۵ محتکر اقلام پزشکی در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمدرضا مقیمی در تشریح دستاورهای پلیس امنیت اقتصادی در مقابله با احتکارکنندگان اقلام پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی کارآگاهان این پلیس در سراسر کشور در ۲۴ ساعت گذشته از واحدهای صنفی، تجاری و انبار در سراسر کشور بازدید کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته ۴۴ مرکز تهیه و توزیع تجهیزات بهداشتی متخلف شناسایی، ۴۵ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
به گفته وی، کارآگاهان در این بازرسی‌ها موفق به کشف یک میلیون و ۹۱۰ هزار و ۶۶۶ عدد تجهیزات بهداشتی شامل، یک میلیون و ۷۶۴ هزارو ۷۰۴ عدد دستکش، ۱۰۹ هزارو ۱۳۰ بطری انواع مواد ضدعفونی‌‌کننده، ۳۶ هزارو ۸۳۲ عدد انواع ماسک، ۱۰ تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی و ماسک به همراه ۷۶ میلیون و ۴۲۵ هزار عدد تجهیزات بهداشتی کشف و برای سیر مراحل قانون..

بازداشت ۴۵ محتکر اقلام پزشکی در ۲۴ ساعت اخیر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از بازداشت ۴۵ محتکر اقلام پزشکی در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمدرضا مقیمی در تشریح دستاورهای پلیس امنیت اقتصادی در مقابله با احتکارکنندگان اقلام پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی کارآگاهان این پلیس در سراسر کشور در ۲۴ ساعت گذشته از واحدهای صنفی، تجاری و انبار در سراسر کشور بازدید کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته ۴۴ مرکز تهیه و توزیع تجهیزات بهداشتی متخلف شناسایی، ۴۵ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

به گفته وی، کارآگاهان در این بازرسی‌ها موفق به کشف یک میلیون و ۹۱۰ هزار و ۶۶۶ عدد تجهیزات بهداشتی شامل، یک میلیون و ۷۶۴ هزارو ۷۰۴ عدد دستکش، ۱۰۹ هزارو ۱۳۰ بطری انواع مواد ضدعفونی‌‌کننده، ۳۶ هزارو ۸۳۲ عدد انواع ماسک، ۱۰ تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی و ماسک به همراه ۷۶ میلیون و ۴۲۵ هزار عدد تجهیزات بهداشتی کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

این مقام انتظامی به هموطنان توصیه کرد از توجه به مطالب غیرواقعی مطرح شده در فضای مجازی و افکار عمومی که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، بپرهیزند و اخبار را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

مقیمی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می‌کنند از شهروندان خواست، تا در صورت اطلاع از احتکار، موضوع را از طریق فوریتهای پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

پلیس: لوازم احتکارشده مکشوفه برای توزیع در اختیار مسئولان قرار گرفتدستگیری ۱۵۷ محتکر لوازم پزشکی/ سرنوشت اقلام مکشوفه چه می‌شود؟

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل