تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

بهبود ۳۵ درصدی باتری گلکسی S21 نسبت به نسل قبلبا رونمایی از سری گلکسی S21 که احتمالاً در پنجشنبه ۲۵ دی (۱۴ ژانویه) اتفاق می‌افتد، عجیب است که سامسونگ به‌طور رسمی تراشه پرچم‌دار خود را با نام اگزینوس ۲۱۰۰ معرفی نکرده است. ممکن است تغییراتی فشرده در حال انجام باشد تا تراشه مورد نیاز اعضای جدید خانواده گلکسی S نه تنها عملکرد خوبی ارائه دهد بلکه عمر باتری چشمگیری را نیز ارائه دهد. در مورد عمر باتری، یک افشاگر به‌طور جدی معتقد است که اگزینوس ۲۱۰۰ نتایج قابل توجهی را در این زمینه ارائه خواهد داد و ما شاهد بهبود ۳۵ درصدی باتری نسبت به مدل‌های قبلی خواهیم بود.
سامسونگ قصد دارد تا عملکرد ضعیف اگزینوس ۹۹۰ را جبران کنددر این مورد، آنتونی نیز ادعا کرده است که اسنپدراگون ۸۸۸ که پرچم‌دار تراشه‌های شرکت کوالکام بر پایه معماری ۵ نانومتری است، در مقایسه با گلکسی S20 که دارای اسنپدراگون ۸۶۵ است، تفاوت عمر باتری مشابه نسخه اگزینوس را نخواهد داشت. البته او عنوان کرد که گلکسی S20 از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و نه اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد. بنابراین، این یک خطا از طرف وی بوده است. اگر آنچه او گفته است درست باشد،..

بهبود ۳۵ درصدی باتری گلکسی S21 نسبت به نسل قبل

با رونمایی از سری گلکسی S21 که احتمالاً در پنجشنبه ۲۵ دی (۱۴ ژانویه) اتفاق می‌افتد، عجیب است که سامسونگ به‌طور رسمی تراشه پرچم‌دار خود را با نام اگزینوس ۲۱۰۰ معرفی نکرده است. ممکن است تغییراتی فشرده در حال انجام باشد تا تراشه مورد نیاز اعضای جدید خانواده گلکسی S نه تنها عملکرد خوبی ارائه دهد بلکه عمر باتری چشمگیری را نیز ارائه دهد. در مورد عمر باتری، یک افشاگر به‌طور جدی معتقد است که اگزینوس ۲۱۰۰ نتایج قابل توجهی را در این زمینه ارائه خواهد داد و ما شاهد بهبود ۳۵ درصدی باتری نسبت به مدل‌های قبلی خواهیم بود.

سامسونگ قصد دارد تا عملکرد ضعیف اگزینوس ۹۹۰ را جبران کند

در این مورد، آنتونی نیز ادعا کرده است که اسنپدراگون ۸۸۸ که پرچم‌دار تراشه‌های شرکت کوالکام بر پایه معماری ۵ نانومتری است، در مقایسه با گلکسی S20 که دارای اسنپدراگون ۸۶۵ است، تفاوت عمر باتری مشابه نسخه اگزینوس را نخواهد داشت. البته او عنوان کرد که گلکسی S20 از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و نه اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد. بنابراین، این یک خطا از طرف وی بوده است. اگر آنچه او گفته است درست باشد، سامسونگ سرانجام تراشه خود را بهتر از نسخه کوالکام کرده است و آنچه را که قبلاً با عملکرد ضعیف اگزینوس ۹۹۰ انجام داده بود، جبران خواهد کرد.

پیش از این، سامسونگ از تراشه اگزینوس ۱۰۸۰ میان‌رده ای رونمایی کرد که انتظار می‌رود نیاز تلفن‌های هوشمند اندرویدی ارزان‌قیمت را تأمین کند. این سیلیکون جدید نسبت به اگزینوس ۹۹۰ سال گذشته عملکرد بهتری دارد و نشان می‌دهد که در هنگام معرفی رسمی تراشه اگزینوس ۲۱۰۰، موارد مثبتی برای معرفی وجود خواهد داشت که باید به آن‌ها توجه کرد. البته تا آنجا که به پیش‌بینی طول عمر باتری مربوط می‌شود، به یاد داشته باشید که در حال حاضر این ارقام را صد در صد باور نکنید زیرا سامسونگ هنوز آن‌ها را تأیید نکرده است.

وقتی این تأیید انجام شد، ما شما را متناسب با آن باخبر خواهیم کرد. بنابراین در ادامه با ما باشید.

خروج از نسخه موبایل