تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
کد خبر : 51338

احضار ۳، یک مکان ساکت ۲ را در گیشه شکست داد+جدول فروش

احضار ۳، یک مکان ساکت ۲ را در گیشه شکست داد+جدول فروش

احضار ۳، یک مکان ساکت ۲ را در گیشه شکست داد+جدول فروش – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «احضار ۳» با عنوان «شیطان مرا وارد کرد»، «یک مکان ساکت ۲» ر..

احضار ۳، یک مکان ساکت ۲ را در گیشه شکست داد+جدول فروش – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «احضار ۳» با عنوان «شیطان مرا وارد کرد»، «یک مکان ساکت ۲» را در گیشه آمریکا شکست داد.

قسمت جدید مجموعه احضار محصول کمپانی‌های نیولاین و برادران وارنر، ۲۴ میلیون دلار از اکران در ۳ هزار ۱۰۲ سینما در آمریکای شمالی بدست آورد. نتیجه فروش این فیلم قوی است زیرا به طور همزمان در HBO MAX بدون افزایش هزینه اشتراک مشترکین در حال اکران است.

سینما , فیلم , اخبار اکران , باکس آفیس ,

جدول فروش سینماهای آمریکا در هفته‌ای که گذشت

بعد از پایان هفته اخیر، مجموعه فیلم‌های احضار از فروش ۱ میلیارد و ۸۰۰ هزار دلار عبور و آن را به پرفروش‌ترین فیلم‌ ترسناک تبدیل خواهد کرد.

این در حالی است که پیش‌بینی‌های باکس آفیس آمریکا انتظار برتری دوباره فیلم «یک مکان ساکت ۲» را داشتند. این فیلم ترسناک در هفته اول اکران خود ۵۸ میلیون دلار فروش داشت و توانسته بود در دوران همه‌گیری کرونا در فروش رکورد بزند.

البته این فیلم هنوز فروش بالایی را تجربه می‌کند بطوریکه در آخر هفته گذشته ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار از اکران در ۳ هزار و ۷۴۴ سالن سینما بدست آورد و جمع فروشش در سینماهای آمریکا را به ۸۸ میلیون دلار رساند. همینطور «یک مکان ساکت ۲» در سطح جهان ۱۹ میلیون دلار به فروش خود اضافه کرد و جمع فروش خود را به ۱۳۸ میلیون دلار رساند.

فیلم «کروئلا» نیز در جایگاه سوم با فروش ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار قرار دارد. این فیلم در سطح جهانی نیز ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار از ۳۶ بازار بدست آورد و جمع فروش خود را به ۸۷ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار رساند.

انیمیشن تازه وارد «اسپریت سرکش» نیز در جایگاه چهارم با فروش ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار از ۳ هزار و ۲۱۱ سینمای آمریکا قرار دارد. این فیلم ادامه انیمیشن ماجراجویانه «اسپریت» یونیورسال محصول سال ۲۰۰۲ است.

انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» نیز با فروش ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار در جایگاه پنجم ایستاده است. این فیلم در مجموع ۵۳ میلون دلار فروش داشته و بطور همزمان در دیزنی پلاس نیز در حال اکران است.

قسمت سوم یک مکان ساکت ساخته می‌شودآیا نور طبیعی گزینه‌ای مناسب برای بهترین فیلم جشنواره جهانی سینمای ایران است؟فرخ‌نژاد بهترین بازیگر و "نور طبیعی" مجارستان بهترین فیلم جشنواره جهانی فجر/ ۳ جایزه برای بخش فلسطین

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.