تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 588956

آخرین ثبت نام سایپا و اسامی برندگان

آخرین ثبت نام سایپا و اسامی برندگان

خرید خودرو با توجه به تورم زیادی که در بازار خودرو وجود دارد برای بعضی از افراد به یک رویا تبدیل شده است. شاید تصور کنید که در گذشته مردم به چه راحتی خودروهای داخلی را با قیمت هایی ارزان خریداری می کردند اما امروزه باید منتظر ثبت نام کارخانه ها و شرایط پیش فروش

خرید خودرو با توجه به تورم زیادی که در بازار خودرو وجود دارد برای بعضی از افراد به یک رویا تبدیل شده است. شاید تصور کنید که در گذشته مردم به چه راحتی خودروهای داخلی را با قیمت هایی ارزان خریداری می کردند اما امروزه باید منتظر ثبت نام کارخانه ها و شرایط پیش فروش آن ها بمانند تا بتوانند یک خودروی صفر تحویل بگیرند.

در راستای دسترسی بهتر و بیشتر مردم به این محصولات گروه خودروسازی سایپا تصمیم گرفت که هر چند ماه یک قرعه کشی انجام دهد و برندگان سایپا بدین وسیله صاحب خودرو شوند. اگر از نحوه ثبت نام سایپا در سال جدید اطلاعاتی ندارید، این مطلب را مطالعه کنید تا از آخرین قرعه کشی سایپا و جدیدترین طرح های پیش فروش خودروهای این شرکت مطلع شوید.

جدیدترین طرح ثبت نام سایپا

این خودروسازی به دلیل تفاوت زیاد قیمت خودروها از در کارخانه تا قیمتی که به دست مصرف کننده می رسد و به جهت حذف واسطه ها و مبارزه کردن با دلال های خودروهای صفر، تصمیم گرفت تا طرح های پیش فروش جدید و قرعه کشی های متعددی برگزار کند تا قیمت در بازار تعدیل شود. در دو سال گذشته این شرکت توانست با طرح های عالی خودروهایی را قرعه کشی کرده و افراد با قرعه کشی سایپا صاحب خودرو شوند.

آخرین ثبت نام سایپا و اسامی برندگان

یکی از جدیدترین طرح هایی که این شرکت برگزار کرده است، طرح پیش فروش مادران است که قرار است امسال اجرایی شود. مادرانی که فرزند دوم آن ها از ماه دی ۱۴۰۰ تا به امروز، متولد شده باشد شامل این طرح می شوند. در ماه جاری طرح پیش فروش سایپا در روز شنبه ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ ظرف مدت دو روز به اجرا در می آید.

افراد می توانند برای ثبت نام سایپا در این طرح به آدرس اینترنتی Saipa.iranecar.com مراجعه نموده و اقدامات لازم را جهت شرکت در قرعه کشی سایپا انجام دهند. متقاضیان می توانند برای شرکت در فروش فوق العاده سایپا به صورت 24 ساعته به سایت مراجعه کنند، نوع خودروی ثبت نامی خود را مشخص کرده و در قرعه کشی سایپا شرکت کنند. برندگان در این طرح سایپا به مدت 72 ساعت فرصت دارند تا وجه اولیه خودرو را پرداخت نمایند و پس از آن می توانند رنگ خودرو و نمایندگی برای تحویل خودرو را مشخص کنند.

در این طرح خودروهای شاهین، ساینا، کوئیک R، کوئیک S و سایپا 151 به صورت پیش فروش ویژه ارائه خواهند شد و خودروهای شاهین، ساینا، کوئیک، کویئک R و کوئیک S نیز در طرح پیش فروش مادران ارائه شده اند.

زمان تحویل خودروهای پیش فروش سایپا

در جدیدترین طرح ثبت نام خودروهای سایپا تعداد پنج محصول با تحویل 90 روزه به مردم عرضه شد. توجه داشته باشید که رنگ محصولات در این طرح محدود بوده و اگر ظرفیت ثبت نام تکمیل شود دیگر امکان ثبت نام در آن رنگ میسر نخواهد بود. بنابراین متقاضیان باید رنگ های دیگر را انتخاب کنند.

شرایط لازم برای ثبت نام پیش فروش سایپا

برای ثبت نام سایپا باید اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و کد کاربری دریافت کنید. پس از آن به بخش خرید خودرو رفته نوع خودروی درخواستی را انتخاب کنید. در نهایت به درگاه اینترنتی هدایت خواهید شد و هزینه خودرو را پرداخت نمایید و در انتها کد رهگیری دریافت خواهید نمود. پس از دریافت کد رهگیری به نمایندگی منتخب مراجعه کرده و مدارک خود را برای احراز هویت و سکونت ارائه دهید.

آخرین ثبت نام سایپا و اسامی برندگان

جمع بندی

اگر می خواهید شما هم یک خودروی صفر سوار شوید و با قیمت های نجومی بازار مبارزه کنید، کافی است در طرح های قرعه کشی سایپا شرکت کنید و صاحب یکی از محصولات صفر این شرکت شوید. برای ثبت نام سایپا باید به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید و اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و کد کاربری مخصوص به خود را دریافت کنید.

در حال حاضر جدیدترین طرح پیش فروش محصولات سایپا در تاریخ شنبه ۳ دی ماه اجرا خواهد شد و متقاضیان می توانند در مدت دو روز ثبت نام را به صورت شبانه روزی انجام دهند. اگر می خواهید یک خودروی صفر با قیمتی پایین تر از بازار تحویل بگیرید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.