تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 583953

اسپین آف سریال The Boys؛ عنوان رسمی، بازیگران و جزئیات داستان

اسپین آف سریال The Boys؛ عنوان رسمی، بازیگران و جزئیات داستان

اسپین آف سریال The Boys؛ عنوان رسمی، بازیگران و جزئیات داستان شرکت آمازون به صورت رسمی از دومین اسپین آف سریال The boys رونمایی کرد و جزئیاتی در مورد داستان و بازیگران آن ارائه داد. بالاخره فصل سوم سریال محبوب The Boys هم به پایان رسید و حالا به صورت رسمی تایید شده که یک

اسپین آف سریال The Boys؛ عنوان رسمی، بازیگران و جزئیات داستان

شرکت آمازون به صورت رسمی از دومین اسپین آف سریال The boys رونمایی کرد و جزئیاتی در مورد داستان و بازیگران آن ارائه داد.

بالاخره فصل سوم سریال محبوب The Boys هم به پایان رسید و حالا به صورت رسمی تایید شده که یک اسپین آف (سریال فرعی) بر اساس دنیای «پسران» در دست ساخت قرار دارد. امروز شرکت آمازون از لیست بازیگران و داستان این سریال رونمایی کرد؛ سریالی که با نام Gen V (ژن وی) شناخته خواهد شد.

داستان این اسپین آف در کالجی که توسط صنایع واگ اداره می‌شود جریان دارد و داستان دانشجویان ابرانسان را در طول تحصیل‌شان دنبال می‌کند. در توضیح رسمی ژن وی آمده است:

ژن وی یک سریال سرکشانه با درجه سنی بزرگسال است که زندگی ابرانسان‌های نوجوان، هورمونی و رقابت‌طلب را در حالی که اصول اخلاقی، مرزهای فیزیکی و جنسی خود را در مورد آزمایش قرار می‌دهند، دنبال می‌کند. ابرانسان‌های جوانی که برای بهترین قراردادها در بهترین شهرها با هم رقابت می‌کنند. این سریال، تمی دانشگاهی – هانگر گیمز مآبانه دارد و در عین حال با تم خشن، طنزآلود و پرانرژی سریال پسران همخوانی دارد.

هنوز هیچ تاریخ رسمی برای پخش این سریال فرعی تعیین نشده است، اما لیست بازیگران آن شامل جاز سینکلر، چنس پردومو، لیز برادوی (سریال استخوان‌ها)، شلی کان، مدی فیلیپس می‌شود. لندن ثور (سریال بی‌شرم)، درک لو، آسا ژرمن، پاتریک شوارتزنگر، شان پاتریک توماس و مارکو پیگوسی سایر بازیگران ژن وی محسوب می‌شوند.

اسپین آف انیمیشینی Diabolical

میشل فازکاس و تارا باترز، شورانرهای اسپین آف The Boys خواهند بود. اریک کریپکی، ست روگن، ایوان گلدبرگ و تعدادی دیگر از عوامل سریال اصلی هم به عنوان مشاور در ساخت ژن وی همکاری خواهند کرد. این سریال توسط استودیوی تلویزیونی سونی پیکچرز و آمازون تهیه می‌شود. ژن وی، دومین اسپین آف از سریال پسران خواهد بود. اولین اسپین آف از دنیای پسران، انیمیشن Diabolical نام دارد که اوایل امسال در شبکه پرایم به نمایش گذاشته شد.

در یکی از نقدهای فصل 3 پسران آمده است:

سریال The Boys همچنان یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی ابرقهرمانی محسوب می‌شود. پسران، سریالی است که هویت خود را می‌شناسد و هر فصل بیشتر از قبل به آن متمایل می‌شود. این سریال در هر فصل به رشد خود ادامه می‌دهد و دنیای بی‌نظیر خود را بدون گم کردن هویت، تکامل می‌بخشد. بازیگران هم بهترین نقش‌آفرینی‌های خود را ارائه می‌دهند (گاها بهتر از فصل‌های قبل). تماشای فصل سوم پسران برای هر بیننده‌ای ضروری است.

فصل 3 سریال پسران در ماه جولای به پایان رسید. بلافاصله آمازون تایید کرد که فصل 4 این سریال محبوب در آینده‌ای نزدیک از شبکه پرایم پخش خواهد شد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.