نادری به ایسنا خبر داد ۲۱ فروردین پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستانهای تهران در هیات های اجرایی رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران از آغاز ثب..

نادری به ایسنا خبر داد

۲۱ فروردین پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستانهای تهران در هیات های اجرایی

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در بخشها از ۱۶ فروردین خبر داد و گفت که رسیدگی به صلاحیت داوطبان انتخابات شوراها در شهرستانهای استان تهران در هیاتهای اجرایی در ۲۱ فروردین به پایان می رسد.

احمد نادری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بررسی اولیه صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستانهای استان تهران در هیات های اجرایی از ۷ فروردین آغاز و تا ۲۱ فروردین ادامه خواهد داشت در این مرحله استعلام از مراجع چهارگانه یا همان بررسی مدارک صورت می گیرد و ناظران ما در برخی از شهرستانها حضور دارند اما تا قبل از اتمام بررسی صلاحیت در هیات های اجرایی حق رای ندارند.

وی توضیح داد: بعد از اتمام بررسی صلاحیت در هیات های اجرایی، بررسی صلاحیت در هیاتهای نظارت شروع می شود و بعد از آن نوبت به رسیدگی صلاحیت در هیات عالی نظارت می رسد.

نادری گفت که در حال حاضر بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستانها و هیات های اجرایی در حال انجام شده است که تا ۲۱ فروردین ادامه دارد و از ۲۲ فروردین بررسی صلاحیت توسط هیاتهای نظارت شروع می شود.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران در پایان گفت که ثبت نام داوطلبان شوراها در بخشها از ۱۶ فروردین آغاز می شود.

انتهای پیام

منبع خبر

خروج از نسخه موبایل