تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

تحقیر مک بوک اپل در تبلیغ جدید مایکروسافت شرکت مایکروسافت تبلیغی جدید از سرفیس پرو ۷ در کانال یوتیوب خود منتشر کرد. در این تبلیغ شاهد این هستیم که به مزیت‌های سرفیس پرو ۷ نسبت به مک‌بوک، مانند پشتیبانی از قلم، طراحی بهتر، کیبورد جداشونده و قابلیت اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف اشاره می‌شود.
https://dl.techfars.com/upload/Microsoft%20Surface%20Pro%207-%20The%20Better%20Choice.mp4 همچنین در این تبلیغ شاهد آن هستیم که بر صفحه لمسی، قیمت مناسب، قابلیت استفاده هم به‌عنوان تبلت و هم لپ‌تاپ سرفیس پرو ۷ نیز اشاره شده است.
۰

تحقیر مک بوک اپل در تبلیغ جدید مایکروسافت

شرکت مایکروسافت تبلیغی جدید از سرفیس پرو ۷ در کانال یوتیوب خود منتشر کرد. در این تبلیغ شاهد این هستیم که به مزیت‌های سرفیس پرو ۷ نسبت به مک‌بوک، مانند پشتیبانی از قلم، طراحی بهتر، کیبورد جداشونده و قابلیت اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف اشاره می‌شود.

https://dl.techfars.com/upload/Microsoft%20Surface%20Pro%207-%20The%20Better%20Choice.mp4https://dl.techfars.com/upload/Microsoft%20Surface%20Pro%207-%20The%20Better%20Choice.mp4?_=6

همچنین در این تبلیغ شاهد آن هستیم که بر صفحه لمسی، قیمت مناسب، قابلیت استفاده هم به‌عنوان تبلت و هم لپ‌تاپ سرفیس پرو ۷ نیز اشاره شده است.

۰

خروج از نسخه موبایل