تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر : 13597

بازداشت ۴۵ محتکر اقلام پزشکی در ۲۴ ساعت اخیر

بازداشت ۴۵ محتکر اقلام پزشکی در ۲۴ ساعت اخیر

بازداشت ۴۵ محتکر اقلام پزشکی در ۲۴ ساعت اخیر رئیس پلیس امنیت اقتصادی از بازداشت ۴۵ محتکر اقلام پزشکی در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمدرضا مقیمی در تشریح دستاورهای پلیس امنیت اقتصادی در مقابله با احتکارکنندگان اقلام پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی کارآگاهان این پلیس در سراسر کشور در ۲۴ ساعت گذشته از واحدهای صنفی، تجاری و انبار در سراسر کشور بازدید کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته ۴۴ مرکز تهیه و توزیع تجهیزات بهداشتی متخلف شناسایی، ۴۵ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
به گفته وی، کارآگاهان در این بازرسی‌ها موفق به کشف یک میلیون و ۹۱۰ هزار و ۶۶۶ عدد تجهیزات بهداشتی شامل، یک میلیون و ۷۶۴ هزارو ۷۰۴ عدد دستکش، ۱۰۹ هزارو ۱۳۰ بطری انواع مواد ضدعفونی‌‌کننده، ۳۶ هزارو ۸۳۲ عدد انواع ماسک، ۱۰ تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی و ماسک به همراه ۷۶ میلیون و ۴۲۵ هزار عدد تجهیزات بهداشتی کشف و برای سیر مراحل قانون..

بازداشت ۴۵ محتکر اقلام پزشکی در ۲۴ ساعت اخیر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از بازداشت ۴۵ محتکر اقلام پزشکی در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

بازداشت 45 محتکر اقلام پزشکی در 24 ساعت اخیر – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمدرضا مقیمی در تشریح دستاورهای پلیس امنیت اقتصادی در مقابله با احتکارکنندگان اقلام پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی کارآگاهان این پلیس در سراسر کشور در ۲۴ ساعت گذشته از واحدهای صنفی، تجاری و انبار در سراسر کشور بازدید کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته ۴۴ مرکز تهیه و توزیع تجهیزات بهداشتی متخلف شناسایی، ۴۵ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

به گفته وی، کارآگاهان در این بازرسی‌ها موفق به کشف یک میلیون و ۹۱۰ هزار و ۶۶۶ عدد تجهیزات بهداشتی شامل، یک میلیون و ۷۶۴ هزارو ۷۰۴ عدد دستکش، ۱۰۹ هزارو ۱۳۰ بطری انواع مواد ضدعفونی‌‌کننده، ۳۶ هزارو ۸۳۲ عدد انواع ماسک، ۱۰ تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی و ماسک به همراه ۷۶ میلیون و ۴۲۵ هزار عدد تجهیزات بهداشتی کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

این مقام انتظامی به هموطنان توصیه کرد از توجه به مطالب غیرواقعی مطرح شده در فضای مجازی و افکار عمومی که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، بپرهیزند و اخبار را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

مقیمی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می‌کنند از شهروندان خواست، تا در صورت اطلاع از احتکار، موضوع را از طریق فوریتهای پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

پلیس: لوازم احتکارشده مکشوفه برای توزیع در اختیار مسئولان قرار گرفتدستگیری ۱۵۷ محتکر لوازم پزشکی/ سرنوشت اقلام مکشوفه چه می‌شود؟

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.