تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 593555

انواع اکسسوری‌های مردانه

انواع اکسسوری‌های مردانه

اکسسوری به لوازم جانبی و متعلقاتی گفته می‌شود که در کنار لباس‌های اصلی به‌کار می‌رود. شاید استفاده از این لوازم فرعی در نگاه اول چندان ضروری به‌نظر نرسد اما استفاده هوشمندانه از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر کند. همان‌طور که انتخاب مناسب اکسسوری می‌تواند استایل اصلی شما را تکمیل کند، انتخاب نادرست آن به‌راحتی

اکسسوری به لوازم جانبی و متعلقاتی گفته می‌شود که در کنار لباس‌های اصلی به‌کار می‌رود. شاید استفاده از این لوازم فرعی در نگاه اول چندان ضروری به‌نظر نرسد اما استفاده هوشمندانه از آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر کند.

همان‌طور که انتخاب مناسب اکسسوری می‌تواند استایل اصلی شما را تکمیل کند، انتخاب نادرست آن به‌راحتی ظاهری نامناسب و ناهماهنگ به شما می‌دهد بنابراین شناخت درست اکسسوری‌ها و چگونگی استفاده از آن‌ها می‌تواند شما را به فردی با سلیقه و جذاب تبدیل کند.

معرفی اکسسوری‌های مردانه

وقتی نام اکسسوری را می‌شنویم، اولین چیزی که به ذهن افراد می‌رسد، گردنبند، دستبند یا گوشواره است؛ به‌همین دلیل بسیاری از آقایان تمایلی به استفاده از اکسسوری‌ها ندارند. اما باید بدانید که اکسسوری‌ برای مردان مانند زنجیر، ساعت و انگشتر می‌تواند در استایل آقایان بسیار تاثیرگذار باشد.

در ادامه به معرفی برترین اکسسوری‌ برای مردان می‌پردازیم که می‌توانند استایل ساده شما را به استایلی خاص و جذاب تبدیل کند.

دستبند

دستبند یکی از اکسسوری‌های جذاب و پرطرفدار در میان آقایان است.

استفاده از دستبند هیچ محدودیتی ندارد و همه با تمامی سلایق می‌توانند دستبندی متناسب با استایل خود به دست کنند.

تفاوتی نمی‌کند که سبک لباس پوشیدن شما کلاسیک باشد یا اسپرت؛ شما می‌توانید همیشه دستبندی متناسب با سبک لباس پوشیدن خود پیدا کنید که تکمیل‌کننده جذابیت لباس‌تان باشد.

دستبندها دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند. دستبند‌های چرم، طلا، استیل، نقره، مهره‌ای و بافت، انواع آنها هستند که متناسب با نوع پوشش انتخاب می‌‌شوند.

اگر به‌دنبال دستبندی شیک و خاص برای استایل کلاسیک خود هستید، مدل‌ های مختلف دستبند طلا مردانه می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

دستبند طلا استایل شما را خاص و رسمی‌تر می‌کند.

برای استایل‌های اسپرت و روزانه نیز می‌توانید از دستبندهای چرم، استیل، بافت یا مهره‌ای استفاده کنید که نسبت به دیگر مدل‌ها دارای قیمت پایین‌تری هستند.

انواع اکسسوری‌های مردانه

زنجیر

زنجیر از دیگر اکسسوری‌های مردانه است که هر سال بیش از قبل به محبوبیت آن اضافه می‌شود. زنجیرهای ساده که در انواع سبک‌ها و سایزها در دسترس هستند، می‌توانند به‌صورت کوتاه و باریک یا پهن و بلند انتخاب شوند.

بسته به نوع و سبک لباس خود می‌توانید از انواع زنجیرها استفاده کنید.

برای داشتن یک زنجیر با دوام، زنجیرهای استنلس استیل بهترین گزینه هستند. این نوع زنگ نمی‌زند و با گذشت زمان رنگ خود را از دست نخواهد داد.

امروزه زنجیر طلا مردانه از محبوبیت بیش‌تری برخوردار است. این زنجیرها حساسیت پوستی کم‌تری ایجاد می‌کنند و جلوه‌ای خاص به استایل شما می‌دهند.

برای کسانی که به سبک کلاسیک علاقه دارند، زنجیر یکی از گزینه‌های تکمیل‌کننده به‌شمار می‌رود. این افراد می‌توانند از زنجیر کرب، زنجیر فیگارو، زنجیر رولو، زنجیر جعبه‌ای یا ونیزی، زنجیر گندمی، زنجیر طنابی و زنجیر فرانکو در استایل خود استفاده کنند.

ساعت

ساعت مچی جزء آن دسته از اکسسوری‌ها به‌شمار می‌رود که در میان اغلب آقایان طرفدار دارد. یکی از مزیت‌هایی که ساعت‌های مچی نسبت به دیگر اکسسوری‌ها دارند این است که هرگز از مد نمی‌افتند.

ساعت به دست کردن، علاوه‌بر جنبه زیبایی که دارد، سبک زندگی افراد را بیان می‌کند. ساعتی که به دور مچ خود بسته‌اید، در واقع بیان‌کننده طرز فکر و نوع شخصیت شما است بنابراین باید در انتخاب آن نهایت دقت را به‌کار ببرید.

در انتخاب ساعت افراد به 2 دسته تقسیم می‌شوند. برخی از افراد ترجیح می‌دهند ساعتی با کیفیت خریداری کنند که در موقعیت‌های مختلف و با انواع لباس‌ها قابل استفاده باشد.

عده‌ای دیگر نیز تمایل دارند ساعت‌های متنوع داشته باشند و با هر استایل و در هر موقعیت متفاوت از یکی از آن‌ها استفاده کنند.

2 نوع ساعت امروزه از محبوبیت بیش‌تری برخوردارند. اولی ساعت‌های ساده که ظاهری مینی‌مالیستی و رنگ‌های خنثی دارند و اغلب با لباس‌های مختلف قابل استفاده‌اند.

دومین نوع ساعت‌های محبوب، از نوع اسکلتون هستند. این نوع از ساعت‌ها پنجره‌ای شفاف دارند که از طریق آن می‌توان نمایی از موتور آن را مشاهده کرد. بنابراین ظاهری رسمی و شیک دارند و به‌همین دلیل شاید تمایل نداشته باشید آن را با استایل اسپرت مانند شلوارک و تیشرت استفاده کنید.

انواع اکسسوری‌های مردانه

انگشتر

استفاده از انگشتر در آقایان به اندازه دیگر اکسسوری‌ها رایج نیست.

بسیاری از افراد این عقیده را دارند که تنها انگشتری که یک مرد باید به دست کند، حلقه ازدواج او است. اما امروزه این تفکر در حال تغییر است و انگشتر به یکی از اکسسوری‌های جذاب در استایل آقایان تبدیل شده است.

انواع انگشتر طلا مردانه، این حق انتخاب را به آقایان می‌دهد تا بدون اینکه زنانه به‌نظر برسد، انگشتر دلخواه خود را انتخاب کنند.

انگشترهای بزرگ یا ظریف انتخاب‌های شیکی برای آقایان هستند که می‌توانند متناسب با استایل خود به کار ببرند.

می‌توانید انگشتر خود را با دستبندی که خریداری کرده‌اید ست کنید و جلوه‌ای خاص به ظاهر خود بدهید.

نکته‌ای که در استفاده از انگشتر باید به آن اشاره کرد این است که هرگز بیش از حد از آن استفاده نکنید. بهتر است نهایت بیش‌تر از 2 انگشتر را به‌طور هم‌زمان استفاده نکنید.

اکسسوری‌های کت‌وشلوار

امروزه پوشیدن کتو شلوار‌ مرتب و داشتن ظاهری آراسته بسیار مورد استقبال آقایان قرار گرفته است اما پوشیدن کتو شلوار به‌تنهایی نمی‌تواند کافی باشد.

برای داشتن یک استایل شیک و بی‌نظیر، لازم است تا تمامی لوازم تکمیل‌کننده کتو شلوار را نیز در نظر بگیرید.

اکسسوری‌های کتو شلوار معمولا شامل کراوات، پاپیون، دکمه سردست، سنجاق سینه، سنجاق کراوات و دستمال جیب کت هستند.

برای استفاده از اکسسوری کت و شلوار بهتر است دور رنگ‌ها و جنس‌های غیر عادی را خط بکشید و سعی کنید اکسسوری‌های ساده را با هم ست کنید.

جمع بندی

اکسسوری برای مردان می‌توانند تکمیل‌کننده تیپ و استایل آقایان باشند. شناخت انواع اکسسوری‌ها و نحوه درست استفاده از آن‌ها نیز از جمله مواردی است که اگر به آن توجه نشود ممکن است نتیجه‌ای کاملا بر عکس بدهد.

تهیه اکسسوری برای مردان نسبت به خانم‌ها مشکل‌تر است و کم‌تر فروشگاهی پیدا می‌شود که تنوع مناسبی داشته باشد.

گالری طلا روبی با 13 سال سابقه فعالیت در صنعت طلا و جواهر خاص‌ترین و شیک‌ترین اکسسوری‌های مردانه را با تنوع بالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.