تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر : 591134

آموزش و معرفی بازی انفجار بمب اسکواد BombSquad 

آموزش و معرفی بازی انفجار بمب اسکواد BombSquad 

بازی بمب اسکواد یا جوخه ی بمب ،  یک بازی سرگرم کننده و جذاب و بسیار زیبا و تا حدودی اعتیاد آور است. ژانر بازی در سبک اکشن بوده و سازنده اش استودیوی بازیسازی Eric Froemling است . افراد می توانند بازی را یک نفره یا چند نفره (ماکزیمم هشت نفر) انجام دهند که با

بازی بمب اسکواد یا جوخه ی بمب ،  یک بازی سرگرم کننده و جذاب و بسیار زیبا و تا حدودی اعتیاد آور است. ژانر بازی در سبک اکشن بوده و سازنده اش استودیوی بازیسازی Eric Froemling است . افراد می توانند بازی را یک نفره یا چند نفره (ماکزیمم هشت نفر) انجام دهند که با پشتیبانی آن به صورت Network-play پیش می رود . این بازی برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید طراحی شده است و در پلی استور به صورت رایگان نشر داده شده است. هرچند در ابتدای خلق این بازی تنها برای گوشی های آیفون طراحی شده بود اما استقبال بی نظیر کاربران از آن باعث شد تا شرکت بازی سازی در سال ۲۰۱۵ آن را برای سیستم عامل های اندروید نیز طراحی و منتشر کند .

 

آنچه بازیکنان باید در بازی اسکواد انجام دهند

 

بازی از تعداد بسیار زیادی مینی گیم های مهیج و سرگرم کننده مانند هاکی ، راگبی  ، تسخیر پرچم ، بالا رفتن از ساختمان و ….. تشکیل شده است که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند . هدف از آن منفجر کردن بمب های موجود در بازی است که به سمت حریفان در بازی پرتاب می شود و رقیبان شما با بمب هایی که در اختیار دارید از صفحه ی بازی محو می شوند . بازیکنان در این بازی می‌توانند با انجام حرکاتی ساعت ها خود را سرگرم کنند . سناریو ی بازی بر روی زد و خورد های بمبی پیش می رود .از پرتاب بمب ها و نارنجک ها صحنه های زیبایی از انفجار خلق می شود و جذابیت بازی انفجار می تواند شما را ساعت ها به خود مشغول کند . گیمر ها حریفان را از جایشان بلند می کنند و به طرف زمین پرتاب می کنند و یا با تکه های یخ آن ها را منجمد می کنند و یا با مشت زدن آن ها را مغلوب می کنند و خودشان پیروز میدان مسابقه می‌شوند و امتیازات بازی را جمع‌آوری می کنند . بازی با توجه به اینکه از گیم های کوچکی تشکیل شده است دارای شخصیت ها و کاراکترهای متعددی است . شخصیت هایی مثل دزدان دریایی، سرآشپز دیوانه ، نینجا ها ، بیگانگان فضایی و ….. هر کدام فضای متفاوتی را برای پیشبرد بازی می سازند . سطح شخصیت های بازی و سلاح‌های بازی قابل ارتقاء می باشند.

 

ویژگی های بازی بازی بمب اسکواد

 

بازی از گیم پلی خاص و منحصر به فرد و سرگرم کننده ای برخورد است. از دیگر ویژگی های بی‌نظیر و خارق‌العاده ی بازی گرافیک سه بعدی و بسیار قوی و فوق العاده اش می باشد .

شما با اتصال به یک شبکه ی وای فای این امکان را می یابید تا به راحتی با اطرافیان و دوستان خود برای چالش های این بازی هیجان انگیز و جذاب به رقابت بپردازید. ساپورت همزمان هشت بازیکن به صورت آفلاین و به کمک گیم پد و موس و کیبورد و…. از جمله امتیاز های جذاب بازی برای گیمرها به حساب می آید. بازی با انواع گوشی ها و تبلت ها سازگاری دارد. خبر خوش این است که آپدیت ها و به روز رسانی های بازی مرتب و رایگان انجام می گیرد . قابلیت ارتقاء کاراکتر های بازی و تجهیزات طراحی شده برای بازی از دیگر ویژگی های مهم و مهیج و جذاب بازی است.

آموزش و معرفی بازی انفجار بمب اسکواد BombSquad

موسیقی متن بازی بمب اسکواد

 

موزیک متن بی نهایت زیبا و افکت های صوتی مناسب و درخور با جلوه های بصری جذاب و بینظیر بازی ، در کنار یکدیگر ، اتمسفر فاخری را به تصویر می کشند . موسیقی متن بازی یک سمفونی شاهکار کلاسیک شبیه به آثار بزرگانی در صنعت موسیقی شبیه به بتهوون را بازسازی کرده است. موسیقی و صداگذاری بسیار خوب بازی سبب شده است تا فضای بازی حماسی و دراماتیک جلوه کند .

 

جایگاه بازی انفجار در بین کاربران

 

توجه کنید که این بازی  برای عموم در فروشگاه گوگل پلی استور منتشر شده است و موفق بوده تا در همان ابتدای نشر ، دانلود بازی بمب اسکواد بیشتر از ده میلیون بار را در کارنامه ی خود ثبت کند و همین نکته به خوبی میزان محبوبیت فراگیر بازی را نشان می دهد. بازی در سالهای اولیه ی پس از تولید ، از دیدگاه سایت وان کلیک مک برنده ی جایزه ی بهترین بازی چند نفره شد . این بازی در آیتونز دارای رتبه ی خیره کننده و جایگاه بالایی است . بازی دارای رتبه ی ۴.۳ از ۵ ستاره است . این بازی تا امروز در سراسر جهان بیش از پنجاه میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است . در حال حاضر بخش های مختلفی از این بازی بهینه سازی شده است که این تغییرات در نسخه ی ۱.۷.۱۹ BombSquad موجود است.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.