تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 610998

بهترین کلاس تیزهوشان در ایران کدام موسسه است؟

بهترین کلاس تیزهوشان در ایران کدام موسسه است؟
یکی از دغدغه‌های مهم دانش‌آموزان باهوش پایه ششم و نهم، انتخاب و قبول شدن مدرسه تیزهوشان برای مقطع تحصیلی بعدی است. راه نزدیک شدن به موفقیت در آزمون تیزهوشان، شرکت در بهترین کلاس تیزهوشان است که در این مقاله قصد داریم به ویژگی‌های کلاس‌های تیزهوشان و بررسی بهترین آموزشگاه‌های تیزهوشان در ایران برای قبولی در این مدارس بپردازیم.

یکی از دغدغه‌های مهم دانش‌آموزان باهوش پایه ششم و نهم، انتخاب و قبول شدن مدرسه تیزهوشان برای مقطع تحصیلی بعدی است. راه نزدیک شدن به موفقیت در آزمون تیزهوشان، شرکت در بهترین کلاس تیزهوشان است که در این مقاله قصد داریم به ویژگی‌های کلاس‌های تیزهوشان و بررسی بهترین آموزشگاه‌های تیزهوشان در ایران برای قبولی در این مدارس بپردازیم.

 

پارامتر‌های یک موسسه و دوره آمادگی آزمون تیزهوشان خوب

برای ثبت نام در آموزشگاه تیزهوشان باید به مواردی توجه کنیم زیرا در صورت انتخاب اشتباه علاوه بر قبول نشدن در آزمون، از نظر مالی نیز متضرر می‌شوید. در ادامه برخی از ویژگی‌های بهترین کلاس تیزهوشان را بیان می‌کنیم:

  • پشتیبانی مناسب، ارتباط مؤثر با استاد و مشاور تیزهوشان یکی از مقوله‌های مهم کلاس تیزهوشان است.
  • برگزارکننده آزمون های شبیه ساز تیزهوشان مشابه آزمون سمپاد باشند تا دانش آموزان بتوانند خود را به صورت دوره ای محک بزنند، این نوع آزمون های آزمایشی باعث کنترل استرس دانش آموزان نیز میشود.
  • مهم‌ترین پارامتر در تصمیم‌گیری برای ثبت‌نام در کلاس آمادگی تیزهوشان ششم به هفتم، تجربه اساتید دوره است. بسیاری از این اساتید، طراحان سوالات آزمون و معلمان مدارس سمپاد هستند. بررسی با دقت رزومه اساتید را فراموش نکنید.
  • متخصص بودن اساتید هر درس ضروری است. متاسفانه در برخی دوره‌ها، یک نفر به عنوان استاد هوش، استاد ریاضی و مشاور عمل می‌کند که این باعث کاهش کیفیت تدریس استاد می‌شود.
  • استفاده از بانک سوالات و نمونه سوالات استاندارد و کافی، از دیگر ویژگی‌های بهترین کلاس تیزهوشان است.
  • داشتن کادر مشاوره‌ای که با فضای آزمون ورودی آشنا است و به مسائل انگیزشی و روحیه دانش‌آموزان توجه می‌کند، از موارد اساسی یک دوره خوب است.
  • ارتباط با اولیاء و ارائه نکات مهم برای بهبود و تسریع روند آموزش دانش‌آموزان، جزو خصوصیات اساسی یک دوره عالی است.
  • برگزاری آزمون‌های تعیین سطح، میان‌دوره و جمع‌بندی، اساس بهترین کلاس تیزهوشان است. شرکت در کلاس‌های تیزهوشانی که این آزمون‌ها را پشتیبانی نمی‌کنند و نادیده می‌گیرند، توصیه نمی‌شود.
  • برای جلوگیری از عدم تسلط بر مباحث درسی سال آینده، لازم است هنگام ثبت نام مطمئن شوید که مباحث درسی سال آینده را در کلاس‌های خود وارد نکنند. برخی از موسسه‌ها از این امر برای پر کردن ساعات کلاس درسی و نداشتن محتوای کافی استفاده می‌کنند که کاملا به ضرر دانش آموز است.

 

بهترین کلاس تیزهوشان در ایران کدام موسسه است؟

معرفی معتبرترین آموزشگاه‌های امادگی آزمون تیزهوشان

اگر به دنبال راهی برای قبولی در آزمون تیزهوشان هستید باید بهترین کلاس تیزهوشان را انتخاب کنید تا با برنامه ریزی، آزمون های شبیه ساز تیزهوشان و… به موفقیت نزدیک شوید. در این قسمت از مقاله برخی از موسسات آمادگی تیزهوشان را بررسی می‌کنیم.

آموزشگاه تیزهوشان علامه حلی

بسیاری از دانش‌آموزان با مؤسسه علامه حلی آشنا هستند که چند سالی است در دوره‌های مختلف مدارس از کتاب‌ها و آزمون‌های آن استفاده می‌شود. حضور تعداد زیادی دانش‌آموز در آزمون‌ها و تحلیل نتایج آن‌ها از سوی دانش‌آموزان برتر، معمول است. اما کسی که در خانواده سمپاد عضو نبوده و با مؤسسه علامه حلی سر و کار نداشته، این موارد را تجربه نکرده است. امسال، این مؤسسه دوباره کلاس‌های آمادگی تیزهوشان را برگزار کرده است، این بار به صورت آنلاین.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این کلاس‌ها، استفاده از مدرسین با تجربه و متنوع است که بیشتر آن‌ها از اساتید برجسته سمپاد هستند. این کلاس‌ها شامل آزمون‌های هفتگی، ماهانه و جامع نیز هستند. مؤسسه علامه حلی آزمون‌های مشابه آزمون کشوری تیزهوشان را با جامعه آماری بیش از 3000 نفر در سطح کشور برگزار می‌کند تا دانش‌آموزان با سطح سؤالات، نحوه آزمون دادن و مدیریت زمان آشنا شوند.

نکته قوت کلاس‌های علامه حلی این است که شرکت در هفت مرحله آزمون شبیه‌ساز برای دانش‌آموزان این موسسه بصورت رایگان انجام می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد هر دانش‌آموز مشاور اختصاصی دارد و از برنامه آموزشی، پشتیبانی انگیزشی و حمایتی بهره‌مند می‌شود. تنها نکته منفی این کلاس‌ها این است که سطح مطالب کمی بالاتر از آزمون‌ها است.

کانون فرهنگی آموزشی قلم‌ چی

این مرکز یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ایران است که شاید کمتر کسی پیدا شود که نام آن را نشنیده باشد. جالب است بدانید که این مرکز با برگزاری آزمون‌های شبیه‌ساز شهرت یافته است، اما پس از آن از این شهرت بهره برده و کلاس‌های آموزشی متنوعی مانند آمادگی برای کنکور و تیزهوشان را نیز برگزار می‌کند.

اما نکته منفی این موسسه این است که درصد قبولی تیزهوشان در مرکز قلمچی در سال گذشته زیر 30 درصد بوده است و با وجود موسسات بهتر و با کیفیت‌تر برای آمادگی تیزهوشان، این انتخاب به عنوان بهترین کلاس تیزهوشان چندان خوب به نظر نمی‌آید.

بهتر است بگوییم که تنها نقطه ضعف موسسه موفقیت، واقع در خیابان پاسداران تهران، برای ساکنین غرب تهران است که در صورت تمایل به حضور در کلاس‌های حضوری، باید مسافت زیادی را طی کنند، اما با وجود امکان کلاس‌های آنلاین، این مسئله قابل حل است.

 

بهترین کلاس تیزهوشان در ایران کدام موسسه است؟

آموزشگاه تیزهوشان اف ریاضی

بهترین کلاس تیزهوشان تعلق دارد به اف ریاضی که با شروع فعالیت خود از سال ۱۳۸۴ هر روز درحال پیشرفت و ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان خود است. بطور مثال داشتن آزمون‌های شبیه ساز تیزهوشان، مشاوره آنلاین تیزهوشان بصورت رایگان و… از خدمات ویژه این موسسه تیزهوشان است. در ادامه به دیگر ویژگی‌های مثبت این موسسه می‌پردازیم که می‌تواند انتخاب خوبی برای آمادگی در آزمون تیزهوشان باشد.

دوره هوش و استدلال تحلیلی

دوره هوش اف ریاضی شامل ۱۲۰ جلسه کلاس بصورت آنلاین، همراه با اساتید مجرب و کاربلد است. این موسسه با برگزاری ۱۱ آزمون شبیه ساز، دانش آموزان را بیشتر با آزمون اصلی تیزهوشان آشنا می‌کند‌. همچنین با داشتن مشاوره تحصیلی رایگان جزء آموزشگاه‌های برتر شناخته می‌شود.

اساتید برتر اف ریاضی

مجموعه اف ریاضی با اساتید مشهور و با تجربه خود شناخته شده است. مدرس‌های بنام مانند آقای محمدرضا فاتحی نسب که یکی مدرسان تیزهوشان در اف ریاضی است، علاوه بر مدرس هوش تصویری، مولف ۱۸ جلد کتاب کمک آموزش ریاضی نیز هستند. با مشاهده رزومه این اساتید، اطمینان حاصل می‌کنید که کاملا با تجربه هستند و در زمینه هوش استدلال تحلیلی می‌توانند به دانش آموزان در آمادگی هرچه بیشتر برای آزمون کمک کنند.

هزینه مناسب دوره

هزینه دوره‌های اف ریاضی کاملا مناسب بوده و حتی در مقایسه با خدمات ارائه شده، مقرون به صرفه است. شما می‌توانید با اطلاع از شرایط، هزینه دوره را قسطی پرداخت کنید. همچنین، می‌توانید بر اساس محل سکونت، شغل والدین و نحوه پرداخت، شامل تخفیف در پرداخت هزینه شوید.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با ویژگی‌های بهترین کلاس تیزهوشان آشنا کردیم. همچنین، به چندین موسسه تیزهوشان، مزایا و معایب آنها نیز اشاره کردیم و در نهایت بیان شد که بهترین موسسه تیزهوشان، موسسه اف ریاضی به دلیل داشتن اساتید مجرب، مشاوره تحصیلی، آزمون‌های شبیه ساز و… است. اگر بدنبال قبولی فرزندانتان درآزمون مدارس سمپاد هستید، می‌توانید به آموزشگاه تیزهوشان اف ریاضی به آدرس سایت friazi.com مراجعه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.