تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 610736

بهترین منابع امتحان نهایی انسانی؛ معرفی 3 کتاب مرجع

بهترین منابع امتحان نهایی انسانی؛ معرفی 3 کتاب مرجع
بدون استفاده از بهترین منابع امتحان نهایی دوازدهم انسانی، نمی‌توانید در آزمون نهایی، بیست بگیرید! کافی است از دانش‌آموزانی که در امتحانات نهایی رشته انسانی، نمره بیست گرفته‌اند، درباره راز موفقیت‌شان بپرسید؛ مسلما همه آن‌ها درباره اهمیت استفاده از منابع کمک‌آموزشی برای یادگیری و درک بهتر مطالب به شما خواهند گفت!

 

بهترین منابع امتحان نهایی انسانی

بدون استفاده از بهترین منابع امتحان نهایی دوازدهم انسانی، نمی‌توانید در آزمون نهایی، بیست بگیرید! کافی است از دانش‌آموزانی که در امتحانات نهایی رشته انسانی، نمره بیست گرفته‌اند، درباره راز موفقیت‌شان بپرسید؛ مسلما همه آن‌ها درباره اهمیت استفاده از منابع کمک‌آموزشی برای یادگیری و درک بهتر مطالب به شما خواهند گفت!

رشته انسانی با تنوع درس‌ها و مبحث‌های سخت، شب قبل از امتحان حجم بالایی از مطالب را به دوش شما می‌اندازد. با خرید کتاب‌های خوب برای جمع‌بندی، لطف بزرگی در حق آینده‌تان می‌کنید! در این مقاله 3 مرجع و مجموعه کتاب عالی برای مرور مطالب در شب امتحان نهایی را به شما دانش‌آموزان رشته انسانی معرفی می‌کنیم تا با مطالعه آن‌ها، با آمادگی کامل در جلسه آزمون حاضر شوید.

مجموعه کتاب‌های شب امتحان خیلی سبز؛ یکی از بهترین منابع امتحان نهایی انسانی

مجموعه کتاب‌های شب امتحان خیلی سبز، یک منبع کم‌حجم (هر کتاب حدود 70 صفحه)، جامع و کاربردی برای مرور سریع و آسان درس‌ها و جمع‌بندی نکته‌های مهم امتحان نهایی رشته انسانی هستند. ویژگی‌های اصلی مجموعه کتاب‌های شب امتحان خیلی سبز عبارت‌اند از:

  • درس‌نامه‌های مفید: در ابتدای هر مبحث درسی، درس‌نامه‌های مختصر و مفید با مثال‌های آموزنده‌ برای مرور سریع و درک مفاهیم درسی ارائه شده است.
  • وجود بارم‌بندی امتحانات: در ابتدای هر کتاب، بارم‌بندی امتحانات نهایی براساس بودجه‌بندی آموزش‌وپرورش نوشته شده است، که به شما در برنامه‌ریزی بهتر برای مطالعه‌ بخش‌های مختلف کتاب‌های درسی کمک می‌کنند.
  • آزمون‌های نوبت اول و دوم: هر کتاب از این مجموعه، شامل حدود 8 آزمون‌ امتحانات نوبت دی و خرداد ماه می‌شود. پرسش‌ها هم به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و هم طبقه‌بندی‌نشده ارائه شده‌اند تا شما با نحوه‌ سوالات آشنا شوید.
  • پاسخ‌نامه تشریحی: هر آزمون در این مجموعه کتاب، پاسخ‌نامه تشریحی کامل دارد تا شما نکته‌های مهم را بیاموزید و اشتباه‌های خود را تصحیح کنید.

باتوجه‌به جمع‌بندی مفاهیم درسی به‌صورت فشرده و جامع در کنار مناسب بودن قیمت کتاب شب امتحان خیلی سبز، این مجموعه کتاب‌ها برای امتحان نهایی مفید و مؤثر هستند؛ بااین‌حال، کتاب‌های شب امتحان خیلی سبز برای جمع‎بندی درس‌های زیر طرفداران بیشتری دارند.

کتاب‌های شب امتحان خیلی سبز مناسب چه درس‌هایی از رشته انسانی است؟

کتاب‌های شب امتحان خیلی سبز برای درس‌های علوم و فنون ادبی، تاریخ و جامعه‌شناسی دوازدهم انسانی به‌ دلیل منطبق بودن با آخرین تغییرات کتاب‌های درسی، بسیار مناسب هستند. این کتاب‌ها شامل آزمون‌های ۲۰ نمره‌ای طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی‌نشده هستند. همچنین، درس‌نامه‌های خلاصه و پاسخ‌نامه‌های تشریحی به شما در درک مطالب مهم این سه درس رشته انسانی کمک می‌کنند.

 

بهترین منابع امتحان نهایی انسانی؛ معرفی 3 کتاب مرجع

کتاب های شب امتحان خیلی سبز؛ بهترین منابع امتحان نهایی دوازدهم انسانی

مجموعه کتاب‌های امتحانِت مهروماه انسانی؛ برای شب امتحانت!

مجموعه کتاب‌های امتحانت مهروماه، با تمرکز بر مرور فشرده مطالب درسی در زمان کوتاه، یکی از کامل‌ترین منابع امتحان نهایی دوازدهم انسانی محسوب می‌شوند. این مجموعه کتاب‌ها ویژگی‌های زیر را دارند:

  • درس‌نامه‌های مختصر و مفید: درس‌نامه‌های این مجموعه کتاب، مطابق با آخرین محتوای کتاب‌های درسی و متناسب با نیازهای آزمون‌های تشریحی طراحی شده‌اند تا شما دانش‌آموزان فقط مطالب ضروری و کلیدی را مطالعه کنید.
  • بخش مشاوره امتحانی: کتاب‌های امتحانت مهروماه، شامل بخش‌هایی برای مشاوره امتحانی هستند که استراتژی‌های مطالعاتی برای امتحان را به شما می‌آموزند؛ این بخش به شما کمک می‌کند تا با آرامش بیشتر و با برنامه‌ریزی مؤثرتری به سراغ امتحانات بروند.
  • آزمون‌های پایان نوبت: این مجموعه شامل آزمون‌هایی مشابه امتحان‌های پایان نوبت اول و دوم می‌شوند که شما بتوانید از آن‌ها به‌عنوان شبیه‌سازی امتحان نهایی استفاده کنید.
  • پاسخ‌نامه تشریحی: هر آزمون، پاسخ‌نامه تشریحی دارد تا شما به‌راحتی پاسخ‌های خود را تجزیه‌وتحلیل کنید و دلیل اشتباه‌های خود را بدانید.
  • فلش کارت‌های مرور سریع: در صفحه آخر هر کتاب، برای مرور سریع نکته‌ها در آخرین لحظات قبل از شروع امتحان، فلش کارت‌هایی با همه نکته‌های مهم درسی گنجانده شده است.

باتوجه‌به وجود فلش‌ کارت‌‌ها، پاسخ‌های تشریحی و درس‌نامه‌های مفید، خرید کتاب مهروماه قبل از امتحان برای جمع‌بندی درس‌های رشته انسانی، مفید است. همانند همه کتاب‌های کمک‌درسی، این منابع نیز برای درس‌های زیر، اثرگذاری بیشتری دارند.

کتاب‌های امتحانت، بهترین منابع امتحان نهایی انسانی چه درس‌هایی است؟

کتاب‌های امتحانت مهروماه برای جمع‌بندی درس‌های انسانی ادبیات فارسی، دین و زندگی و عربی دوازدهم به‌شدت مفید هستند؛ این کتاب‌ها شامل آزمون‌های تشریحی بارم‌بندی‌شده‌ برای پوشش مطالب نوبت اول و سوالات مهم امتحان‌های پایان سال تحصیلی می‌شوند. این آزمون‌ها به‌همراه پاسخ‌نامه‌های تشریحی و درس‌نامه‌های متمرکز بر بخش‌های سوال‌خیز کتاب، ابزاری عالی برای آمادگی امتحانات نهایی فراهم می‌کنند.

 

بهترین منابع امتحان نهایی انسانی؛ معرفی 3 کتاب مرجع

مجموعه کتاب های امتحانت مهروماه، بهترین منابع امتحان نهایی انسانی

مجموعه کتاب‌های فرمول بیست گاج؛ کارآمدترین منابع امتحان نهایی دوازدهم انسانی

مجموعه کتاب‌های فرمول بیست گاج برای جمع‌بندی مطالب درسی رشته انسانی، یک منبع عالی و اثربخش قبل از امتحانات نهایی هستند. این مجموعه برای هر درس براساس خصوصیات خود، با روشی متفاوت تدوین شده است. این تفاوت ساختاری به شما کمک می‌کند تا مطالب را به شیوه‌ اختصاصی همان درس بیاموزید. به‌طورکلی همه این کتاب‌ها ویژگی‌ها و بخش‌های زیر را دارند:

  • بخش ویدئویی: با اسکن QR کد موجود در کتاب، شما به ویدئوهای آموزشی دسترسی می‌یابید که مولفین کتاب‌ها به تدریس درس‌ها می‌پردازند.
  • درس‌نامه محتوایی خط‌به‌خط: در بخش درس‌نامه‌های این مجموعه، مطالب کتاب درسی به‌صورت دقیق و خط‌به‌خط تحلیل می‌شوند. همچنین، تاریخ‌های مربوط به تکرار سوالات در امتحان‌های مختلف، اهمیت هر بخش را نشان‌ می‌دهند.
  • سوالات تشریحی: این بخش شامل سؤالات تألیفی و امتحانی می‌شود که به‌صورت موضوعی دسته‌بندی شده‌اند.
  • پاسخ‌نامه تشریحی: در همه کتاب‌های این مجموعه، پاسخ‌های تشریحی کامل برای هر سوال نوشته شده است.
  • امتحانات نهایی سال‌های گذشته: در پایان هر کتاب، امتحانات نهایی سال‌های 1398 به بعد با پاسخ‌های تشریحی گنجانده شده است.

با همه این امکانات، اگر به‌ فکر خرید کتاب کمک درسی برای امتحان نهایی رشته انسانی هستید، نباید از مجموعه بی‌نظیر فرمول بیست غافل شوید؛ این مجموعه، ابزاری کارآمد و جامع برای جمع‌بندی مطالب درسی و آمادگی برای امتحان نهایی است.

مجموعه کتاب‌های فرمول بیست گاج برای چه درس‌های انسانی مناسب است؟

مجموعه کتاب‌های فرمول بیست گاج برای درس‌های جغرافیا، فلسفه و ریاضی و آمار دوازدهم انسانی مناسب هستند؛ این کتاب‌ها با درس‌نامه‌های کامل و کاربردی برای پوشش کامل مطالب و پرسش‌های امتحانی استاندارد به‌همراه پاسخ‌نامه تشریحی، به شما در تقویت مهارت‌های حل مسئله برای امتحانات نهایی کمک می‌کنند.

 

بهترین منابع امتحان نهایی انسانی؛ معرفی 3 کتاب مرجع

کتاب های فرمول بیست گاج بهترین منابع امتحان نهایی انسانی

خرید بهترین منابع امتحان نهایی انسانی از ماز مارکت!

در این مقاله بهترین و کارآمدترین منابع امتحان نهایی دوازدهم انسانی برای جمع‌بندی و مرور را به شما معرفی کردیم. کتاب‌های شب امتحان خیلی سبز با درس‌نامه‌های مختصر، بارم‌بندی امتحان‌ها و آزمون‌های متنوع، ابزاری کارآمد برای شما برای مرور سریع مطالب هستند. مجموعه امتحانت مهروماه با تاکید بر مشاوره امتحانی و فلش کارت‌ها، به شما کمک می‌کنند تا با برنامه‌ریزی بهتر، به‌سراغ امتحانات بروند.

در نهایت، فرمول بیست گاج با روشی جدید در تدوین مطالب و ارائه درس‌نامه‌های دقیق، امکان فهم عمیق‌تر مطالب درسی را فراهم می‌کند. اگر به‌ دنبال خرید این مجموعه‌های ارزشمند و سایر کتاب‌های کمک‌آموزشی هستید، ماز مارکت با ارائه تخفیف‌های عالی و ارسال سریع، بهترین گزینه برای تهیه این منابع است؛ با خرید منابع امتحان نهایی دوازدهم انسانی از ماز مارکت، امتحان نهایی خود را بیست بگیرید!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.