طرح شماتیک آیفون ۱۴ پرو، دید دقیقی از ظاهر آیفون جدید به ما می‌دهددر طرح شماتیک آیفون ۱۴ پرو – iPhone 14 Pro ابعاد دقیق این گوشی و محل جاگیری حفره‌های جدید صفحه نمایش به وضوح مشخص هستند.
رندرهای پیشین..

طرح شماتیک آیفون ۱۴ پرو، دید دقیقی از ظاهر آیفون جدید به ما می‌دهد

در طرح شماتیک آیفون ۱۴ پرو – iPhone 14 Pro ابعاد دقیق این گوشی و محل جاگیری حفره‌های جدید صفحه نمایش به وضوح مشخص هستند.

رندرهای پیشین آیفون ۱۴ که هفته گذشته منتشر شد، طراحی آشنای بدنه و تغییرات چشمگیر ناچ بالای صفحه آن را به تصویر کشید. در این رندرها، حسگرهای فیس آیدی درون حفره ای کپسولی شکل قرار داشتند و یک حفره دایره ای شکل، دوربین سلفی آن را در بر می‌گرفت. طرح شماتیک آیفون ۱۴ پرو که به تازگی در شبکه Weibo منتشر شده است، اطلاعات پیشین را تکمیل می‌کند و جزئیات بیشتری را در خصوص طراحی آیفون‌های ۲۰۲۲ در اختیارمان قرار می‌دهد.

طرح شماتیک آیفون ۱۴ پرو و جزئیات دقیق طراحی این گوشی

علاوه بر نمایش دقیق محل حفره‌های صفحه نمایش آیفون ۲۰۲۲، رندر جدید آیفون ابعاد و اندازه‌های بخش‌های مختلف این گوشی را هم نمایش می‌دهد. به عنوان مثال، بر اساس این رندرها، ضخامت این گوشی برابر با ۷.۸۵ میلیمتر خواهد بود که در مقایسه با ضخامت ۷.۶۵ میلیمتری آیفون ۱۴ پرو کمی بیشتر است. در عین حال، به نظر می‌رسد که حفره‌های این گوشی ابعاد بزرگی دارند و فضای مفیدی که در مقایسه با ناچ آیفون‌های قبلی در اختیار کاربر قرار می‌دهند، چندان هم زیاد نیست.

سایر فاکتورهای طراحی iPhone 14 Pro هم در مقایسه با آیفون ۱۳ پرو تغییر چندانی نکرده است. همچنین، به نظر می‌رسد که طراحی جدید حفره‌های صفحه نمایش تنها مختص به نسخه Pro از آیفون ۱۴ خواهد بود و نسخه‌های استاندارد و مینی از این گوشی، همچنان از ناچ‌های ضخیم نسل پیش استفاده خواهند کرد.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل