تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

یار دیرین سردار سلیمانی را در مستند “شبیه قاسم” ببینید مستند “شبیه قاسم” امشب از شبکه ۱ سیما روی آنتن می‌رود. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، مستند “شبیه قاسم” امشب از شبکه ۱ سیما روی آنتن می‌رود. این مستند روایتگر همراهی و دوستی شهید “سردار سرتیپ حسین پورجعفری” از همرزمان قدیمی سردار سلیمانی است. سردار پورجعفری از اوایل دهه ۱۳۶۰ و همزمان با ورود به سپاه کرمان در کنار سردار سلیمانی قرار گرفت و در تمام سال‌های فرماندهی حاج قاسم در لشگر ۴۱ ثارالله و نیروی قدس، دوشادوش او بود و سرانجام در کنار مراد و رفیق دیرینش به شهادت رسید.
مستند “شبیه‌قاسم” امروز ۱۹ اسفندماه بعد از بخش خبری ساعت ۱۹ از شبکه ۱ سیما پخش می‌شود.
ناگفته‌هایی از فرماندهی حاج قاسم در دوران دفاع مقدس/ سربازی که وجودش برای فر‌ماندهان ‌و رزمندگان ‌آرامش‌بخش بود + فیلمانتهای پیام/

یار دیرین سردار سلیمانی را در مستند "شبیه قاسم" ببینید

مستند "شبیه قاسم" امشب از شبکه ۱ سیما روی آنتن می‌رود.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مستند "شبیه قاسم" امشب از شبکه ۱ سیما روی آنتن می‌رود. این مستند روایتگر همراهی و دوستی شهید "سردار سرتیپ حسین پورجعفری" از همرزمان قدیمی سردار سلیمانی است. سردار پورجعفری از اوایل دهه ۱۳۶۰ و همزمان با ورود به سپاه کرمان در کنار سردار سلیمانی قرار گرفت و در تمام سال‌های فرماندهی حاج قاسم در لشگر ۴۱ ثارالله و نیروی قدس، دوشادوش او بود و سرانجام در کنار مراد و رفیق دیرینش به شهادت رسید.

مستند "شبیه‌قاسم" امروز ۱۹ اسفندماه بعد از بخش خبری ساعت ۱۹ از شبکه ۱ سیما پخش می‌شود.

ناگفته‌هایی از فرماندهی حاج قاسم در دوران دفاع مقدس/ سربازی که وجودش برای فر‌ماندهان ‌و رزمندگان ‌آرامش‌بخش بود + فیلم

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل